Ostin Dr Hauschkan ihonhoitosarjaa. Se putsari ei pese meikkiä pois. (hädin tuskin edes putsaa kasvot...) Käytän vedenkestävää meikkivoidetta. Millä poistan meikit ilman että meikinpoistoaineet tekis just sellasta vahinkoa mitä koitan välttää käyttämällä noita Dr Haushckoja ?
Dr Hauschkasta
4
302
Vastaukset
- aloittaja
Toi pesuvoide on hankalakäyttöinen, epämiellyttävän tuntuinen ja haisee kuvottavalta, mutta mikä pahinta: se ei toimi. Koitin penkkaripäivän jälkeen pestä meikkejä naamasta eikä toi putsari tehnyt kyllä mitään. Ja iho tuntuu rasvaiselta pesun jälkeen vaikka meikit olis pessyt tavisputsarilla etukäteen.
Ostin tätä sarjaa koska sitä ylistettiin täällä. Kertokaa nyt edes ettei rahat menny hukkaan.. Mikä tässä on jujuna, että on noin laimea putsari?- sdfghjk
Ylensä semmosia tuotteita jotka eivät ole kemikaalipommeja eivät ole yhtä tehokkaita mutta tekevät hyvää iholle
- oirshgäohg
Luin jostain, että se pesuvoide ei ole tarkoitettu meikkien putsaamiseen vaan vain kasvojen, ja oli joku toinenkin putsari?
Käytän itse Vihreän kosmetiikan kasvosaippuaa ja se on aika hyvä
- vassa
Itse käytän Hauschkaa lähinnä aamuisin, puhdistusvoidetta ja kasvovettä sekä hoitoöljyä, ja kyllä mun iho siitä kovasti tykkää. Meikkiä Hauschkan tuotteilla ei tosiaan saa pestyä, kuten harvalla luonnonkosmetiikkasarjalla ylipäätään, jos meikki on yhtään pysyvämpää lajia.
Itse pesen apteekin Lactacydillä meikin pois, toimii hyvin ja on hyväksi iholle, koska sen pH on tarpeeksi hapan. Vedenkestävää meikkiä se tuskin pesee pois, mutta voihan sitä kokeilla. Vedenkestävään meikkiin on erikseen omat putsarit, mutta ne tuskin ovat kauhean hyviä iholle, ainakaan rasvaiselle ja epäpuhtaalle... Lorealin tököttiä kokeilin, kun käytin joskus vedenkestävää meikkiä, hyi hirvitys. Kyllähän se meikin pesi pois, muttei iho tykännyt. En siis enää käytä vedenkestävää meikkiä (paitsi ripsaria), harvemmat niistä ovat hyväksi epäpuhtaalle iholle. Mineraalimeikki tosin on aika hyvin kestävää, sitä käytän nykyään.
Ja kasvovettä käytän siis pseun jälkeen iltaisin myös. Joskus käytän aamuisin myös H:n puhdistusemulsiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455040Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101149- 131103
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2872Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743