Henkivakuutuksesta kyse. Tapiola.fi sivulla on kysely, ja siinä kuolemantapauskorvauksen alla on kysymys lisäksi, että "perusturva-henkivakuutus ja vakuutuksen määrä, xxxxxxx eur?
Mitä tämä kysymys tarkoittaa, jos kerta olen jo määrittänyt, paljonko kuolemantapauksessa haluan jälkeläisieni saavan?
Äkkii ny, mul on se sivu auki! Toivottavasti joku tietävä osaa vastata.
Täytän vakuutuskyselyä
5
321
Vastaukset
- alima
vaan siihen kohtaan toistaa se summa, minkä olet jo määrittänyt.
En tuohon muuta osaa vastata.
Joskus noissa lomakkeissa kysytään samoja asioita uudestaan.- mä yritän sitten
tehä niin,
- Tilja
Perusturva-henkivakuutus tarkoittaa ilmeisesti jotakin muuta kuin kuolemanvaravakuutusta. Nolla olisi mielestäni oikea vastaus siihen. Rahastavat varmastikin kuolemanvaravakuutuksen lisäksi jostakin perusturva-henkivakuutuksesta.
Vakuutukset ovat paketteja, jotka kuolemanvaran lisäksi korvaavat sairauspäivärahaa, hoitokuluja sekä vakuutuksen päättyessä täytettyäsi 90 vuotta saat jonkinlaisen säästöosuuden käteesi.
Tapiolalle voi varmaankin lähettää kysymyksiä sähköpostitse. Itse tekisin niin.- lähettää..
niitä kysymyksiä, sillä mä laitoin siihen saman summan nyt, kuin mitä laitoin henkivakuutukseni summaks. ÄÄks!
- 59,9v
ei yleensä nuo kannata,
se verotuksessakin perilisille saatu summa on hämäystä,
vakuutus kuluttaa jo niin suuren summan heikoilla tuotoilla vuosien aikana, että halvempaa maksaa siten osasta 13 % perintövero.
ON tämä aika pitää rahat muualla jossa tuottaa,
tuottavat muualla aina enennän, koska vakuutuksessa on suuret kulut.
korkosidonnaisella tuottaa usein yli 2 % vuosi vähemmän kuin pankissa,
rahasto ja osake sidonnaisissa on rajattu vain noin 5 % sitä määrästä mahdollisuuksia kuin vapaasti sijoittaen.
Yleensä ne jota pankki tarjoaa eivät ole huipputotoisia.
Vakuutus kannattaa ottaa vasta aivan kahtena viimeisenä vuotena ennen kuolemaa.
Olen minäkin niitä 8500 e summia siirtänyt vakuutuksen kautta lapsille,
tänään laittanut vakuutukseen ja huomenna siirtänyt lapsille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780