Meillä on Husqvarnan perussahassa(tyypiä en muista) ongelmana vetorattaan kestävyys. Tässä mallissa on sivulta katsoen piikkimallin pyörä, joka on kiinni keskipakokytkimen rungossa. Aiemmassa sahassa oli uramallin pyörä, joka on erikseen vaihdettavissa ja käännettävissä. Kytkin runkoineen ei niitä voi keskenään vaihtaa, kun on kampiakselin halkaisija eri kokoa.
Husqvarnan vetoratasmallit
5
1164
Vastaukset
- sahaan sopiva
uusi irrallisella "umpi" vetorattaalla oleva kytkinrumpu ja jos sahassa voimaa, samalla voit laittaa numeroa isomman vetorattaan.
Kaikki ammatti sahat jo uutuuttaan varustettu irrallisella vetorattaalla, kestää paremmin kulumista, eikä vanhemmiten hakkaa ketjunvetolenkkejä jäykiks.- vetoratasta
Laitoin yhden hampaan suuremman vetorattaan, nyt ei voima riitä.
- saa varmaankin
joka malliin irtorissalla olevan kytkinrummun ja yleensä seiskan rissalla varustettuna. Ota saha mukaan ja käy lähimmässä Huski liikkeessä.
Hitsasin migillä ketjun veto/ohjaushampaan syömät urat tukkoon. Sitten hionta kovametallitapilla. Vajaan tunnin homma ja nyt saha pelaa taas. Neulalakerin reikä saa hiukan lämpöä, mutta uskon että karkaisu ei juuri pehmennyt.
- kovin
kalliita kytkinrummut huskiin, jotain 30 euroo. Ei kannata kauheesti rimpuilla vanhan kytkinrummun kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848