työhönsä tyytyväistä siivoojaa?
Minä olen.
Joka kerta kun katson peiliin.
Hei täähän on vapaaehtoista.
Ei kenenkään ole pakko tehdä "alipalkattua ja aliarvostettua työtä" jos ei halua.
Ja jos et itse arvosta työtäs niin ei sitä kukaan muukaan arvosta.
Kyllä fakta on näin.
Oletko koskaan nähnyt
8
867
Vastaukset
- vapaaehtoista todella
Todella hyvä kommentti. Tämä on kyllä vapaaehtoista, ei kukaan tähän pakota. Itse yli 10 vuotta siivonnut ihan tyytyväisenä. Nyt esimiehenä ja väitän, että alaisistani suurin osa on samaa mieltä kanssani.
- HOMMAA
Hehehehheehheh,,,,,,,,,,
- Pro siivous
entä jos se palkka olisi parempi, löytyisiköhän sitten enemmän niitä työhönsä tyytyväisiä siivoojia?
Varmaan on niitä, joiden on vaan pakko tehdä siivoustyötä kun muutakaan ei ole tarjolla.
Ei se oma arvostus kuitenkaan palkkaa nosta, vaikka oikea asenne työhön tietysti antaa henkisiä voimavaroja ja auttaa jaksamaan paremmin.- ei siitä mihinkään
pääse. Kun muuta ei kertakaikkiaan ole.
Oikeastaan en purnaa palkasta vaan niistä tunneista, niin vähän, ja maailmassa olisi paljon siivottavaa.
Teen työtä kuin joku tornado, pelkään vain että tälläkin vähällä tuntimäärällä kauhealla kiireellä saan itseni kipeäksi.
Yritän säästää vartaloani, en kierrä, enkä vääntä, en hankaa hulluna, ja jne.
- siitä johtuu valitus
Siivousalalla on harvinaisen paljon epäkohtia, siitä johtuu jatkuva valitus. Eikä yleensä savua ilman tulta?
itse olen ollut hotellissa kertsuna kohta 5v ja olen tykännyt tästä nykyisestä työpaikastani.
Eli NYT VIHDOIN jopa viihdyn työssäni! Mutta kahdessa edellisessä paikassa en.
Jos en olisi saanut tätä nykyistä, en enää olisi hotellisiivoojana.
NYT on palkka ollut aina kohdallaan, sovitut työvuorot ja vapaapäivät toimii kuten pitääkin. Esimies on asiansa osaava ja työkaverit hoitaa kaikki omat työnsä hyvin.
Eli kyllä se on monen asian summa, työilmapiiri, työkaverit, esimies, palkanlaskija.
Jännää, miten edellisissä työpaikoissa palkka oli aina väärin, pyhälisät puuttui ja JP-korvaukset oli ihan tuntemattomia :)
Nämä "kusettaja"-firmat kun saisivat enemmän sanktioita sopimusrikkeistä, samoin ne työkaverit jotka pinnaa ja jättää työnsä tekemättä pihalle, meno voisi muuttua.
Palkka on vain niin alhainen tällä alalla, että ilman miehen tuloja ei elämä oli muuta kun kitumista. Raha voi tuoda jopa onnea ja sietokykyä paskaan duuniin! - tyytyväinen työhöni
Varmasti on niitäkin, joiden on pakko tehdä siivoustyötä; joilla ei ole muuta vaihtoehtoa. Itse olen kuitenkin tehnyt tätä vapaaehtoisesti jo useamman vuoden. Vaihdoin toimistotyöt tähän ja nyt minulla on työ jossa saan olla liikkeessä, ei tarvitse "kököttää" paikoillaan tietokoneella. Palkka on luultavasti suunnilleen sama kuin toimistossa tai esim. kaupan kassalla, noin 1800 e/kk.
Saan vaikuttaa itse työhöni, kukaan ei vahdi kaiken aikaa. Olosuhteet on hyvät, työvälineet ja -koneet on OK. Pomo ja työkaverit on OK. Mitä muuta vielä voisin haluta?- Tupsukkainen
Olen ollut nykyisessä työssäni 12 vuotta ja olen eläkeikään asti,jos ei mitään merkillistä tapahdu.Palkka on 1250 euroa kuukaudessa ja tunteja n.110,ihan vapaaehtoisesti olen osa-aikainen.Voin sanoa,että viihdyn työssäni,mukava työnantaja ja mukavat työtoverit.
- tyytyväinen.
Työstä on noin70% siivousta ja 30% muuta hommaa. Palkka on siellä 1800-1900e välissä. Varmaan pienemmällä palkalla olisi vaikea löytää työlle mielekkyyttä. Olen kuitenkin rahanahne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770