sinua tahdon, niin minä sinua haluan. Kosketus, tunne, miten kaikki värähtää sisälläni. Miten kiedot sydämeni lämmölläsi ja toisina hetkinä jäädytät sen. Sulata tekemäsi jää pois ja anna tämän tunteen olla totta.
Niin
26
2350
Vastaukset
- lentosuukon
Lämmittääkö?
- ihan
oikean.
- kulta
ihan kirjoitti:
oikean.
pusu heti huomenna.
- sanottu...
Vain sä voit sulattaa sen jään. Mäkin tahdon Sut, todella.
- kuinka..
kosketat minua ,olen täysin voimaton
vedät syliisi ja hyväilet hellästi
kaulaani ,kuljetat huuliasi kasvoillani
sormesi lantiolla puristavat sua lähemmäksi...tunnen sun voimakkaat sydämen lyönnit ihollani ...kuiskaan ...
... haluaan sinua niin paljon..- ajatuksissani siitä
miten kosketan niskaasi, hiuksiasi.. suutelen otsaasi, puhaltelen niskaasi, otan sinut syliini. Tartut minuun ja suutelen ja suutelen ja suutelen ja suutelen. Niin tekisin. Kosket selkääni ja rintojani, jalat helliintyy :) loppu sensuroitu.
- intohimo,,
ajatuksissani siitä kirjoitti:
miten kosketan niskaasi, hiuksiasi.. suutelen otsaasi, puhaltelen niskaasi, otan sinut syliini. Tartut minuun ja suutelen ja suutelen ja suutelen ja suutelen. Niin tekisin. Kosket selkääni ja rintojani, jalat helliintyy :) loppu sensuroitu.
lopahti,, kun huomasin että sullakin on rinnat eikä rintakarvoja:)
- harmikas
intohimo,, kirjoitti:
lopahti,, kun huomasin että sullakin on rinnat eikä rintakarvoja:)
juttu sitten...
- lantiosi
lantiooni ja rintasi litistynät rintaani vasten.
Ja tietenkin minulle käy niin kuin miehelle käy kun on lämmin nainen sylissä.
Tunnetko :))) - kuinka..
lantiosi kirjoitti:
lantiooni ja rintasi litistynät rintaani vasten.
Ja tietenkin minulle käy niin kuin miehelle käy kun on lämmin nainen sylissä.
Tunnetko :)))hyväilet rintojani,kosketat niiden lämmintä pehmeyttä,hipaiset varovasti alavatsaani,miellyttävä lämmin tunne valtaa minut,kiihotun ja suutelen huuliasi pitkään,kun poistaakseni kipeän kaipauksen,,,,
taivutat minut pehmeälle vuotelle...mmhhh..
pitkän ihanan yön jälkeen koittaa aamu..ihana aamu.. - keitän
kuinka.. kirjoitti:
hyväilet rintojani,kosketat niiden lämmintä pehmeyttä,hipaiset varovasti alavatsaani,miellyttävä lämmin tunne valtaa minut,kiihotun ja suutelen huuliasi pitkään,kun poistaakseni kipeän kaipauksen,,,,
taivutat minut pehmeälle vuotelle...mmhhh..
pitkän ihanan yön jälkeen koittaa aamu..ihana aamu..kahvit ja tuon vuoteeseen.
Herätän sinut suudelmilla ja katselen kun venyttelet Eevan asuisena kuin kissa :))) - suudelmiin
keitän kirjoitti:
kahvit ja tuon vuoteeseen.
Herätän sinut suudelmilla ja katselen kun venyttelet Eevan asuisena kuin kissa :)))ja venyttelen,,tunnen ihanan raukeuden sisälläni,,,tulet lähelleni ,lasket tarjotimen viereeni ja painaudut mun syliin hymyillen ja tunnen sun lämmön ,vedät peiton sivuun ja tunnet kuinka minun ihoni on kuuma,,kuuma sun yöllisestä kosketuksesta....sormesi ovat ihana viileät ..voi luoja .,,miksi ei voisi kellot pysähtyä juuri nyt..olisi vain tämä kaunis hetki ...ja ikuisuus..
- olisi ollut
suudelmiin kirjoitti:
ja venyttelen,,tunnen ihanan raukeuden sisälläni,,,tulet lähelleni ,lasket tarjotimen viereeni ja painaudut mun syliin hymyillen ja tunnen sun lämmön ,vedät peiton sivuun ja tunnet kuinka minun ihoni on kuuma,,kuuma sun yöllisestä kosketuksesta....sormesi ovat ihana viileät ..voi luoja .,,miksi ei voisi kellot pysähtyä juuri nyt..olisi vain tämä kaunis hetki ...ja ikuisuus..
kiire töihin ja sinut pitäisi saada pihalle :)))
Mutta olit niin uskomattoman kaunis kun venyttelit alasti joten minäkin "heräsin" !
Joten hittoon työt, sinnehän kerkeää aina.
Ja sinä olet nyt täällä ja aivan selvästi kaipaat rakkautta.Kuten kaipaan minäkin.
Antaa tunteen viedä, laskeudun viereesi ja ... - viereeni..
olisi ollut kirjoitti:
kiire töihin ja sinut pitäisi saada pihalle :)))
Mutta olit niin uskomattoman kaunis kun venyttelit alasti joten minäkin "heräsin" !
Joten hittoon työt, sinnehän kerkeää aina.
Ja sinä olet nyt täällä ja aivan selvästi kaipaat rakkautta.Kuten kaipaan minäkin.
Antaa tunteen viedä, laskeudun viereesi ja ...ja painaudut mua vasten...samalla hetkellä tunnen outoa kipua takapuolessani ja hyppään sänkystä kuin raketti ,,kipu ei hellitä ja se jatkuu ja jatkuu,,,voi..perha...tunnen että joku roikkuu mun pakaroissani,,,samalla huomaan sun kirehtivän pukeutumisessa ,,,vedän henkeää ja huudan sua apuun ...katselet mua ilkikurisesti ja moikkaat ...samallako vedän hiirenloukkoa irti mun pakaroistani....olit piilottanut sen peiton alle....ja.....
herään kellon pirinäään yöpöydälläni....juuhuuii..se olikin ihana painajais uni... mutta ....nyt lenkille. - lopun..
viereeni.. kirjoitti:
ja painaudut mua vasten...samalla hetkellä tunnen outoa kipua takapuolessani ja hyppään sänkystä kuin raketti ,,kipu ei hellitä ja se jatkuu ja jatkuu,,,voi..perha...tunnen että joku roikkuu mun pakaroissani,,,samalla huomaan sun kirehtivän pukeutumisessa ,,,vedän henkeää ja huudan sua apuun ...katselet mua ilkikurisesti ja moikkaat ...samallako vedän hiirenloukkoa irti mun pakaroistani....olit piilottanut sen peiton alle....ja.....
herään kellon pirinäään yöpöydälläni....juuhuuii..se olikin ihana painajais uni... mutta ....nyt lenkille.kehitit tarinaan :)))))
Lerpahti !! - masu..
lopun.. kirjoitti:
kehitit tarinaan :)))))
Lerpahti !!täydeltä :)
kyllä joku toinen saat sut varmaan ,,lämpenemään uudestaan..
heitit mut jo pihalle ,,senkin ;) - harmikas juttu!
harmikas kirjoitti:
juttu sitten...
Eikä niitä rintakarvoja ole täälläkään :)
- vaan ihana...
harmikas juttu! kirjoitti:
Eikä niitä rintakarvoja ole täälläkään :)
ei ole rintakarvoja eikä hänelläkään tiettävästi ole :)
- olla sitten
vaan ihana... kirjoitti:
ei ole rintakarvoja eikä hänelläkään tiettävästi ole :)
jotain yhteistä? :) Kiva kun "meitä" muitakin seikkailee täällä!
- heittänyt :)))))
masu.. kirjoitti:
täydeltä :)
kyllä joku toinen saat sut varmaan ,,lämpenemään uudestaan..
heitit mut jo pihalle ,,senkin ;)En raaskinut kun olit niin söpö :D
- minä..
heittänyt :))))) kirjoitti:
En raaskinut kun olit niin söpö :D
raskinut lähteä kun sun lähelläsi oli niin hyvä olla ...tunsitko sen rakkauden kun kosketin sua ....
silmiisi hukun ja mä tarvitsen sua.
ota minut uniin ..ja kanna lujiin käsin mua ..aina ..aamun asti;) natti natti - aamulla -
minä.. kirjoitti:
raskinut lähteä kun sun lähelläsi oli niin hyvä olla ...tunsitko sen rakkauden kun kosketin sua ....
silmiisi hukun ja mä tarvitsen sua.
ota minut uniin ..ja kanna lujiin käsin mua ..aina ..aamun asti;) natti nattiolit jo lähtenyt.Hapuilin sinua turhaan vierestäni.
Haistelin tyynyäsi, etsin siitä tuoksuasi.
Muistin yön kuumat hetket ja hehkuvan vartalosi.
Ikävä :((
- lähelleni ihan
viereeni asti. Tunnen kuinka rintasi painautuvat vasten minun omiani.. ja minulle käy niinkuin silloin kun lämmin nainen on sylissäni :P
- kenet otat
ja kuka tämä ottaja on? ;))
- höpö*
kenet otat kirjoitti:
ja kuka tämä ottaja on? ;))
vain ja ottaisin söpön ja saisin.
- noin hmmm
40 kymppinen mies? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318