Moro tyypit!
Masentunut olen taas. Kerran aikaisemminkin olen käynyt syvän masen läpi. Silloin ja nytkin lääkityksenä Cipralex 20mg. Silloin olin kotona sisällä 4,5kk yhteen putkeen. Talvella kävin pihalla ja seuraavalla kerralla ruoho jo kasvoi.
Kun tulevan vaimoni löysin, kaikki tuntui taas elämisen arvoiselta. Oli onnea ja iloa elämässä. Nyt taas on kaikki taas yhtä paskaa kuin silloin ensimmäisellä kerralla.
Erona vain että vaikka aina olen ollut haukuttuna, pilkattuna ja kiusattuna milloin lapsena äidin toimesta, sitten ala- ja yläasteella ja intissäkin mutta nykyisin oman vaimon toimesta.
Se vie loputkin voimat. Lapsena ja nuorena kaikki aina totesivat ettei minusta ole mihinkään. Nykyisin saman toteaa vaimo. Kun sitä vuosikausia hoetaan niin kyllä sitaä alkaa itsekkin jo uskoa. Ehkä minusta ei vain ole mihinkään.
Minusta ei ole edes siivoajaksi. Olen siis alempaa kastia kuin somalipakolaiset jotka osaavat kyllä siivota. Kaikki mihin kosken hajoaa. Olen kävelevä täystuho, kuulemma. Autoakaan minulle ei kuulemma uskalla antaa.
Luulin että puolisoiden piti tukea toisiaan mutta ei. Jotenkin pää on vain ihan tyhjä.
Marraskuussa tilanne hieman kärjistyi liian pitkälle. Istuin jo piippu päätäni kohti ja sormi liipaisimella, mutta en uskaltanut painaa. En tiedä miksi. Tiedän, pelkuri mikä pelkuri. Lopulta lähdin aseetta ulos.
Ehkä olisi vaimolle ollut parempi jos olisin painanut. Saisi olla onnellinen. Jotenkin tuntuukin jotta hän tekeekin pilkkaamisensa jotta pääsisi minusta eroon. Tiedä sitten?
En ymmärrä tilannetta. Vaimo haukkuu päivittäin milloin mistäkin ja tekee kaiken jotta tuntisin itseni arvottomaksi. Olen työtön, mielestäni työkyvytön, mutta siitäkin saa kuulla melkein päivittäin. Ihan kuin olisin omasta halustani työtön. Olin joulukuussa 2 vkoa töissä mutta jokainen päivä oli tuskaa.
Mikä saa ihmisen pilkkaamaan toista? En tiedä. Olisi kiva jos joku joskus toteaisi vaikka että "sinä pystyt mihin vain jos vaan itse tahdot", mutta ei. Minulle todetaan -on aina todettu- ettei susta ole siihen. Siis joka asiassa sama juttu. Ymmärrän kyllä että on asioita joita en osaa mutta oppisin kyllä jos vaimo opettaisi. Ei se opeta koska uskoo etten opi mitään. Vittu että olen paska.
Jotenkin en vaan jaksa enää. Kaikki tuntuu mahdottomalta ja mikään ei tunnu miltään. Outoa. Jos autoni palaisi yöllä toteaisin vain että; jaahas, kärry on palanut. Eipä juuri jaksaisi kiinnostaa.
TV:tä ei jaksa katsoa. Mietin vain että mikä olisi mahdollisimman kivuton tapa nukkua pois. Sitä illalla nukkumaan mennessään toivoo ettei aamulla enää tarvitsisi enää herätä. Tai sitten heräisi jossain paremmassa paikassa.
Kukaan ei jäisi kaipaamaan. Melkein kaikki sukulaiset ovat kuolleet. Siskokaan ei pidä yhteyttä, ei sitä mun elämä kiinnosta. Äiti vittuilee kuukausittain ja vaimo päivittäin. Kuka semmoista jaksaa.
Luuletteko että se olisi oikeasti onnellinen jos minua ei enää olisi? Luulen että ainakin olisi onnellisempi. Ei tarvitsisi päivittäin katsella tällaista paskiaista joka ei osaa mitään. Ihmistä josta ei ole mihinkään. Semmoiseksi se minua pilkkaa.
Ei teidän tarvitse vastata mitään. Luulen että en jaksa enää edes lukea. Piti vain avautua vaikka jos olisi joku toinen joka tietää ettei itsestä ole mihinkään.
Hyvää illanjatkoa kaikille jotka jaksoivat lukea.
T: mitätön paska vm.75
Vittuileva vaimo vie voimat
14
3923
Vastaukset
- Ulosheittäjä
Huh, alku kuulosti niin tutulta, että luulin oman mieheni kirjoittavan. Ihan oikeasti säikähdin. Nyt pitää tavallisuudesta poiketen kirjoittaakin anonyymisti.
Jos vaimo vittuilee, niin miksette eroa? Voi olla, että hänelläkin on ollut omat odotuksensa liittonne suhteen, ja hänkin saattaa olla pettynyt ja epätoivoinen. Vaikea sitä on toisen pysyä hyväntuulisena, jos kumppani on kuin myrkky. Olotilat tarttuvat. Ja epäilisin tilanteeseen liittyvän aika paljon taloudellista epävarmuutta, joka ei yhtään helpota tilannetta.
Olin paska, ja heitin mieheni pihalle. En ole vahvoilla itsekään, mutta lemmikin hankkiminen tulee halvemmaksi kuin ison miehen hoito. Omani on muutaman kuukauden töissä, irtisanoutuu pikaisesti, ja on taas vailla mitään sosiaaliturvaa ym. Nyt irtisanoutui viimeisen kerran, en huoli miestä enää kotiin. Yksin pärjään paremmin.
Katson, että olimme pikemminkin kämppiksiä kuin avioliitossa. Jos kämppis ei suorita osuuttaan velvoitteista, niin se saa lähteä. Aika vaikeaa sitä on kestää vuositolkulla äärimmäisen rakastuneena, jos kumppani on yhtä lämmin ja läheinen kuin toissa kesänä kuollut lahna. Avioliitto on kaksisuuntaista toimintaa.- Anonyymi
Oletko sovinisti?
- Jouko&Kosti
Kokeiles antaa vaimollesi linkki tähän tekstiin ja kato miten reagoi. Tuskin sulla ainaka sen suhteen on mitää hävittävää.
- lukemaan....
niin voimia sulle,elä usko vaimoasi,ja hänen panettelua,usko itseesi,sinä olet yhtä arvokas kuin kuka tahansa,ei se arvo ole kiinni työssä tai ei.Jos ette tule toimeen ,eroa ja elä omaa elämääsi.Jos lapsia,tilanne ei ole heillekään terveellinen,jos vaimo haukkuu lasten kuullen.Toivon sinulle voimia ja kaikkea hyvää
Minäkin toista kertaa jo pilleripyörityksessä. Nyt ollut kohta 1,5 vuotta eikä hirveesti valoa missään näy. Lääkityksenä nyt Efexor Depot 375mg/pv tarvittavat rauhoittavat ja nukahtamislääkkeet.
Tuo lyttääminen on ja on ollut tuttua mullekin suurinpiirtein koko ikäni.
Oikeastaan vaimoni oli ainoita, joka ei vittuillut mulle suoraan päin näköä. Hän vain oli jättänyt eroanomuksen ja ostanut itselleen oman asunnon varoittamatta edes yhtään. Eräänlaista vittuilua kyllä sekin on, mutta... ota noista selvää.
Mulla ei "onneksi" pyssyä ole sillä joku täältä maan pinnalta olisi jo kadonnut. Minä itse tai joku muu.
Keskittymiskyky täysin nollassa ja muistista ei oikeastaan kannata puhuakaan.
Ajatukset pyörivät jossain hyperavaruudessa, josta en itsekään tajua yhtään mitään.
Melkein kukaan ei pidä yhteyttä puhumattakaan, että tukisivat asioissa ja siksi en itsekään enää jaksa olla yhteydessä kehenkään.
Yhden pienen "positiivisen" asian vaan sulle kerron jos mahdollisesti tämän jaksat lukea... ET KUITENKAAN OLE AINOA, JOLLA ON ONGELMIA.
Toivottavasti helpottaa!- Stadin kundi
Näytä vaimollesi tämä viestisi, jonka juuri kirjoitit. Ehkä se auttaa ymmärtämään. Jos vittuilu jatkuu, niin miksi ihmeessä et ottaisi eroa huonosta vaimosta? Ehkä saisit siitä sopivan boostin elämääsi? Aloittaisit kaiken alusta ja olisit tekemisissä vain sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa haluat olla.
Masennukseen yleisesti auttaa liikunta ja muut mukavat harrastukset. Lisäksi masennuksen täsmälääkehoito on tehokasta.
Tsemppiä, nuori mies. Ei ole todellakaan liian myöhäistä aloittaa alusta. - oon mitätön
paska vm. 91.
Koko mun elämän ajan mua ollaan vaan haukuttu, syrjitty, pilkattu ja isä on pahoinpidellyt mua pienestä lapsesta saakka. Mua ei ikinä olla hyväksytty joukkoon. Minäkin vaan haluaisin eroon tästä kaikesta ja kaikki haluaa eroon musta. En tiiä mihin mun pitäis uskoa ja mitä mun pitäis ajatella. Kaikki haluaa että kuolen.
Mut kysymys kuuluu ollaanko mitättömiä paskoja sittenkään? Entä jos ei ollakkaan vaan muut haluaa että oltais mitättömiä paskoja? Välillä sitä ei tiiä mitä pitäisi ajatella tai mihin pitäisi uskoa.
Mut ei tehä silti itsemurhaa ollaan taistelijoita eikä luovuttajia, jooko?- yks juttu....
ja painakaa kaaliinne heti!!
Minä olen käynyt tuon koulun läpi,on
ollut totisesti rankka lapsuus ja on
haukuttu. Aikani kuuntelin ja luulin että
tosiaan oon huono ihminen MUTTA
sitten älysin ettei niin olekkaan.
Antaa koirien haukkua,kyllä karavaani kulkee
ja tippuu ne räkyttäjät matkasta,PIDÄ
lippusi korkealla, ei sitä kukaan muu
pidä puolestasi!!! Näin se on!!!
- ihmisiä
Ovatpa sinun läheisesi kylmiä ihmisiä. Jos/kun ihminen sairastuu, silloin sitä välittävää tukea tietenkin juuri tarvitaan. Luin kertomuksesi, ja ihmettelen, miksi jaksat katsella/kuunnella moista? Onko kysymys rahatilanteesta, vai muista asioista? Tuollaisessa elämäntilanteessa, kun tarvitsisit valtavasti tukea, etkä sitä läheisiltäsi saa, niin eikö olisi parempi etsiä uusia tuttavuuksia. Eihän tuollaista jaksaisi terveenäkään kuunnella. Vielä löytyy paljon ihmisiä, jotka tosissaan välittävät toisistaan. Itsekkin olen kolmen psyykkisesti sairaan "tukihenkilönä", eikä tulisi mieleenkään heitä haukkua ja arvostella. Nämä ihmiset ovat läheisiäni, ja autan heitä elämässä eteenpäin mielelläni. Jokainen hyvä päivä lämmittää omaakin mieltäni. Olet kokenut kovia, ja itsetuntosi on latistettu. Älä anna periksi, äläkä luovuta, ei sinun tarvitse kenellekkään mitään todistella. Päivä kerrallaan, ja hoida/välitä itse itsestäsi, se on kaikkein tärkein asia. Nämä samat asiat myös sinulle nuori kaveri, joka kirjoitit ongelmistasi. Toivottavasti löydätte ihmisiä, joille voitte jutella, ja kertoa omista asioistanne, myös ongelmista. Tsemppiä, kyllä se elämä siitä kirkastuu.
- tätä taas
Joo, tarina on uskomattoman tuttu.
Mietin itsekkin josko minun otsassa on leima jossa mainitaan TÄSSÄ NYT KULKEE ERINOMAISEN HUONO YKSILÖ, vuodesta toiseen ja se toinen lause on tietysti TÄSSÄ ON MAAILMAN TYHMIN.
Ne tekstit vuorottelee ja ne toiset havaitsee ja tulos on aina: ulos.
Nyt minulla on erikoinen tilanne päällä työssäni, siis kuvittele, minut on otettu määräaikaiseen duuniin, ei ne toiset pidä minusta lainkaan. Olen outo ja istun lähes yksin kahvitauot.
Meinaan mun äiti sanoi tuosta työstä näin:
"no ei ollut sit muitakaan, vissiin."
Kyllä on kannustavaa.
Mitä, aikuinen ihminen nyt äidistä, mutta kyllä tuokin oli piikki ja paha.
Ne piikkeilet muijat siellä töissä, niiden miehillä on autot taitaa olla kahdetkin, ja minä se vaan kävelen.
Olen kuullut olevani "eko". Siis toikin on selvää pottuilemista. Kas kun ei ekoteko.
Mua harmittaa tollaiset hyvää tarkoittavat voimia sulle-toivotukset ja koeta kestää, kyllä me noustaan jne.
Mä olen yrittänyt niin kauan olla.
Kaksi kertaa itsariyritys, sekään ei onnistunut.
Täytyisi nyt joku saada kunnolla tehtyä.
Mulla on nyt kyllä meno kallonkutistajalle.
Lääkitys on ihan heiheitä taas. Ei ne tuolla terveyskeskuksessa saa mitään kunnollista määrätä.
Jotain akuankka nappeja.
Onnea meille, kuule, ei me yksin tätä paskaa jakseta, ainoa toivo nyt on kunnon pääduunari, ei lähimmäiset enää jaksa ainakaan mun jankkausta tästä masennuksesta.
Ei ne ede huomaa masennusta kun on vuosikausia kulkenut tälläisenä epävakaana.
- Anonyymi
Vaimon viha. Niin se meilläpäin tunnetaan . 25% parisuhteista päätyy eroon naisen vilkkaan mielikuvituksen seurauksena. Kovin epäreilua meille miehoille, voi veljille.
- Anonyymi
Komppaan että melko paskaa on kun ainakun kohtaa vaimon niin alkaa pikkutarkka läpikäyminen mikä kaikki on mennyt väärin, sillä ei ole väliä mitä olet tehnyt, siivonnut talon, vaihtanut renkaat, pessyt ikkunat, käynyt kaupassa, pessyt pyysit ja kuivattanut tai pessyt matot. Puhumattakaan jos olet johonkin lapsille antanut luvan. Tämä siis myös silloin kun sinulle on annettu lista mitä tehdä ja teet sen pilkulleen niinku pitää niin kaikki on päin vittua mutta vain vaimon mielestä, siis kaikki on vähintään hyväksyttävällä tasolla tehty kenen tahansa muun mielestä. Kait se on 40v super vaihdevuodet alkaneet itsehän laitan napit korville ja alan kuunteleen musiikkia ensimmäisen 20min tulkutuksen jälkeen, ei sieltä mitään järkevää kuulu kuitenkaan.
- Anonyymi
Ei ole varmaan kenenkään vaikeaa arvata, minkä takia sinkkuna on kamalan kiva elää ?
Huomattavasti rauhallisempaa elämää, ei ole kukaan kyselemässä ja arvostelemassa.- Anonyymi
Juuri näin! Kyllä oma rauha aina kurjan kumppanin räkötuksen voittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8710566Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen
"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1418824Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906087Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita
näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään624317Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut604253Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi814093Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503729Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi693220Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73127IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k702985