menkää vaikka esim. utsjoelle kaikki ketä vituttaa esim. moottorirata, hpk, ampuma-alue hätilässä, jäähalli= kaunis areenamme ym. ym. ym. ym.alkaa jo vituttaan tämmönen jatkuva narina joka asiasta SAATANAN PELLET
muuttakaa pois!
16
877
Vastaukset
- parempi kuin
jos ei saa ottaa osaa asioihin edes nyt ja näin miten se eroaa natsi asioista.
- tyhminkö?
Natsit eivät antaneet vaihtoehtoja, siinä ero.
Mun mielestä näitä itkijöitä, jotka ovat muuttaneet moottoriradan viereen vasta sen rakennuksen jälkeen voisi vähän pyöritellä lumihangessa. paljon muutakin. Joillekin tuo valittaminen on elämäntyötä nääs.
Onneksi sentään suurin osa on fiksuja ja ymmärtävät olla muuttamatta moottoriradan viereen, jos ei kestä sen tuomia äänihaittoja. - tässä jamassa
tyhminkö? kirjoitti:
Natsit eivät antaneet vaihtoehtoja, siinä ero.
Mun mielestä näitä itkijöitä, jotka ovat muuttaneet moottoriradan viereen vasta sen rakennuksen jälkeen voisi vähän pyöritellä lumihangessa. paljon muutakin. Joillekin tuo valittaminen on elämäntyötä nääs.
Onneksi sentään suurin osa on fiksuja ja ymmärtävät olla muuttamatta moottoriradan viereen, jos ei kestä sen tuomia äänihaittoja.oleva maailma pelastuu, kun kahjot kaahaa ympyrää! On nerokasta!
- paikallinen
tässä jamassa kirjoitti:
oleva maailma pelastuu, kun kahjot kaahaa ympyrää! On nerokasta!
eiköhän se oo jokasen oma asia mitä harrastaa, itse en ole moottoriurheilun ystävä mutta ymmärrän kyllä että joku muu voi tykätä jostain muusta kun minä, ja onko sinne radan viereen pakko mennä asumaan jos ei siellä viihdy. pitäähän jokaselle olla jotakin, kaikille valittajillekkin on kerta keksitty tämmönen palsta missä voi nimettömästi toteuttaa itseään ja valittaa kaikesta. katsokaa ihmiset välillä peiliin ja ajatelkaa asioita vähän laajemmin kun oman navan ympäriltä. toi ratahan on osa hämeenlinnaa ja osa kaupungin historiaa. rata tunnetaan jopa maailmalla...
- .,.,.,,..,
paikallinen kirjoitti:
eiköhän se oo jokasen oma asia mitä harrastaa, itse en ole moottoriurheilun ystävä mutta ymmärrän kyllä että joku muu voi tykätä jostain muusta kun minä, ja onko sinne radan viereen pakko mennä asumaan jos ei siellä viihdy. pitäähän jokaselle olla jotakin, kaikille valittajillekkin on kerta keksitty tämmönen palsta missä voi nimettömästi toteuttaa itseään ja valittaa kaikesta. katsokaa ihmiset välillä peiliin ja ajatelkaa asioita vähän laajemmin kun oman navan ympäriltä. toi ratahan on osa hämeenlinnaa ja osa kaupungin historiaa. rata tunnetaan jopa maailmalla...
Kyllä sanoisin että ihmetyttää tämän Paul Betcken ja mikä Janis Petke nyt sitten onkaan.... tarvii nyt tulla vittuilemaan hämäläisistä asialliseen tilaisuuteen jossa kaikki muut yrittää olla asiallisia. Ja Paulihan ei asu edes paikkakunnalla??? Asunut 9 vuotta siis koska....? Ja sitten vielä ihmetyttää kun Kurki-Suonio yrittää ja heittää faktaa niin tämä Ahveniston ystävät heittävät mutua kehiin. Pitäisköhän toi rautatiekin siirtää kun niin hirveesti pitää ääntä ja yötäpäivää... ja moottoritienhän vois kanssa siirtää kulkemaan pois koko kunnasta. Ja eiköhän mahdollinen ympäristöhaitta näkyis jo puissa yms kasvillisuudessa. Ja jos kaikki hulevedet ja muut johdetaan öljynerotuskaivojen kautta niin enpä usko että paljon enempää voisi turvallisemmin toimia. Ja mistäköhän ne lumitykit sen veden ottaa...eikös se ole varsinaista haaskausta ja mitälie kemikaalia vielä ajeta sekaan ja sitten vielä ampumahiihtäjien lyijyluodit siellä hiekkarinteessä voi voi ettei nyt saastuis vaan. Ja ne jotka ovat muuttaneet viereen kannattais varmaan haastaa kiinteistönvälittäjä oikeuteen vallitsevasta melutilasta jos ei ole ilmoittanut myynnin yhteydessä.... Eikö kuulosta hienolta kun saa valittaa... No ei todellakaan. Nyt kaikki suojelemaan maailman kuulua Ahveniston moottorirataa.... Kiitos ja anteeks...
- hyvältä
moottoriradan pärinä loppuu ja mahdollisesti saamme sinne hiihto putken/tunnelin!
- täysiä
sen putkenhan vois laittaa pääsuoralle ja sitä edeltävään mutkaan, siinähän tulee ihan monaco mieleen kun ratapäivillä karautan tunnelia pitkin calibralla 200km/h...
- jäkijäk
tunge se putki hanuriis!
- ottaa
jäkijäk kirjoitti:
tunge se putki hanuriis!
koville,kun pöristely loppuu!
- jäkijäk
ottaa kirjoitti:
koville,kun pöristely loppuu!
oon ollu viimeks isukin kans ajoissa vuonna 85 tähtienkisassa!! olitko edes syntynyt sillon??
- äitini
jäkijäk kirjoitti:
oon ollu viimeks isukin kans ajoissa vuonna 85 tähtienkisassa!! olitko edes syntynyt sillon??
kanssa 60luvun lopulla siinä varikon kohdalla olevassa katsomossa! Tai hieman hyppyrimäen suuntaan!
- enää
jäkijäk kirjoitti:
tunge se putki hanuriis!
mun hanurissa on jo kaikenlaista roinaa mut kai sinne vielä yks hiihtoputki mahtuu niin voi kakki tulla meille hiihtään, laittakaa reilusti luistovoidetta ettei satu tapaturmia....
- hiihtäjä
Onko mitään uutta tiedossa, siis voinko jo laittaa kuohari kylmään, jos päästään turhasta pärinästä ja saadaan hiihtoputki tilalle!
- tulossa!!!!
hiihtäjä kirjoitti:
Onko mitään uutta tiedossa, siis voinko jo laittaa kuohari kylmään, jos päästään turhasta pärinästä ja saadaan hiihtoputki tilalle!
tuleivaisuuden näkymät ovat jo hyvin näkyvissä radan suhteen. Kyllä moottorin pärinä jo alkaa kyllästyttäämään suurta osaa Hämeenlinnalaisista!
- <<<<
mä sen sijaan Olisin Ilonen jos pääsisin Hämeenlinnaan < ois nastaa tavata porukkaa Hämeenlinnasta.Hattulasta.Hauholta.Lahdesta.Tampereelta.Padasjoelta.Kaurialasta.Turusta.ja sitten LUODA YSTÄVYYSSUHTEITA HÄMEENLINNAAN.TAMPEREELLE JA LAHTEEN JA RAUMALLE SAAKKA JA SITTEN LÖYTÄÄ SE OMA PÄRSSINEN-HENTUNEN-KAPANEN PORUKKA SÄHLYSSÄ
- <<<<<
ITSE TEKISIN PÄINVASTOIN OLISI NASTAA LUODA SUHTEET
HÄMPTÖNIIN < JA PELATA FUTISTA.LÄTKÄÄ.KORIPALLOA.SALIBANDYA HARRASTESARJOISSA JA SITTEN ASUA HÄMEENLINNASSA JA
SITTEN PIIPAHTAA SIELLÄ JA VIIHTYÄ IDÄNPÄÄN.TIIRIÖN.
KANTOLAN ALUEILLA JA SITTEN KUN TOISET GAALAILISIVAT JA JUHLISIVAT ITSE LÄHTISIN MONIEN EX-KOULUKAVERIEN YLLÄTYKSEKSI HÄMEENLINNAAN MERSULLA JA MENISIN VANHAN JALKAPALLOKAVERINI KANSSA PELAAMAAN SALIBANDYA JA JÄÄKIEKKOA TALVELLA JA PIIPAHTAISIN
TAPAAMAASSA KAVERINI JANNEN ISÄÄ RAIMOA JOKA JENKKIAUTOMIEHENÄ HUOLEHTISI JOSKUS PLYMOUTHISTA JA JANNEN PIKKUVELJEN SANTERIN KANSSA POTKISIMME FUTISTA HARRASTESARJASSA JA JOSKUS ÄITINI VIERAILISI IDÄNPÄÄSSÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251