Kysymys yllä :) kiitos niille, jotka vastaa!
Paljonko sait lukiokirjoista
3
354
Vastaukset
- ohion
Kirjojen hinta riippuu minkä lukusuunnitelman kirjoja ne on ja toisekseen ne on pirun tarkkoja siitä kirjan kunnosta. Jos olet alleviivannut tai jotain muuta vastaavaa, et oikeasti saa paljon mitään niistä.
- miiiiiiia
Itse vein jameraan 6 fyssan kirjaa ja 5 matikan kirjaa. Fyssan kirjoista kolme oli täysin käyttämättömiä ja loput kirjat erittäin siistejä, kerran luettuja, ei alleviivauksia jne. Sain yhteensä noin 35 euroa, eli aika vähän, kun kirjoista olin kuitenkin ainakin sata euroa maksanut...
- ...
Myin kaksi kirjaa, psykan ja mantsan ykköskurssien kirjat. Kirjat olivat upouusia, uuden opsin mukaisia, kontaktimuovilla päällystettyjä eikä niissä ollut mitään merkintöjä. Täysin virheettömiä. Kirjat olivat maksaneet 35 euroa ja he maksoivat minulle 12 euroa. Luin heidän lähettämänsä viestin väärin ja ymmärsin heidän maksavan 12 euroa per kirja ja menin sitten tyhmänä Jameralle ne myymään :( Ja postikulutkin jouduin maksamaan itse. Joten en todellakaan suosittele Jameralle kirjojen myyntiä :/ Laita ilmoitus koulusi ilmoitustaululle ja saat takuulla paremman hinnan kirjoistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760