Indicasta

Bongi-Mike

Joo eli sain pari grammaa indicaa ja pajauttelin ne kultasen Bonuksen kanssa eilen ihan huvin vuoksi.

Aluks ei tuntunut millekään, mut aika nopeasti alkoi ympärilläni huojua ja tunsin pahoinvointia. Poltin satsin kuitenkin loppuun ja olo tuntui paranevan hetkellisesti. Sitten yht'äkkiä näin vaaleanpunaisen käärmeen luikertelevan lattiakaivosta (kylppäri tuntu hyvälle paikalle pajautella). Käärme kietoutui ympärilleni ja tunsin tukehtuvani. Bongina käyttämäni lidlin limupullo kaatui ja pesästä lensi lattialle vielä kytevät tuhkat.

Käärme katosi yllättäen, mutta kytevät tuhkat muuttuivat hiukkanen kerrallaan vihreiksi menninkäisiksi. Muistan kamalan väänteen vatsassani ja tunsin hukkuvani omaan hikeeni. Kattopaneelit liikkuivat edes takaisin enkä saanut vieläkään kunnolla henkeä. Ajattelin kuoleman olevan jo käsillä. Kiemurtelin kamalissa tuskissa lattialla, jonka tunsin pakenevan altani.

Sain ryömittyä wc:n käsisuihkun lähelle ja viimeisillä voimillani sain veden valumaan. Join vettä litratolkulla ja kastelin itseni läpimäräksi. Tässä vaiheessa luulin kehoni sulavan kuumuuden tunteesta. Sammuin, tai oikeastaan jäin nukkumaan vessan lattialle. En oikein tiedä, oliko se unta vai mitä, sillä tajusin kuitenkin mitä ympärillä tapahtui ja se kuolemanpelko.. Se vainosi minua tuntikausia ja näin näkyjä kúolemastani. Olin vieläkin hikinen herätessäni, mutta pahoinvointi oli lakannut ja hengitys oli normalisoitunut. Muistan vain tunteen, miten halusin kuolla ja samalla pelkäsin kuolevani. Oli pakko illalla ennen nukkumaanmenoa vielä tarkistaa, ettei pinkkiä käärmettä tai menninkäisiä ole missään.

Tulikohan vedettyä överit. Karmeat överit.

Eli älkää hyvät ihmiset polttako pilveä. Kossusta kukaan ei näe menninkäisiä, käärmeitä tai saa niin kamalaa mahakipua. Opin läksyni ja jatkossa käytän vain Alkon tuotteita.

20

1152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erwerwerwr

Hienoa, että luovut laittomasta ja rikollisuutta lisäävästä päihteestä. Överit ovat varmasti olleet todella pelottavat! Muista, että kun haet sen puolen litran kossun, et syyllisty rikokseen ja et voi saada psykoosia, mikä voi sulkea käyttäjän kymmeniksi vuosiksi laitoshoitoon. Myös kivessyövän riskisi pienenee puoleen (oletan, että olet mies).

Onnea sinulle huumeettomaan elämään!

• jgöakaaka

mari on saatanasta taas se nähtiin. tuhoaa nuorison ja jättää jälkeensä tuhoa. monen nuoren päihde kierre alkaa marista, sitten impataan, sitten kokeillaan tabuja, sitten piriä ja lopuksi metaa tai pollea mieltymysten mukaan. mari on pahin huume sillä se johtaa toinen toistaan kovempiin aineisiin. kannabikseen rakastunut ei voi rakastaa mitään muuta. saatanasta koko aine! !!

• tollojen tunnistaja

tulee tuo kannabis kukkaruukusta tai kasvimaalta. Saatana on minulle tuntematon kasvualusta. Onko se uusi keksintö?

• kaijakaarina

Moi! Mäkin sain Indican levyn frendiltä. Siinä on hyviä biisejä, esim. Scarlett.

• taasnäitä

Jo nimimerkkisi antaa osviittaa tekstin olevan hatusta heitettyä paskapuhetta, kuten myös kommenttisi omaan tekstiisi. Käy toki ostaa se puolen litran kossupullo, päästään sun kaltaisista nopeammin. Varmaan kivaa kun on impotenssi ja pari merkintää rikosrekkaris rattijuopumuksesta eikä ole perhettä vielä 50 vuotiaanakaan. Kuka nyt haluaisi olla alkoholinarkin kanssa, ei kukaan!

• ja ei myöskään
        taasnäitä kirjoitti:

Jo nimimerkkisi antaa osviittaa tekstin olevan hatusta heitettyä paskapuhetta, kuten myös kommenttisi omaan tekstiisi. Käy toki ostaa se puolen litran kossupullo, päästään sun kaltaisista nopeammin. Varmaan kivaa kun on impotenssi ja pari merkintää rikosrekkaris rattijuopumuksesta eikä ole perhettä vielä 50 vuotiaanakaan. Kuka nyt haluaisi olla alkoholinarkin kanssa, ei kukaan!

kannabisnarkkarin kanssa kukaan viitsi olla,samat piirit,samat jumitukset,samat jutut,on se hienoo olla puuduksissa.Säälittävät kannabisnarkit vittu,vedän pataan aina semmosii viikonloppuisin.Tykkään siitä,iskeä kunnolla näitä rikollisia nokkaan.
        Olis hyvä lakiehdotus että narkkareita sais hakata miten tahtoo koska nekin aina puukon kanssa riehuu.hakattais huumemyönteisyys pois!

• Muutosta

Tämäkään tarina ole taas minkään arvoinen, koska kannabis ei aiheuta hallusinaatioita, kuten jotkut vieläkin näyttävät uskovan.

Kannabiksen määrittely psykedeeliksi johtuu vaan siitä, että substanssin vaikutuksiin kuuluu joidenkin aistien (kuulo, maku) herkentäminen. Eli toisinsanoen kuulet tarkemmin eri äänet, maistat paremmin eri maut.

"Pahimmat" aistiharhat mitä voi kokea on mm. silmät kiinni perus kaleidoskooppisia kuvioita (itsellä ei varmaan ole mielikuvitusta moisille, koska en ole ikuna kokenut) tai sitten tulkinta jostain kaukana olevasta asiasta voi olla eri, kun mitä se asia oikeasti on. (tätä tapahtuu ihan selvinpäinkin, ihmisen mielikuvituksesta riippuen)

Lakkaahhan vakiohäirikkö (juuri sinä, joka vastasit vielä omaan viestiisi) keksimästä näitä tarinoitasi. Kiitos.

• Bongi-Mike

On nähty ja koettu. Kannabis aiheuttaa hallusinaatioita. En tosin nähnyt klassista vaaleanpunaista elefanttia, vaan vaaleanpunaisen käärmeen, joten vaikutus ilmeisesti riippuu henkilöstä? Kamalaa shittiä joka tapauksessa. Oman kehon hallinnan tunto katoaa budista. Koskis ei tätä aiheuta.

• sama chatissa
        Bongi-Mike kirjoitti:

On nähty ja koettu. Kannabis aiheuttaa hallusinaatioita. En tosin nähnyt klassista vaaleanpunaista elefanttia, vaan vaaleanpunaisen käärmeen, joten vaikutus ilmeisesti riippuu henkilöstä? Kamalaa shittiä joka tapauksessa. Oman kehon hallinnan tunto katoaa budista. Koskis ei tätä aiheuta.

kyllä on niin vitun höpöhöpö-juttua taas. ei, et ole nähnyt mitään.

• Teuvo Loman -69

Mikähän tuota jutun kirjoittelijaa vaivaa en oo ikinä nähny yhtä säälittävää ja lapsellista toimintaa. Kaveri tuntuu tietävän ganjasta mutta vääristelee asioita koska haluaa kovasti vastustaa pilven polttoa. Miksi vastustaa.. sitä en tiiä mutta jos kertoisit järkevän ja asiallisen vastauksen. Menetitkö kaveris ku ne jätti alkoholin ja siirty terveellisempään? Saitko turpaas ku kännissä uhoilit? Ootko ees kokeillu kannabista? Vai ootko ees kossuakaa juonnu?

Sinulla on vakavia ongelmia kun jaksat tuollaista pelleilyä päivästä toiseen. Eikö yläasteelaisille anneta tarpeeks läksyjä ettei jäis aikaa pelleillä netissä. Hanki nainen vaikka sua ei naiset kiinnostaiskaan pelle! Ai niin ja kiitti tuun nauraa sun jutuille sillon tällön piristääkseni päivääni:D. Tee jotai järkevämpää oot varmasti iha fiksu kaveri vaikka esität sairasta.

• Bongi-Mike

Naisen takia tätä teen. Näin omin silmin 17-vuotiaana, miten kannabis johtaa kovempiin aineisiin ja muuttaa ihmisen persoonallisuuden pysyvästi. Näin, mitä voi tapahtua huumeiden kanssa, sillä pyörin vuosia huumehörhöjen seurassa. Mua pidettiin kovana jätkänä, kun olin niissä piireissä, mutta tosiasiassa en ollut kova, vaan rakastin yhtä gimmaa. Gimmaa, joka aloitti ruoholla ja päätyi spiidiin ja unilääkkeisiin. Jonka raskaus keskeytyi huumeiden takia (en ollut isä).

En ole koskaan käyttänyt mitään laitonta päihdettä, vain alkoholia. Tiedän, että alkoholi väärin käytettynä on vaarallista. En ole humalassa ollut neljään vuoteen, vaikka juonkin about siksarin viikossa.

Nyt tiedät, mikä olen oikeasti. Jos väität trolliksi, niin olen valmis tapaamaan kasvotusten ja näyttämään sinulle ne paikat, joissa nuorena pyörin. Kenties mestoilta joku vanha tuttukin vielä löytyisi, joka vahvistaisi tarinani.

• Bongi-Mike
        Bongi-Mike kirjoitti:

Naisen takia tätä teen. Näin omin silmin 17-vuotiaana, miten kannabis johtaa kovempiin aineisiin ja muuttaa ihmisen persoonallisuuden pysyvästi. Näin, mitä voi tapahtua huumeiden kanssa, sillä pyörin vuosia huumehörhöjen seurassa. Mua pidettiin kovana jätkänä, kun olin niissä piireissä, mutta tosiasiassa en ollut kova, vaan rakastin yhtä gimmaa. Gimmaa, joka aloitti ruoholla ja päätyi spiidiin ja unilääkkeisiin. Jonka raskaus keskeytyi huumeiden takia (en ollut isä).

En ole koskaan käyttänyt mitään laitonta päihdettä, vain alkoholia. Tiedän, että alkoholi väärin käytettynä on vaarallista. En ole humalassa ollut neljään vuoteen, vaikka juonkin about siksarin viikossa.

Nyt tiedät, mikä olen oikeasti. Jos väität trolliksi, niin olen valmis tapaamaan kasvotusten ja näyttämään sinulle ne paikat, joissa nuorena pyörin. Kenties mestoilta joku vanha tuttukin vielä löytyisi, joka vahvistaisi tarinani.

Korostan vielä, että tää on mun tarinani. Muilla voi olla erilainen. Mut en halua, että kukaan joutuu syyttämään itseään vuosikausia sen vuoksi, ettei tajunnut vetää itselleen tärkeää ihmistä pois siitä paskasta ajoissa. Turha väittää, ettei se oo mahdollista. Joku keino löytyy aina. Vähintään olisin voinut mennä käräyttämään raskaudesta kuultuani sen gimman sossulle nimettömänä.

• VanhuS hus

Kaverinveljenserkunmummonpojansoveli kertoi myös hulluja juttuja kannabiksesta!

Kerran sai "ruskeaa palaa" joltain pahamaineiselta gangsterilta. Noh tottunein käsin lämmitteli savut tupakan sekaan ja latasi bongin. Kuinka ollakkaan, jo yhtien "hittien" jälkeen mieheltä paloi kädet ja jalat! Kuulostaako pahalta?

Noh ei tämä vielä mitään, ilmeisesti tässä Saatanan maahan tuomassa kannabiksessa on myös yliluonnollisia voimia, sillä tämän "sankarin" KOKO SUKU KUOLI VIIKON SISÄÄN TÄSTÄ POLTTOTAPAHTUMASTA!

ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET KOSKEKO KANNABIKSEEN!

Kyllä se viina on terveysjuomaa tuohon verrattuna, mitä sitten jos joku joskus käyttäytyy aggressiivisesti kännissä?

Viina ei kuitenkaan TUHOA koko "uhrin" sukua täysin!

• jauzaaah

Hhaaha. Nyt viimeinki tää pelle puhu ittesä pussiin. Alkutekstissä kerroit polttaneesi indicaa. Jos tämä indica tarkoittaa kannabis indicaa niin tekstisi joudutaan tuhoamaan. Kun kerroit avautumisviestissäsi jostain tytöstä joka oli raskaana niin väitit ettet ole koskaan kokeillut mitään laitonta päihdettä.
        käsittääkseni kannabis vielä on laiton päihde?

• Bongi-Mike
        jauzaaah kirjoitti:

Hhaaha. Nyt viimeinki tää pelle puhu ittesä pussiin. Alkutekstissä kerroit polttaneesi indicaa. Jos tämä indica tarkoittaa kannabis indicaa niin tekstisi joudutaan tuhoamaan. Kun kerroit avautumisviestissäsi jostain tytöstä joka oli raskaana niin väitit ettet ole koskaan kokeillut mitään laitonta päihdettä.
        käsittääkseni kannabis vielä on laiton päihde?

Kyllä, olen trollannut täällä, mutta mielestäni hyvän asian vuoksi.

Se mitä kerroin siitä gimmasta on totta. Se on myös syy trollaamiseen, sillä en halua muille samaa kohtaloa.

• Bongi-Mike
        Bongi-Mike kirjoitti:

Se mitä kerroin siitä gimmasta on totta. Se on myös syy trollaamiseen, sillä en halua muille samaa kohtaloa.

Kyllä, olen trollannut täällä, koska olen tuhonnut aivoni alkoholilla ja pameilla.

• Idiootin konstit
        Bongi-Mike kirjoitti:

Olet kyllä aika saatanan typerä pälli jos luulet vähentäväsi tämän maan huumeongelmaa häiritsemällä huumekeskustelua trollaamalla ja levittämällä keksittyjä tarinoita.

• gandalf the white

just jee.

En ole ikinä kuullut että tulisi hallusinaatioita poltosta.. eli luultavasti poltit jotain muuta tai sinulla on jotain psyykkisiä ongelmia. Miksi poltit lisää kun tuli aluksi "paha olo", mä en ainakaan vedä mitään enempää mikä aiheuttaa mulle pahan olon.. Get u'r story straight or be quiet!! Olitko vetäny viinaa???

• jotain muuta

ehkä sinulla oli jotain muutakin mukana tässä tietämättäsi?

Kaverini kertoi taannoin pilven poltostaan kolme vuotta sitten.
      Poltto tyssäsi, kuin seinään, kun kaverini luuli ostavansa aivan tavallista pilveä, mutta se sisältikin enkelipölyä, ja ehkä jotain muutakin. Kaverini huomasi sen vasta valitettavasti kouristeltuaan hikisenä sängyssä, itsetuhoisten ajatusten ja tekojen kera. Pienoisen masennuksen jälkeen, kaverini vannoi, ettei koskaan enää koske huumeisiin ja tämä lupaus on pitänyt.

Ikävää, että nämä asiat pitää kokea käytännössä, ennen kuin ne tehoaa. Itse poltan vieläkin.

• ganjamon

Vitun suomijuntti ... Aika paska jätkä ku polttanu pari ketolaa ni näkee pieniä käärmeitä. Ettei vaan olisi LIDL pullon muovikäryt? Tai ne isiltä varastetut boukset joissa on jopa sitä saatanallista nikotiinia.. Vertailepas BOngi-Mike tilastoja jossa vertaillaan alkoholiin ja kannabikseen kuolleiden ihmisten määriä... Kertoisitko tulokset tähän keskusteluun.... Pyytäen aivojen käyttöä jopa internetissä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5941
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      94
      3011
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe