moikka! eli hakusessa olis meilikaveri..olen itse 29-vuotias kahden lapsen äiti varsinais-suomesta..juuri eronneena kaipaisin kohtalotovereita yh-isistä tai äideistä vaihtamaan ajatuksia ja tuntoja ja piristämään päiviäni..olen huumorintajuinen ja mukava tavallinen kadun tallaaja =) osoite: [email protected]
löytyykö meilikaveria
muija79
1
378
Vastaukset
- tiius
Moikka
Osuin sun ilmoitukseen ja aattelin vastailla sulle jotain.Olis kiva löytää joku jonka kanssa vaihdella aatoksia. Eli olisin kolmevitonen kahden pojan yh-äiti Pirkanmaalta. Sen ajan mitä töiltä ja kodin hoitamisesta jää, yritän käyttää liikuntaan ja koiran kanssa ulkoiluun. Oishan se mukava iltojen ratoksi kirjoitella meilejä varsinkin ihmisen kanssa jolla on vähän samansuuntainen elämän tilanne.JOs kiinnostaa niin laita mailia tulemaan ja tutustutaan :)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760