Huoria,onko meitä?

Tuhkaluukku

perimmäisten kysymysten äärellä hm...?
Tein lapset ja kasvatin heidät kotiäitinä ja yks kaks äijä sano,et lähe lätkimään akka,ilman ennakkovarotusta.Niin olin tyhmä,että kaikessa rauhassa äijä sai yhteisen kodin itselleen ja mikä pahinta:äitinne on juoppo!Meitä vastaavia on paljon.

4

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhu

että et ole nähnyt/kokenut mitään ennakkoaavistuksia tästä?? Jos et, pakko kysyä: mitä todella tapahtui?

• Jusa-59

Tuskin hänkään on huora, ruma nimitys muuten,etkä missään tapauksessa sinä. Et sanonut mikä oli eron syy. Tuskin kukaan terve mies jättää lapsia,saatika sitten terve nainen omia lapsiaan. Nähtävästi ukko on hetkenaika tunkiolla, kyllä se kotiin palaa.

• jottei naisia

ole kuin kahta lajia.
      Hulluja ja huoria.
      Jos joku tarjoaa panosta miljoona euroa, ja nainen antaa, niin hän on huora, mutta jos hän ei anna, niin silloin on hullu kysymyksessä.

Leikki sikseen.
      Jos asia ei kerran ole niin, kuin ukkosi sanoi, niin sitten ukkosi on saanut mustasukkaisuuspuuskan sinun jostain vanhasta seurustelustasi.
      Oliskohan kuullut minkälaisen jakorasian maineessa olet ollut, ja ehkä
      sellaisella nimellä muistavat sinut vieläkin.

Itseppäs tiedät mitä olet tehnyt. Ei kukaan lähde ihan syyttömänä lätkimään, jos asiassa ei mitään perää ole.

Kirjoituksesi on muutenkin provo.
      Taidat kuulua ruusus-sarjaan.

Tuhkaluukku on käsittääkseni "kakkonen".
      Sitäkö olet jakanut?

En puolustele ukkojakaan, kyllä tuollaisia hulluja on olemassa. Mikä kylläkin olisi pitänyt havaita aikaisemmin.
      Olet ilmeisesti sellainen, että olet alistava omahyväinen pirttihirmu, joka on kaikessa ollut oikeassa ja paras.

Ei tuollaista roihahdusta tapahdu, jos hiilos ei ole pitempään kytenyt.

AMMATTI HUORIA SAISI OLLA IHAN VIRALLISESTI SUOMESSAKIN, KOSKA ONHAN NITTÄ MUUALLAKIN EUROOPASSA.
      IHAN LAILLISIA VALTION VALVONNASSA OLEVIA, JOISSA OLIS TARJOLLA JOKAISELLE JOTAIKIN.
      SELLAISIA TÄYDEN PALVELUN TAVARATALOJA.
      Ihan ne ovat verrattavissa muihinkin "terveys- ja terapiapalveluihin.

• Kokeilisit

itse huoran elämää esimerkiksi kuukauden. Imeskelisit äijien paskaisia mulkkuja, niin tulisitko sitten sanomaan, että aivan on verrannollista työtä kuin vaikkapa verenpaineiden mittaaminen terkkarilla.

Prostituutio alentaa ihmisarvoa ja aiheuttaa näille naisille mielenterveydellisiä ongelmia. Olkoonpa kuinka siistiä ja valtion valvomaa tahansa.
        Kenelläkään ei ole oikeutta alistaa toista seksuaalisesti. Ei edes rahasta!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      123
      7120
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      122
      4928
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4256
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2261
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      273
      1681
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1465
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1418
    9. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1386
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1384
    Aihe