metallican kotisivuilla on ainakni ilmoitus että tulevat poriin kirjurinluodolle 25.7.2009..mutta miksi kukaan ei vielä myy näitä lippuja vaikka siellä sanotaan että tulevat myyntiin 16.2.2009?
onko kellään tietoa asiasta? mukana ovat mm.linkin park ja lamb of gods
metallica poriin
11
1255
Vastaukset
- siksi
kun ne tulee vasta 16.2. myyntiin..
- OskuZZ
Liput eivät ole vielä muunnissä kun ne tulee vasta 16.2 eli ens Maanantaina.
Ja nyt on Torstai 12.2 ;D
Taidat olla vähän päivistä sekaisin ;D
Noh, kyllä minäkin olsin jos minulla ei olisi vielä lippuja Metallica keikalle , onnks on liput Areenalle ... - muutakin
eli kai alkavat mainostamaan tpahtumaa kun tietävät kaikkien poriin tulevien yhtyeiden nimet. kymmenen orkesterin päivän festarista on kysymys. sama mikä järjestetään muutamissa euroopan kaupungeissa. käsittääkseni metallica on mukana järjestelyissä ja poriin siksi että kaikki halukkaat mahtuvat paikalle. eli liput myynnissä maanantaina eikä kannata panikoida kun niitä riittää kaikille. kaupungin tietojen mukaan paikalle mahtuu kevyesti 100 000 katsojaa
- eikö muuta paikkaa löytynyt
olisi tullut vähän fiksumpaan paikkaan, niin olisin voinut vaikka mennä katsomaankin
- 16.2
lippupalveluun....
- SIKSI
ONNEKS ET OO TULOS!!
Mulle on ainakin paskan hailee mis huippubändi soittaa. Mut jääpä lippuja enemmän TOSIFANEILLE. - ...
Tai siis ainakin Kirvatsi on hyvä paikka..Mieluummin menen sinne kuin jonnekin Hjallis-halliin.
- Porin kirjuri
On ihan helvetin hyvä paikka pitää festareita, Ensin rmj, nyt Metallica, lisää tulos. Ei tota aluetta turhaan tonne oo kyhätty, kyllä sitä varmasti on myös tarkoitettu et käytetään.
Ja nämä tulee todistamaan sen, että pori on ihan yhtä hyvä festaripaikka kuin moni muukin.
Joten sulle "eikö muuta paikkaa löytynyt" sanoisin, et oot joko vitun pelkuri etkä uskalla tulla tänne, tai käytät tekosyynä metallican sijaintia koska oot yks.kert. niin vitun köyhä, ettei sul oo rahaa et voisit järkätä yhden hikisen 89 ekua maanantaiksi.
Säälittävää.
- apina
tietääkö kukaan onko tähän kyseiseen porin tapahtumaan mitään ikä rajaa???????
14 v. alle 14 v. vanhemman seurassa.
- apina
*** kirjoitti:
14 v. alle 14 v. vanhemman seurassa.
sehän on hauskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m994513Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513240
- 432932
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232156
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735