Juuri tällä hetkellä minun pitäisi nauttia olostani. Minulla on työ, talo ja lapset jotka ovat tällä hetkellä äidillään. Pitäisi nauttia ja rentoutu jotta jaksaisi taas ensiviikolla touhata lasten kanssa. Mutta kun ei, ei pysty. Haluaisin lähelle jonkun jonka vieressä voisi vain olla ja pelkällä läsnäolollaan hän parantaisi mieleni. En jaksa tehdä mitään, en siivota, liikkua... en jaksa edes katsoa televisiota. Olisi niin paljon helpompaa kun ei olisi tunteita, voisi hoitaa kaiken pois. Mutta kun ei pysty, velvollisuudet ovat aina läsnä. Velvollisuudet jälkikasvua, lähimmäisi, ystäviä ja työpaikkaa kohtaan. Milloin tulee aika jollon voin taas nauttia elämästä. Milloin tulee se aika, jolloin joku tekee jotain vain minun vuokseni ja minun ei tarvitse miettiä mitä teen vastapalvelukseksi tai mitähän hän haluaa, vaan voin nauttia tilanteesta. Haluaisin joskus herätä aamulla onnellisena... Tai mitä kuvittelen onnen olevan.
Vihaan olla yksin, vihaan, vihaan, vihaan (*polkee jalkaa*).
Nyt pitää mennä nukkumaan, jotta jaksaa olla pirteä ja miellyttävä työpaikalla. Sitten lapset kotia ja taas pitää niellä kaikki ne raastavat tunteet joita sisälläni liikkuu. Hymyillä vaikka sisälläni itken verta.
Minä vihaan olla yksin, yksin ajatusteni kanssa...
Vihaan yksinäisyyttä
7
507
Vastaukset
- sarp
voihan kurjuus..Tuli ihan pahamieli olostasi, tiedän tunteet, hmm,ehkä jopa liianki hyvin. en voi sanoa oikein muuta kuin että kokeile jaksaa.Asiat järjestyy,ihmeellistä kyllä.minä en tätä ole moneen kertaan uskonut mutta aina on se jokin joka vie taas eteenpäin..Voimahaleja sinne jonnekkin..päärjääthän..elämäksi kai tätä kutsutaan,välillä huonoksi sellaiseksi =)
- *halaa takaisin*
Kyllä minä pärjään, olen tehnyt sitä jo 35 vuotta. Joskus vain tuntuu siltä ettei se riitä vaan pitäisi pärjäämisen lisäksi myös olla onnellinen. No, vähän liioteltua, että olisn koko elämäni vain pärjäillyt, sillä olenhan toki ollut joskus onnellinenkin. Siitä on vain niin kauan aikaa kun viimeksi olen oikeasti ollut onnellinen, että olen unohtanut miltä se tuntuu.
Oikeassa olet, elämää tämä vain on ja sen kuuluukin mennä välillä ylös ja välillä alas. Muutenhan sitä ei onnea ja kaikkea kaunista osaisi arvostaa jos ei välillä tulisi alamäkiä. Nyt on vain sellainen tunne, että alamäki loppui jo ajat sitten ja vauhti alkaa hidastumaan, mutta ylämäkeä ei ole mailla eikä halmeilla. Vähän niinkuin sellaienn olo, että tässäkö tämä 'elämä' nyt sitten on. Helpompaa olisi olla montussa jos olisi joku jonka kylkeen voisi painautua jottei yksin tarvitsisi ottaa kaikkea vastaan. Mutta toisaalta, sittenhän sitä ei olisi koko montussa :D
Vähän helpottaa, kun saa purkaa itseään täällä palstalla ja auttaa jaksamaan kun saa voimahaleja ja muita mukavia ajatuksia :)
Kiitoksia - sarp
*halaa takaisin* kirjoitti:
Kyllä minä pärjään, olen tehnyt sitä jo 35 vuotta. Joskus vain tuntuu siltä ettei se riitä vaan pitäisi pärjäämisen lisäksi myös olla onnellinen. No, vähän liioteltua, että olisn koko elämäni vain pärjäillyt, sillä olenhan toki ollut joskus onnellinenkin. Siitä on vain niin kauan aikaa kun viimeksi olen oikeasti ollut onnellinen, että olen unohtanut miltä se tuntuu.
Oikeassa olet, elämää tämä vain on ja sen kuuluukin mennä välillä ylös ja välillä alas. Muutenhan sitä ei onnea ja kaikkea kaunista osaisi arvostaa jos ei välillä tulisi alamäkiä. Nyt on vain sellainen tunne, että alamäki loppui jo ajat sitten ja vauhti alkaa hidastumaan, mutta ylämäkeä ei ole mailla eikä halmeilla. Vähän niinkuin sellaienn olo, että tässäkö tämä 'elämä' nyt sitten on. Helpompaa olisi olla montussa jos olisi joku jonka kylkeen voisi painautua jottei yksin tarvitsisi ottaa kaikkea vastaan. Mutta toisaalta, sittenhän sitä ei olisi koko montussa :D
Vähän helpottaa, kun saa purkaa itseään täällä palstalla ja auttaa jaksamaan kun saa voimahaleja ja muita mukavia ajatuksia :)
Kiitoksiapppst.minulla on sulle yks juttu,kuuntele ja mieti tarkkaan ;)
"Sinun pitää olla juuri tällä hetkellä kun luet tämän iloinen,hymyileva ja hiukka jopa ylpeä, sinä sait minut hymyilemään tekstilläsi, vaikka se surullista olikin mutta se miten sen kirjoitat ihailuttaa ja hämmästyttää minua.Ihana kun mies osaa kirjoittaa,purkaa pahaa oloaan edes vaikka tänne mutta ei vain jurota"
Pidän peukkuja sinulle ja tulevaisuudelle pystyssä,lähetän tuonne jonnekkin hyviä ja kauniita ajatuksia-toiveita puolestasi =D
-Hymyile,se sopii sinulle- =D - kauniista ajatuksista
sarp kirjoitti:
pppst.minulla on sulle yks juttu,kuuntele ja mieti tarkkaan ;)
"Sinun pitää olla juuri tällä hetkellä kun luet tämän iloinen,hymyileva ja hiukka jopa ylpeä, sinä sait minut hymyilemään tekstilläsi, vaikka se surullista olikin mutta se miten sen kirjoitat ihailuttaa ja hämmästyttää minua.Ihana kun mies osaa kirjoittaa,purkaa pahaa oloaan edes vaikka tänne mutta ei vain jurota"
Pidän peukkuja sinulle ja tulevaisuudelle pystyssä,lähetän tuonne jonnekkin hyviä ja kauniita ajatuksia-toiveita puolestasi =D
-Hymyile,se sopii sinulle- =Dja toiveista.
Kirjoituksesi sai minut hymyilemään ja hymylen vieläkin kun kirjoitan tätä vastausta. On mukavaa saada sinun kirjoituksestasi hymy kasvoilleni, mutta kaksin verroin mukavampaa jos olen saanut sinut hymyilemään.
Kun on paha olo niin puhuminen ja kirjoittaminen auttaa. Itselleni se on aika selvä ja luonnollinen asia. Niin paljon kun haluaisin rinnalleni ihmisen, jonka kanssa voisin jakaa tunteitani, sellaisen ihmisen johon voisin luottaa ja joka luottaisi minuun. Ihmisen, jonka kanssa voisin iloita kun tuntuu hyvältä ja itkeä jos tuntu pahalta. Sellaista minulla ei kuitenkaan ole ja se saa minut surulliseksi ja jopa hieman vihaiseksi. Tällaiset mukavat vastaukset lohduttavat, saavat jaksamaan ja valavat hieman usko myös tulevaan. Ehkä joskus löydän rinnalleni sen onnen jota kaipaan.
Hymyile sinäkin, se sopii meille kaikille =D
- Jake.
Ethän sä edes ole yksin, joten lopeta tuollainen kiukuttelu. Jälkikasvu, lähimmäiset, ystävät, työkaverit... Hanki vaikka koira sen lisäksi. Monilla menee paljon huonommin kuin sulla ja ovat OIKEASTI yksinäisiä.
- voi ottaa
Kuten jo aloituksessani sanoin, minulla on lapset, työ, kaverit ja sukulaiset, mutta elämänkumppani puuttuu. En hae itselleni lisää työtä, velvollisuuksia tai hoivattavia. Eli koira ei toimi ratkaisuna, lisäksi toinen lapsistani on allerginen.
On varmasti olemassa oikeasti yksinäisiä ihmisiä, mutta pitäisikö minun vain sen takia tyytyä nykytilaani? Eikö minulla ole oikeutta saada lähellenin aikuista ihmistä jonka kanssa voisin jakaa tunteeni ja ajatukseni?
Kyllä minua kiukuttaa olla yksin, pelkkä puolikas olen. Edelleen elän uskossa, että jossain vaeltaa toinen puolikas ihminen jonka kanssa olisin kokonainen. - se tämä
voi ottaa kirjoitti:
Kuten jo aloituksessani sanoin, minulla on lapset, työ, kaverit ja sukulaiset, mutta elämänkumppani puuttuu. En hae itselleni lisää työtä, velvollisuuksia tai hoivattavia. Eli koira ei toimi ratkaisuna, lisäksi toinen lapsistani on allerginen.
On varmasti olemassa oikeasti yksinäisiä ihmisiä, mutta pitäisikö minun vain sen takia tyytyä nykytilaani? Eikö minulla ole oikeutta saada lähellenin aikuista ihmistä jonka kanssa voisin jakaa tunteeni ja ajatukseni?
Kyllä minua kiukuttaa olla yksin, pelkkä puolikas olen. Edelleen elän uskossa, että jossain vaeltaa toinen puolikas ihminen jonka kanssa olisin kokonainen.puolikas vaeltaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705046
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513840
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883126Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv702987- 412168
- 492116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078