Olet niin söötti mies, olet ujo ja kuitenkin rohkea.....
Tietäispä sun yhteystiedot......
Voisin vaikka epätoivon huipun saavutettuani laittaa sulle kaipaavan viestin tai soittaa........
Huuuh...
7
916
Vastaukset
- se itse jos joku toinenkin
olisit nyt edes tuntomerkkejä sekaan pistäny, täsmää varmaan minuun ja tuhanteen muuhun
- en jaksais millään....
Ei tänne voi toisesta tunnareita laittaa.....mitä siitäkin nyt tulis......
Täällä kaikkien luettavana ja mistä säkään sitten tietäisit, kuka mä olen?
Ja sitten jos käviskin niin, että olisit hän, mutta minä taas en se, jonka sinä toivoisit olevan........
Epätoivo valtaa mut, olin sitten näillä palstoilla tai todellisessa elämässä. En sua saa. - muutaman
en jaksais millään.... kirjoitti:
Ei tänne voi toisesta tunnareita laittaa.....mitä siitäkin nyt tulis......
Täällä kaikkien luettavana ja mistä säkään sitten tietäisit, kuka mä olen?
Ja sitten jos käviskin niin, että olisit hän, mutta minä taas en se, jonka sinä toivoisit olevan........
Epätoivo valtaa mut, olin sitten näillä palstoilla tai todellisessa elämässä. En sua saa.hauskan vihjeen laittaminen? Kysy ja kerro jotain, mitä vain ja ainoastaan tavoittelemasi henkilö tietää. You know, vähä insaidia. ;)
- jaksaisko vielä.....
muutaman kirjoitti:
hauskan vihjeen laittaminen? Kysy ja kerro jotain, mitä vain ja ainoastaan tavoittelemasi henkilö tietää. You know, vähä insaidia. ;)
Sinä olisit voinnu aloittaa noilla inside-jutuilla.
Me ei nähdä joka viikko, siitäkin se epätoivo kumpuaa täällä suunnalla.
Muuta en voi/ uskalla laittaa nyt tähän. - eeeees
jaksaisko vielä..... kirjoitti:
Sinä olisit voinnu aloittaa noilla inside-jutuilla.
Me ei nähdä joka viikko, siitäkin se epätoivo kumpuaa täällä suunnalla.
Muuta en voi/ uskalla laittaa nyt tähän.kaupunni, maakunta, valtio, maanosa, osavaltio...?
vois yrittää näkyillä useemmin vaik sahata ees takas sun taloo autolla. - sinisellä
eeeees kirjoitti:
kaupunni, maakunta, valtio, maanosa, osavaltio...?
vois yrittää näkyillä useemmin vaik sahata ees takas sun taloo autolla.autonkotterolla? Tervetuloa Etelä-Suomeen päin. Empä ole aloittaja vaan tästä sivusta kyytiin hyppäsin.
- sehän
sinisellä kirjoitti:
autonkotterolla? Tervetuloa Etelä-Suomeen päin. Empä ole aloittaja vaan tästä sivusta kyytiin hyppäsin.
olen minä, jolla on se sininen kottero. En siis ole kirjoittanut muita vastauksia tähän keskusteluun, kunhan lueskelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925981
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262075Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764