metallican kotisivuilla on ainakni ilmoitus että tulevat poriin kirjurinluodolle 25.7.2009..mutta miksi kukaan ei vielä myy näitä lippuja vaikka siellä sanotaan että tulevat myyntiin 16.2.2009?
onko kellään tietoa asiasta? mukana ovat mm.linkin park ja lamb of gods
metallica poriin
11
1275
Vastaukset 11
- siksi
kun ne tulee vasta 16.2. myyntiin..
- OskuZZ
Liput eivät ole vielä muunnissä kun ne tulee vasta 16.2 eli ens Maanantaina.
Ja nyt on Torstai 12.2 ;D
Taidat olla vähän päivistä sekaisin ;D
Noh, kyllä minäkin olsin jos minulla ei olisi vielä lippuja Metallica keikalle , onnks on liput Areenalle ... - muutakin
eli kai alkavat mainostamaan tpahtumaa kun tietävät kaikkien poriin tulevien yhtyeiden nimet. kymmenen orkesterin päivän festarista on kysymys. sama mikä järjestetään muutamissa euroopan kaupungeissa. käsittääkseni metallica on mukana järjestelyissä ja poriin siksi että kaikki halukkaat mahtuvat paikalle. eli liput myynnissä maanantaina eikä kannata panikoida kun niitä riittää kaikille. kaupungin tietojen mukaan paikalle mahtuu kevyesti 100 000 katsojaa
- eikö muuta paikkaa löytynyt
olisi tullut vähän fiksumpaan paikkaan, niin olisin voinut vaikka mennä katsomaankin
- 16.2
lippupalveluun....
- SIKSI
ONNEKS ET OO TULOS!!
Mulle on ainakin paskan hailee mis huippubändi soittaa. Mut jääpä lippuja enemmän TOSIFANEILLE. - ...
Tai siis ainakin Kirvatsi on hyvä paikka..Mieluummin menen sinne kuin jonnekin Hjallis-halliin.
- Porin kirjuri
On ihan helvetin hyvä paikka pitää festareita, Ensin rmj, nyt Metallica, lisää tulos. Ei tota aluetta turhaan tonne oo kyhätty, kyllä sitä varmasti on myös tarkoitettu et käytetään.
Ja nämä tulee todistamaan sen, että pori on ihan yhtä hyvä festaripaikka kuin moni muukin.
Joten sulle "eikö muuta paikkaa löytynyt" sanoisin, et oot joko vitun pelkuri etkä uskalla tulla tänne, tai käytät tekosyynä metallican sijaintia koska oot yks.kert. niin vitun köyhä, ettei sul oo rahaa et voisit järkätä yhden hikisen 89 ekua maanantaiksi.
Säälittävää.
- apina
tietääkö kukaan onko tähän kyseiseen porin tapahtumaan mitään ikä rajaa???????
14 v. alle 14 v. vanhemman seurassa.
- apina
*** kirjoitti:
14 v. alle 14 v. vanhemman seurassa.
sehän on hauskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa791877Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341202Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134954Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200879- 85723
- 65710
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210674- 67637
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 64574
- 35571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32548- 55517
- 36514
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12408- 82408