Täällä kun ei kerran ole tykmiä kysyksiä niin kysytäämpä jotain järkevää?
Hanat on avattu! Muttä riittävää valvovia sääntöjä ei ole!
Toinen kysymys sitten koskee saumojen vahvistus hitsausta, mitä kaikkea nyt oikeasti kannattaa käydä läpi!
Pitäisikö keksiä
17
875
Vastaukset
- se ensinmäinen
kysyksi oli? tai olenko vaan tykmi ko en huomannu?
Tai oliko se kysymys- vaikuttaako viinan juonti kirjoitus taitoo?- Voi olla eri mieltä?
On vain puhuvien päiden esittämiä toivomuksia, että viime koitoksessa asiantuntijat sanovat,jotain järkeä saatava tähän?
- koitin hitsata
farkkujen saumoja koulun teknisten työn tunnilla, mutta ei musta mitään luokkahitsaajaa oo tullut...
Avasin kans joskus hanan, mutta ei sieltä tullut kuin vettä...En oo kyllä valvovia sääntöjä vielä nähnyt, kun oon aina yöllä niitä hakenut...Kerran kans koulussa kysyin jotain järkevää, mutta ope sano, ettei täällä tuollaisia kysytä...- Epäillä tuota soppii
Tämä on kokemus koko maailman sivu. Koska meillä on epälemättä globaali, maailmanlaajuinen talous on olemassa globaalit.
- tajunta
Epäillä tuota soppii kirjoitti:
Tämä on kokemus koko maailman sivu. Koska meillä on epälemättä globaali, maailmanlaajuinen talous on olemassa globaalit.
on globaali - join joskus kokiksen, jonka etiketissä luki Global ja jotain ja siitä lähtien musta on tuntunut, että mä olen global, että mä tajuan kaiken! Maailmanlaajuinen talous on varmaan juonut PALJON kokista, kun se on NIIN globaali!
- on onneksifiktiota eli?
tajunta kirjoitti:
on globaali - join joskus kokiksen, jonka etiketissä luki Global ja jotain ja siitä lähtien musta on tuntunut, että mä olen global, että mä tajuan kaiken! Maailmanlaajuinen talous on varmaan juonut PALJON kokista, kun se on NIIN globaali!
Köyhien ääni hukkuu korpeen, mutta heidän vaaliäänet kiinnostavat monia? Tottakai itketään, että talouden dynaaminen kehitys kärsii.
- juu dynamiikkaa!
on onneksifiktiota eli? kirjoitti:
Köyhien ääni hukkuu korpeen, mutta heidän vaaliäänet kiinnostavat monia? Tottakai itketään, että talouden dynaaminen kehitys kärsii.
Vaikka kuinka kovasti mäkin oon korvessa käynyt huutamassa, niin ei ne huudot oo vaaliääniksi muuttuneet - kerrankin huusin OIKEIN KOVAA ja heti kotiin kattomaan vaalilähetystä - mutta ei: ei näkynyt meikäläisen ääntä missään!!! Mites sitä dynamiikkaa vois sitten missään ollakaan, kun mun dynamiikka ei kelpaa ja mullahan sitä OLIS!
- vastuutomasti
juu dynamiikkaa! kirjoitti:
Vaikka kuinka kovasti mäkin oon korvessa käynyt huutamassa, niin ei ne huudot oo vaaliääniksi muuttuneet - kerrankin huusin OIKEIN KOVAA ja heti kotiin kattomaan vaalilähetystä - mutta ei: ei näkynyt meikäläisen ääntä missään!!! Mites sitä dynamiikkaa vois sitten missään ollakaan, kun mun dynamiikka ei kelpaa ja mullahan sitä OLIS!
ihmisen palkka on tuotantokustannusten myrkyllisin osa! Täten se mitä eniten tervitaan ja on tervittu "turhuuden markkinoiden" tappiot,jotka varmasti realisoituvat!
- itse asiaan!
vastuutomasti kirjoitti:
ihmisen palkka on tuotantokustannusten myrkyllisin osa! Täten se mitä eniten tervitaan ja on tervittu "turhuuden markkinoiden" tappiot,jotka varmasti realisoituvat!
Ei kannata palkkaa eli rahaa ruveta syömään (ei varsinkaan, jos on niin kuppanen palkka, että kolikoilla maksetaan) - kerran söin viiden euron setelin ja ripulihan siitä tuli (kyllä se myrkyllistä on)! Markkinoilla oon kans monesti käynyt, mutta en oo vielä kenenkään kuullut käyneen turhuuden markkinoilla - ei ne helppoheikitkään kysyttäessä oo tienneet, että missä ne turhuuden markkinat milloinkin on. Jos joskus ne löytäisin, niin VARMASTI sinne menisin, jos sieltä saa halvalla tappiota.
- ajo on kiihtynyt
itse asiaan! kirjoitti:
Ei kannata palkkaa eli rahaa ruveta syömään (ei varsinkaan, jos on niin kuppanen palkka, että kolikoilla maksetaan) - kerran söin viiden euron setelin ja ripulihan siitä tuli (kyllä se myrkyllistä on)! Markkinoilla oon kans monesti käynyt, mutta en oo vielä kenenkään kuullut käyneen turhuuden markkinoilla - ei ne helppoheikitkään kysyttäessä oo tienneet, että missä ne turhuuden markkinat milloinkin on. Jos joskus ne löytäisin, niin VARMASTI sinne menisin, jos sieltä saa halvalla tappiota.
Pääoma on tekemässä yhdessä huimasti kehittyvän teknologian kanssa ihmiset tarpeettomiksi, että on varaa harjoittaa"rumarillumareirumaakulttuuria", niin se maksaa todella riittävästi.
- on ainakin
ajo on kiihtynyt kirjoitti:
Pääoma on tekemässä yhdessä huimasti kehittyvän teknologian kanssa ihmiset tarpeettomiksi, että on varaa harjoittaa"rumarillumareirumaakulttuuria", niin se maksaa todella riittävästi.
sairaalatutkimusten mukaan oma pää (vaikka jotkut epäilevät, että niiden vastasyntynyt vauva on saattanut sairaalassa vaihtua), eli se on kyllä mun pääomaa! Kyllä mäkin joskus pyörittelin diskossa sellaista teknomusaa, että ihmiset heiluessaan lenteli ovista pihalle, että kyllä ne sen jälkeen oli ihan tarpeettomia! Sen jälkeen oonkin soitellut Helismaan Repen rillumarei-lauluja ja kyllä on vanhat mummelit siitä jytkeestä maksaneet - vois sanoa, että ihan RIITÄVÄSTI!
- Toivomuksia
on ainakin kirjoitti:
sairaalatutkimusten mukaan oma pää (vaikka jotkut epäilevät, että niiden vastasyntynyt vauva on saattanut sairaalassa vaihtua), eli se on kyllä mun pääomaa! Kyllä mäkin joskus pyörittelin diskossa sellaista teknomusaa, että ihmiset heiluessaan lenteli ovista pihalle, että kyllä ne sen jälkeen oli ihan tarpeettomia! Sen jälkeen oonkin soitellut Helismaan Repen rillumarei-lauluja ja kyllä on vanhat mummelit siitä jytkeestä maksaneet - vois sanoa, että ihan RIITÄVÄSTI!
Että muu yhteisistä varoista annettua apu ei tuntisi vain ainoastaan korvamerkintää: sharehoder`s vakue!
Tälläinen tietenkin maksaa, mutta varmasti vähemmän kuin nykyisenkaltainen tunaroiminen,eikä aina sälytettävä niitä heikoimpien harteille.
JOTAIN JÄRKEÄ NÄIHIN "PÖNTTÖIHIN"! - oli joskus
Toivomuksia kirjoitti:
Että muu yhteisistä varoista annettua apu ei tuntisi vain ainoastaan korvamerkintää: sharehoder`s vakue!
Tälläinen tietenkin maksaa, mutta varmasti vähemmän kuin nykyisenkaltainen tunaroiminen,eikä aina sälytettävä niitä heikoimpien harteille.
JOTAIN JÄRKEÄ NÄIHIN "PÖNTTÖIHIN"!sonni, jonka nimi oli muistaakseni Yhteinen Apu - en kehdannut ikinä kysyä syytä nimeen, mutta päättelin, että sitä sonnia käytettiin naapuritiloilla "yhteiseen apuun", you know! Jos tämäkin sonni olis syntynyt nykyään, se olis VARMASTI korvamerkitty, niinkuin kaikki muukin karja tässä yhteiskunnassa. Silloin olis Yhteisestä Avusta taas apua joka puolelle, minne vaan siemenet riittää, ja sekin apu olis korvamerkitty! Hiehot (heikommat) ei siihen pysty, on meinaan silminnäkijähavaintoja meikäläisellä - PÖNTTÖJÄ kun ovat!
- Hauska?
oli joskus kirjoitti:
sonni, jonka nimi oli muistaakseni Yhteinen Apu - en kehdannut ikinä kysyä syytä nimeen, mutta päättelin, että sitä sonnia käytettiin naapuritiloilla "yhteiseen apuun", you know! Jos tämäkin sonni olis syntynyt nykyään, se olis VARMASTI korvamerkitty, niinkuin kaikki muukin karja tässä yhteiskunnassa. Silloin olis Yhteisestä Avusta taas apua joka puolelle, minne vaan siemenet riittää, ja sekin apu olis korvamerkitty! Hiehot (heikommat) ei siihen pysty, on meinaan silminnäkijähavaintoja meikäläisellä - PÖNTTÖJÄ kun ovat!
Keskustella PÖNTTÖJEN kans?
- ole onnistunut
Hauska? kirjoitti:
Keskustella PÖNTTÖJEN kans?
niiden hiehojen (PÖNTTÖJEN) kans keskustelussa, kun ovat niin huolissaan tästä GLOBAALISTA MAAILMANTALOUDEN LAMASTA. Ei se lama mua kyllä oo päässyt kirpaisemaan, kun sapuskat ja muu tarpeellinen kannetaan aina tänne, kun vähänkään hihkasen! Saa mun puolesta LAMA olla ja pysyä siellä, mistä on tullutkin! Siitäpä tulikin mieleen sanonta: siellä on ja pysyy, sano spitaalinen, kun ilotalosta lähti - tää nyt ainakin oli HAUSKA?
- J.Tukiainen
ole onnistunut kirjoitti:
niiden hiehojen (PÖNTTÖJEN) kans keskustelussa, kun ovat niin huolissaan tästä GLOBAALISTA MAAILMANTALOUDEN LAMASTA. Ei se lama mua kyllä oo päässyt kirpaisemaan, kun sapuskat ja muu tarpeellinen kannetaan aina tänne, kun vähänkään hihkasen! Saa mun puolesta LAMA olla ja pysyä siellä, mistä on tullutkin! Siitäpä tulikin mieleen sanonta: siellä on ja pysyy, sano spitaalinen, kun ilotalosta lähti - tää nyt ainakin oli HAUSKA?
mainilan laukaukset kuten valitut palat väittää.Eihän saumat voi pitää jos tuollainen saa ampua.Hanat kiinni heti.
- minäkin laukauksia
J.Tukiainen kirjoitti:
mainilan laukaukset kuten valitut palat väittää.Eihän saumat voi pitää jos tuollainen saa ampua.Hanat kiinni heti.
talon vasemmalta puolelta (siis jos naamaptaulu oli etelään päin) - ei ne kumminkaan mitään laukauksia olleet; joku venakko (vai mikä lie maatuska, nainen kumminkin) siellä päästi aikamoisen pierun! Pyysi sitten oikein megafonilla anteeksi mahdollisia melu- ja savuhaittoja. Saumat siltä varmaan housuista repes - sen jälkeen lupasi pitää hanan kiinni - mitään ei enää kuulunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760