Onko kenelläkään kokemuksia gluteenittomien ruokien / ainesten löytämisestä Kreikassa? Rhodos kutsuu loppukeväästä, ja keliakia todettu viime vuoden kesällä, ensimmäinen ulkomaanreissu luvassa siis tämän vaivan kanssa.
Netistä yritin etsiä tietoa, sitä löytyy mutta hyvinkin ristiriitaista. Yksi haukkuu ettei löytynyt mitään, toinen kehuu paikkaa keliaakikon unelmakohteeksi. Keliakialiiton sivujen kautta yritin päästä Kreikan liiton (?) sivuille, mutta linkki ei toimi. Voiko siis luottaa paikan päällä löytävänsä aineksia, vai pitäisikö pakata vaan laukku täyteen riisikakkuja ja tyytyä kohtaloonsa.....?
Kreikasta kokemuksia?
2
1431
Vastaukset
- Keliaaakikko
Kannattaa varmaan käydä huutelemassa myös tällä keliaakikkojen palstalla. Siellä on jonkin verran matkavinkkejä tarjolla:
http://www.glu.fi/keskustelu/group.php?id=2 - kohde
Rodos on perusturistirysä jossa on ruokaa joka lähtöön. Tavalliset ruoka-annokset ovat gluteenittomia kuten kaikkialla muuallakin, Suomi on niitä harvoja maita joissa vehnää tungetaan kaikkeen mahdolliseen. Leipää tai pastaa ei gluteenitonta saa, sitä nyt et varmaan odottanutkaan? Joillekin se siis tarkoittaa ettei mitään löydy kun marketin hyllyillä ei ole samanlaista valinnanvaraa kuin Suomessa, mutta joidenkin nyt vaan on muutenkin valitettava aina kaikesta mahdollisesta. Minulla oli kielikäännös mukana mutta ensimmäisen päivän jälkeen en edes kuljettanut sitä mukana kun ei tarvinnut. Älä nyt ainakaan mitään riisikakkuja raahaa mukanasi! Jos et pärjää viikkoa ilman leipää, ota mukaan. Minä kun en leipää pahemmin syö muutenkaan niin en koskaan ole ottanut gluteenittomia tuotteita millekään matkalle mukaan. Itse voin aina ulkomailla paremmin, en tiedä mistä johtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882