Pienestä aikaa taas tulee pistettyä viestiä tälle foorumille, mutta tekee vain mieli jakaa ajatuksia.
Mitä odotan elämältä?
Mä oon ihan varma et mä vielä joku päivä pelastan jonkun hengen. Tekee vaan mieli auttaa ihmisiä pahojen paikkojen edessä ja mä tiedän sen, että joku on vielä jonakin päivänä minulle kiitollinen siitä että pelastin hänen henkensä. Mä en tiiä mitä musta vielä tulee isona eikä tarttekkaa oon vasta 17, mutta musta tuntuu et voi sanoo et on elänyt hyvän elämän jos pystyy auttaa ihmisiä ja varsinki niin kiperässä paikassa kun kuoleman edessä. Olkoon se pelastus sitten vaikka joku teini-pissis joka on sammunut hankeen, mutta vielä jonain päivänä mä pelastan ihmishenkiä. Tai sitten ryhtyy lähetystyöntekijäksi. Pääsee auttamaan muita ulkomaille.
Vielä jonain päivänä te tuutte kuulemaan musta.
Onks kellää muilla ollu tälläsii tunteita et on ihan varmaa jostain asiasta. Jostain mitä tulee tekemään tai tulee olemaan. Mulle vaan välillä iskee tälläsiä fiiliksiä.
Kunnioitusta kaikille arjen sankareille teitä tarvitaan nyt ja tullaan aina tarvitsemaan.
Vielä joku päivä
fpower
3
449
Vastaukset
- vnvnvnnv
tossa kävellessäkin tule sellasii haaveita taas mieleen.
- anti-palomies
pelastanu jo henkiä :)
- näkymätön.
Sori nyt vaan mut alä auta ihmisiä liikaa. Onhanse hyvää joo auttaa tai niin sitä luulis. Mä ite halusin autta ihmisiä mut usko kaikki ei osaa arvostaa sitä. Ite elän tällä hetkellä joka päivä pelossa että millon joku tulee ja tappa mut vain koska autoin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760