Alkuviikosta harmitti taas vietävästi. Meillä oli koulussa ns. debaatti, joka tehtiin muutaman hengen ryhmissä. Ryhmille jaettiin aiheet joiden puolesta ja vastaan tuli siis väitellä.
Tunnelma oli varsin leppoisa ja keskustelu mielenkiintoinen. Itse vaan joudun näissä tilanteissa useasti sivustaseuraajan rooliin. Sanottavaa mulla toki jossain määrin olisi, mutta ei vaan tahdo päästä ihan siihen keskustelun tiimellykseen mukaan. Näin jäänkin usein sanattomaksi. Muut ryhmästä varmaan katsoikin, että onpas ikävä tyyppi kun ei viitsi yhtään olla aktiivinen. Ikävä tunne... väittely kylläkin päätyi meidän hyväksi, mutta minua siihen ei tarvittu.
Toisaalta ihailen ihmisiä, jotka säilyttävät tyyneytensä tilanteessa kuin tilanteessa, puhuvat silloin kun puhuttavaa todella on. Hieno ominaisuus.
Hiljaisena
-istuskellen-
1
779
Vastaukset
- tuppi suussa
Muistan aina kun koulussa oli ryhmätehtäviä, yleensä minä olin aina hiljaa enkä saanut suuta auki ollenkaan. Hermostuneena mieleenkään ei meinannut koskaan tulla yhtään mitään ja juuri kun kauhean pähkäilyn päätteeksi olisi keksinyt jotain ehtikin joku muu sen jo sanoa. Usein häpesin tuota osallistumattomuutta. Yksi vain on hiljaa ja muut tekevät työn. Mutta mitäpä siitä. Ei niillä ole mitään merkitystä elämässä millään koulutehtävillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1097197
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h965225Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333392Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961491Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346- 481114