onko mahdollista että kun oma rakastettu sanoo että olen yhtä nätti erään toisen tytön kanssa joka taas minun mielestäni on paljon parempi ja nätimpi kuin minä ja pelkään kovasti että tämä mies ihastuu tähän toiseen koska ulkonäköähän sitä ensin katsotaan? kun halusin tietää kumpaa hän pitää nätimpänä ja toki olisin toivonut että hän sanoo minä mutta "kumpikin olette yhtä nättejä" alkoi vielä enemmän pelottamaan ja tuntuu etten ole yhtään sen korkea arvoisempi kun tämä toinenkaan. EN TIEDÄ mustasukkaisuus tekee hulluksi! kyllä hän sitten taas sanoi että on jotain miellyttävämpää minusa kun tässä toisessa mutten tiedä ulkonäköön vai muuhun liittyvää... ELI SIIS VAIKKA RAKASTAA TOISTA ONKO MAHDOLLISTA NOIN VAIN KOHTA IHASTUA JOHONKIN TOISEEN? pelkäänkö turhaan?
MIEHILLE ONKO MAHDOLLISTA
5
568
Vastaukset
- toisen käytös
En miettisi omaa ulkonäköä vaan toisen käytöstä.
Voi olla nätimpiä ja kauniimpia ja vaatimattomamman näköisiä, mut mikäshän tarkotus sillä ylipäätään on vetää naiset jollekkin leveleille.
Tekis nainenkin itsestään vähän naiivin, jos menis vertaileen miehiä noin.
Ja jos ei sussa mitään persoonallista ole hänelle, niin sano, että hommaa rättikuvaston ja kattelee sieltä vaikka sitä ulkonäköä. - teroita kyntesi
valmistaudu kissatappeluun. ;)
- Älä kysele tyhmiä
Kuulostaa siltä ett olet ite epävarma ja sun miehes pitää koko ajan todistella sulle sun kauneutta.
Eikö sulla ole mitään muuta antaa miehelles ku ulkonäköä?
Jos tyydytät sen tarpeet etkä kauheesti kuusaa tollasilla älyttömyyksillä, se on tyytyväinen. - ja etsi
sellainen, joka laittaa muut arvot päällimmäiseksi. Ulkonäön perässä hiihtäjät vaihtavat toisiin kuoriin ja ihastuvat niihin uudelleen ja uudelleen. Kaiken lisäksi luovat heikoille noita kilpailutilanteita ja manipuloivat ja tekevät naisen olon epävarmaksi ja heikoksi. Ettei kelpaa ja mies on armosta kanssasi. Hevon kukkua. Etsi sitä, joka välittää ja nauraa kanssasi. Elämä on jättämisiä, luopumisia, pettymyksiä ja virhearvioita täynnä, mutta eteenpäin ja ei masennuta ja luovuteta. Onnea on kuitenkin eikä se tule pelkästään siitä, että on mies tai nainen kainalossa.
- niitä arvoja
tuossa oikein laittaa järjestykseen?
Ap. vai hänen miehensä.
"Kaiken lisäksi luovat heikoille noita kilpailutilanteita ja manipuloivat ja tekevät naisen olon epävarmaksi ja heikoksi. Ettei kelpaa ja mies on armosta kanssasi. Hevon kukkua."
Hevonkukkua nimenomaan on tekstisi.
Ap. ITSE on kysynyt kumpi on nätimpi ja tietysti naisen pitää tuntea olevansa kaikki muita nätimpi miehensä silmissä. Entäs jos nainen itse näyttää variksenpelättimeltä ja kysyy onko hän vai uusi miss universumi nätimpi? Mitä ihmettä siihen voi vastata?...
Ap. itse totesi että hänenkin mielestään toinen on nätimpi ja "parempi" kuin itse.
Ap.lla on vain heikko itsetunto ja yrittää pönkittää sitä poikaystävänsä sanomisilla muttei se taida riittää.
Nainen taitaa manipuoloida itseään epävarmaksi ja heikoksi ja asettaa poikaystävänsä vaikeaan asemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163425Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833167Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o782999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362829Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582328- 491999
- 941944
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141859Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181849- 571739