Mene vielä seuraavaan asteeseen. Minun oikeustajuani ei tämä tyydytä.
Sinulla oli mielestäni oikeus kirjoittaa tuo kirja(herran jumala; siellä ei ollut mitään kamalaa)
Miten voidaan julkaista Vanhasen kotiesittelyitä valikoivasti?
Hän näyttää kotiaan ja ex-perhettään, kun hänelle sopi. Kun ei taas sopinut, kyllä kaverit oikeudessa auttavat.
Ei mahdu minun oikeustajuntaani.
Kyllä meitä on aika paljon ihmisiä sinun puolellasi. Voisin oikeastaan sanoa n.30-50v naiset ja valistuneet miehet ovat puolellasi.
Pahimmat "vastustajasi" ovat yli 70v naiset ja 40-50.v miehet, jotka pelkäävät "syrjähyppyjensä" paljastuksia.(Olikohan nämä tuomaritkin näitä?)
Voimia sinulle ja perheellesi. Vie asia eteenpäin!!!
Ruususelle
23
802
Vastaukset
- puolestasi!
Hyvänen aika, oletko täysin tyhmä! Ruusunen kirjoittaa kirjan huustuupia, kun oli vaalit tulossa ja oletettu rahavoitto kirjan myynnistä odotettavissa. Etkö lukenut eilisiä gallupeja?
80% kansasta oli sitä mieltä, että tuomio oli täysin oikea, niin myös minä, nainen, keski-ikäinen.- Yksityiselämä se on
politiikoillakin, nk. normaalilla. Ei ole mitään oikeutta jollakin katkeroituneella exällä alkaa vuotaa yksityiskohtia ympäriinsä. Luulisi aikuisella ihmisellä olevan sen vertaa tajua mikä sopivaa ja mikä ei... Rahanahneuksissaan jotkut valmiita tekemään mitä vaan, näköjään!
- höps............
80% jonkun lehden tekemästä gallupista ei ole sama kun kansa, sinä höppänä.Valtaosa kansasta kertoo asiasta mielipiteensä vaaliuurnilla ja tuloksethan kertovat jo nyt miten kansaasiaan suhtautuu, tuon uroksen kohdalla.
- ihan tavallinen myyjä
Sinä ja muutamat kaverisi(jotka vastaavat tällaisiin nettikyselihin, pääkaupunkiseudulta?)
eivät kata oikeasti Suomen mielipidettä.
Itse olen myyjänä, missä myydään lehtiä paljon ja laitan kyllä enemmän arvoa näihin netittömiin kansan syviin riveihin kuin neiti hienoon, jota on niin paljon nyt loukattu, että ollaan varmaankin verrattu jopa Ruususeen. Onko jollain kanttia nostaa itsensä noin puhtoiseksi, ettei ymmärrä miten media toimii. Ei Ruususella ollut ketään kuka neuvoisi, mutta Matilla oli. Muussa tapauksessahan tämä olisi ollut pikku riitely ja that it. Nyt kaikki "fiksut" löytää puolensa ja yllättäen kukaan ei olekaan ns.häviäjän puolella.
Kukahan oli tarinan roisto; Ei kumpikaan, toinen ei tiennyt mihin meni ja toinen käyttäytyi inhottavasti. Jos Suomen oikeuslaitos on oikeasti tätä mieltä, häpeän olla Suomalainen nyt. - No mites tämä
höps............ kirjoitti:
80% jonkun lehden tekemästä gallupista ei ole sama kun kansa, sinä höppänä.Valtaosa kansasta kertoo asiasta mielipiteensä vaaliuurnilla ja tuloksethan kertovat jo nyt miten kansaasiaan suhtautuu, tuon uroksen kohdalla.
- noista galluppiin
vastanneista on kirjan lukenut, kysynpä vaan ????
Taitais tulokset kääntyä toisin päin jos joka ikinen lukisi kirjan, mars kaikki kirjakauppaan, tai jos kavereilla on kirja ni lukeen ja sitte tajuatte että
kirjassa ei ollut mitään sellaista mikä olisi voinut hra pääministerin ekoo loukata ainakaan tavallisen kansalaisen mielestä.
Taitaa olla tuo meidän pm aika tosikko ja nättinokkainen. - minua ois
noista galluppiin kirjoitti:
Taitais tulokset kääntyä toisin päin jos joka ikinen lukisi kirjan, mars kaikki kirjakauppaan, tai jos kavereilla on kirja ni lukeen ja sitte tajuatte että
kirjassa ei ollut mitään sellaista mikä olisi voinut hra pääministerin ekoo loukata ainakaan tavallisen kansalaisen mielestä.
Taitaa olla tuo meidän pm aika tosikko ja nättinokkainen.loukannut jos esim. minun lapsista ois kirjoitettu, (lapsista seitsemän sivua) entisestä puolisosta, siihen sävyyn vähän vihjaillen kuin Ojalan ja Ruususen kirjassa. (ym poliitt. avustajat). Ruusunen ei itsestään mitään siinä kirjoittanut, ainostaan että on seksissä naimisessa hyvä ja kokenut. Osaa hommat ei ole mikään tiukkapillu!!!!!!
- sinähän mainostat
noista galluppiin kirjoitti:
Taitaa olla tuo meidän pm aika tosikko ja nättinokkainen...ruususen kirjaa!!!.. ..näin kirjoitit!!!!
- Kylläpä vaan oli
ihan tavallinen myyjä kirjoitti:
Sinä ja muutamat kaverisi(jotka vastaavat tällaisiin nettikyselihin, pääkaupunkiseudulta?)
eivät kata oikeasti Suomen mielipidettä.
Itse olen myyjänä, missä myydään lehtiä paljon ja laitan kyllä enemmän arvoa näihin netittömiin kansan syviin riveihin kuin neiti hienoon, jota on niin paljon nyt loukattu, että ollaan varmaankin verrattu jopa Ruususeen. Onko jollain kanttia nostaa itsensä noin puhtoiseksi, ettei ymmärrä miten media toimii. Ei Ruususella ollut ketään kuka neuvoisi, mutta Matilla oli. Muussa tapauksessahan tämä olisi ollut pikku riitely ja that it. Nyt kaikki "fiksut" löytää puolensa ja yllättäen kukaan ei olekaan ns.häviäjän puolella.
Kukahan oli tarinan roisto; Ei kumpikaan, toinen ei tiennyt mihin meni ja toinen käyttäytyi inhottavasti. Jos Suomen oikeuslaitos on oikeasti tätä mieltä, häpeän olla Suomalainen nyt.Muisteleppa tarkemmin. Hänellä oli kirjaprojektiin liittyvä manageri, etunimi oli Leila, sukunimeä en muista.
Olen kyllä itse ollut alusta alkaen tässä skabassa pääministerin puolella. Inhoan julkista revittelyä ja varsinkin sillä rahastusta.
- ja vielä lisää
Äitini 72 v on täysin puolellasi eikä ymmärrä tuon tasoisessa olevan miehen harkintakyvyn pettämistä ja kostonhimon määrää.
Hän on aina ollut keskustan kannataja, mutta tämän jupakan alkaessa ei enää.
Lapseni ovat puolellasi, samoin mieheni ja hänen sukunsa omani ja kaikkien meidän tuttavat sekä ystävät. - erfweik
Niinhän luulet.
- ison kirjahyllyn omistaja
Naurettavaa tuomita ylipäätänsä, luin kirja ja myös
muutama ystäväni, mitään loukkaavaa "pikku-Mattia"
kohtaan ei siinä mielestäni ollut, Susan kirjoitti vain omasta elämästään ja ajasta Matin rinnalla.
Kohta ei kukaan uskalla kirjoittaa minkäänlaista
kirjaa koskien omaa eloansa, missä on sanavapaus, ollaanko kuin edesmenneessä Neuvostoliitossa???
Minul on kirja kirjahyllyssä ja pysyy, kiva lukee
vielä eläkemuorina ja muistella et Matti tykkäs pihvistä, saunasta ja Susanista:)- vain omasta
elämästään, muutamasta kuukaudesta, tiivistettynä muutamasta viikosta. Jos tosiaan ois omasta elämästään kirjoittanut? Niin se ois voinut alkaa lapsuudesta, nuoruudesta, lasten syntymisistä, mahdollisista avo-aviopuolisoista, työelämästä (jos on ollut töissä) ym. omaan ITSEEN liittyvästä!!!!!!!!
- Tuhkimotarina.
Köyhä, eronnut rouva olisi päässyt pääministerin rouvaksi... Pyrkimys oli vain liian nopeaa...? Samalla olisi saanut näpäyttää omien lasten isälle, näin meidän mamma porskuttaa!?
- Sinunkin ostamasi
kirjan arvon "Ruusunen" joutuu nyt maksamaan valtiolle, rikoksen tuottamana hyötynä! Olet näin ahdistamassa "Ruususen" taloudellista tilannetta! Mietippäs sitä?
Haluatko kenties osallistua Hänen sakkojensa maksuun?
- naisten meininkiä
Kun sattuu saamaan mieheltä lemput, pitää ruikuttaa perään ja kun ei saa miestä takaisin, alkaa kaikenlainen kiusanteko, millä härnätään miestä että tämä suuttuisi ja tekisi jotain "törkeetä?" Sitten pääsisi itse haastamaan käräjille ja hakemaan vahingonkorvauksia ym. ym. Nyt sattui olemaan hieman tunnetumpi mies kyseessä niin ei näytä tulevan loppua tuolle kiusanteolle Mattia kohtaan?
Sympatiani ovat täysin Matin puolella!
Kyllä "Ruusunen" saa ne sakkonsa maksettua! Kerätään nyt sitten vaikka kolehti, että "YKSINHUOLTAJA ÄITI" saa pidettyä taloutensa tasapainossa? Eiköhän niitä vapaehtoisia sakkojen maksajia löydy, ennen viimeistä eräpäivää???- jutussa
ei ole voittajaa, vaikka oikeus mitä päättääkin.
Minä ainakin tulen muistamaan, mistä kaikki alkoi.
Ruusunenhan ei ollut etsimässä julkisuuden henkilöä, heitä ei yleensä ole netin kautta seuraa hakemassa.
Häntä ei voi mitenkään syyttää siitä, että siellä sattui olemaan pääministeri.
Tässä asiassa on kaksi puolta, ei kaikkea voi kaataa naisen niskaan, vaikkakin tyhmä teko kirjan tekeminen oli. - tässä jutussa
jutussa kirjoitti:
Ruusunenhan ei ollut etsimässä julkisuuden henkilöä, heitä ei yleensä ole netin kautta seuraa hakemassa.
Tässä asiassa on kaksi puolta, ei kaikkea voi kaataa naisen niskaan, vaikkakin tyhmä teko kirjan tekeminen oli.Ruusunen on paremmassa asemassa koska hän voi mediassa kerjätä sääliä ja vääristellä asioita mieleisekseen. Tätä ei Vanhanen pysty tekemään.
- vasta nyt
tässä jutussa kirjoitti:
Ruusunen on paremmassa asemassa koska hän voi mediassa kerjätä sääliä ja vääristellä asioita mieleisekseen. Tätä ei Vanhanen pysty tekemään.
Minä olen keski-ikäinen nainen ja olen vasta tämän jutun aikana alkanut äänestämään keskustaa. Olen sitä mieltä että kenelläkään ei ole rahan takia ja päästäkseen itse julkisuuteen oikeutta kertoa toisen yksityisimmistä asioista.
- vivant wissen
tässä jutussa kirjoitti:
Ruusunen on paremmassa asemassa koska hän voi mediassa kerjätä sääliä ja vääristellä asioita mieleisekseen. Tätä ei Vanhanen pysty tekemään.
Niin. Ruusunen on todellakin oppinut, että vetämällä tiettyä roolia (olen vähän reppana, saisinko sääliä -roolia) medioissa voi saada huomiota osakseen ja kertoa asioista ihan miten vaan... Minulle tuo Ruususen mediashow ei ole koskaan mennyt läpi, eikä mene nytkään. Lisäksi Ruususen höpinät ovat melkein aina lähes samansisältöisiä - onkohan jollekin jäänyt sama levy päälle, niin ja tietysti taas ihan vahingossa? ;-)
- ei sitä kukaan ole kieltänyt
jutussa kirjoitti:
Tässä asiassa on kaksi puolta, ei kaikkea voi kaataa naisen niskaan, vaikkakin tyhmä teko kirjan tekeminen oli.Oletko tyhmä,vai etkö ole ymmärtänyt asiaa.
Tietenkin myös köyhät saa tavata netissä ja olla suhteessa henkisesti "rikkaaseen" imiseen.
Väärin vain on ,kun suhteen loputtua rupeaa ilkeäksi ja kiusantekijäksi.
En minä ainakaan olisi välittänyt tietää yhtään kuka joku kuronen on.
Maailmassa yhdytään ja erotaan,ja jälleen jalat maassa.
On parempiakin kirjanaiheita kun elämässä muutamankuukauden pikajutut.
Eli... ei pidä esitellä omia juttuja koko väestölle, pellen leiman saa koko iäkseen eikä siitä pääse eroon. Sanon vaan iloitsen tuomiosta "iloitsen rankasti" - köyhällä
ei sitä kukaan ole kieltänyt kirjoitti:
Oletko tyhmä,vai etkö ole ymmärtänyt asiaa.
Tietenkin myös köyhät saa tavata netissä ja olla suhteessa henkisesti "rikkaaseen" imiseen.
Väärin vain on ,kun suhteen loputtua rupeaa ilkeäksi ja kiusantekijäksi.
En minä ainakaan olisi välittänyt tietää yhtään kuka joku kuronen on.
Maailmassa yhdytään ja erotaan,ja jälleen jalat maassa.
On parempiakin kirjanaiheita kun elämässä muutamankuukauden pikajutut.
Eli... ei pidä esitellä omia juttuja koko väestölle, pellen leiman saa koko iäkseen eikä siitä pääse eroon. Sanon vaan iloitsen tuomiosta "iloitsen rankasti"on oikeus tutustua "henkisesti rikkaaseen." Onko heissä sellaisia?
Kyllä tässäkin on leimautunut enemmän kuin yksi ihminen ja voi sanoa, että pitkäksi aikaa. - löytyi ihana
köyhällä kirjoitti:
on oikeus tutustua "henkisesti rikkaaseen." Onko heissä sellaisia?
Kyllä tässäkin on leimautunut enemmän kuin yksi ihminen ja voi sanoa, että pitkäksi aikaa.vanha herrasmies. Oikein söpö ja rikas. Sitä en tosin aluksi tiennyt. Mutta - rakkaus kukkii ja olen onnellinen.
Opetus: netissä voi olla yllätyksiä. Olen muuten fiksu nainen, mutta paljon rahallisesti köyhempi kultaani, Niin, minäkin olen kai jo vanha. Kyllä netissä on monenlaisia. Itse sain tosi mukavia viestejä miehiltä ja he olivat todella varakkaita, miellyttäviä, yksinäisi, eronneita, mutta ehkä profiilini oli kiinnostusta herättävä juuri fiksuille miehille. Tsemppiä naiset, voitte valikoida, samoin miehet. Mutta - löytyy sieltä toisenkinlaisia miehiä että naisia näköjään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281