Nyt kun vihdoin olemme saaneet lunta, on mopoparkista tullut täysi sumppu. Me, jotka silloin tällöin haemme nuoria opintieltä kotiin, olemme täysin motissa kun mopoja on molemmin puolin "hakualueen" pienellä tienpätkällä.
Ehdottaisin, että mopot parkeerattaisiin alueen vasempaan laitaan keskustasta katsottuna. Kiitos!
Yhteiskoulu/
8
772
Vastaukset
- edelliseen
Tarkoitatko paikkaan, missä mopot olivat ennen?
- nykyinen
paikka, mutta vain toiselle puolen, ettei molemmin puolin. Ja edelleenkin onnaristapäin katsottuna vasen puoli olisi luontevin.
- tartartar
nykyinen kirjoitti:
paikka, mutta vain toiselle puolen, ettei molemmin puolin. Ja edelleenkin onnaristapäin katsottuna vasen puoli olisi luontevin.
itsekkin kun olen siitä ajanut niin olen joutunut peruuttamaan pois kun kerrankin oli molemmin puolin joitakin mopoja että ei siitä edes päässyt läpi
- asialle mitään
tartartar kirjoitti:
itsekkin kun olen siitä ajanut niin olen joutunut peruuttamaan pois kun kerrankin oli molemmin puolin joitakin mopoja että ei siitä edes päässyt läpi
tunnuta tehtävän. :(
- jdhdhfyh
tartartar kirjoitti:
No tänään joku valopää tuli volvollaan vastakarvaan sitä mopokujaa, kun yleinen käytäntö on mennä porin suuntaan kun mukuloita sieltä koulusta hakee.
varmaa samaa rotua kuin ne jokka kiertää likkuntahallin parkkipaukkaa vastakarvaan, eli myötäpäivään lintuperpektiivistä katsoen.
Hyvin siitä mopojen välistä mahtuu, mutta jotkut pelästyneet kusee alleen jos joutuvat MINUUTIN vartoamaan, että väylä on vapaa!
MUTTA eihän tämä nakkila muutoin olisi, elleivät nakilaiset sitä sellaiseksi tekisi - KalAl
jdhdhfyh kirjoitti:
No tänään joku valopää tuli volvollaan vastakarvaan sitä mopokujaa, kun yleinen käytäntö on mennä porin suuntaan kun mukuloita sieltä koulusta hakee.
varmaa samaa rotua kuin ne jokka kiertää likkuntahallin parkkipaukkaa vastakarvaan, eli myötäpäivään lintuperpektiivistä katsoen.
Hyvin siitä mopojen välistä mahtuu, mutta jotkut pelästyneet kusee alleen jos joutuvat MINUUTIN vartoamaan, että väylä on vapaa!
MUTTA eihän tämä nakkila muutoin olisi, elleivät nakilaiset sitä sellaiseksi tekisiKannattaapi ottaa rehtoriin asiasta yhteyttä jos häiritsee. Se voisi asialle jotain tehdä. Tuskin lukee tätä palstaa.
- myös aurauksessa,
ja totta, hiukan vois poijat ajatella autoilijoitakin.
- mie vaan
oon joskus hakenut poikaa koulusta. Ajatellut - menis mopot komiasti dominona nurin... Pitäis mopot osata ajaa parkkiin ni et ajattelis muitakin. Eikös liikenteessäkin pidä huomioida toiset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328