se meneekin näin: Mä olen korviani myöten ihastunut., käyttäydyn kuin idiootti, puhun mitä sattuu, änkytän, välttelen, tuijotan, tungen seuraan, hymyilen...eli tosi oudosti kuten moni muukin ihastunut:) Pakostakin tämä mies on sen huomannut. Tietysti toivon miehen olevan ihastunut minuun ja etsin ihastumisen merkkejä hänestä. Ajoittain niitä löydänkin: käyttäytyy minua kohtaan juuri alussa mainitseman tyhmästi. Kuitenkin koko pakettia miettiessä olen hänelle vain normaali "kaveri" mukava muiden joukossa. Eli pointti ja kysymys: mies pitää musta vain ihmisenä ilman kummempaa fyysistä vetovoimaa. Koska aavistaa mun ihastumisen hänen käytös tavallaan peilaa omaa käytöstäni, koska hän ei tiedä kuinka olisi? Olisko loogista? Ollaan molemmat myös varattuja.
Mä luulen
1
533
Vastaukset
- se voi
olla ja siinä voi häkeltyä molemmat osapuolet toistensa käytöksistä. Joko jompikumpi tai molemmat ovat varattuja tai epäilevät että toinen on ihastunut. Tuo johtaa just tuohon peilikuva-käyttäytymiseen joka vaikuttaa todella oudolta.
Toisaalta fyysistä vetovoimaakin tai pientä kipinöintiä voi olla ilmassa mutta se ei välttämättä takaa mitään sen enempää.
Mutta tuttua on...vältellään toista, törmätään ja ollaan kuin ei tunnettaisi, kohdataan ja ei tiedetä mitä tehtäisiin, katsotaan toista syvälle silmiin eikä tiedä oikein edes miksi jne.
Eikä siinä välttämättä ole kumpikaan sen enempää ihastunut. Osa kai tulkitsee sitä ihastuneena että "vetovoima ajaa meita toisiamme kohti, kohtalo blah-blah-blah" mutta kyllä se taitaa usein vain olla sellaista reaktiota toiseen jota on vaikea hallita. Parempi antaa tilanteen rauhoittua ja kiertää toinen kaukaa, kyllä se siitä sitten menee ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328