♥
naiset on luotu
vaistomaan toisesta
milloin hänellä on
hyvä olla
äidin on vaistottava
mitä hänen pieni
nyyttinsä kulloinkin
tarvitsee elääkseen
naiset on luotu
muuttumaan
on osattava muuttua
eväspussien haltiasta
opettajaksi, kasvattajaksi
on osattava antaa
aikanaan tilaa, muututtava
äidistä rakkaimmaksi kaveriksi
varhaisina aikoina
miehen hyvinvointi
oli koko perheen
elinehto
terve, reipas ja hyväntuulinen
mies jaksoi huolehtia
perheensä ravinnosta
näihin geeneissä
perittyihin naisen
vaistoihin perustuen
olen onnellisimmillani
silloin, kun Sinulla
on hyvä olla
kun olen osannut
huolehtia kaikista
perustarpeistasi
kattiloitten haltijana,
kodinhoitajattarena,
kaverina ja kuuntelijana
ja siinä mistä
pidämme eniten
rakastajattarena
♥
naisen vaistot
8
174
Vastaukset
- Mysteriet
Piruko minutkaan muuten saisi sängystä - tähän aikaan aamusta :O
Oikeesti tulin töistä *nauraa*
Sanomattakin selvää että sanojesi parissa viihtyän =)- padme_amidala
..olen yrittänyt miettiä olisiko minusta ajamaan naisten asiaa, mutta tulin siihen tulokseen että miehethän ne täällä Suomessa voivat huonosti. Miten villin metsästäjän geeneillä varustettu mies voi säilyttää miehisyytensä tiskiharja kädessä ja esiliina edessä? Vaikka olisihan se aika mukava näky, jos olisi pelkkä essu *nauraa*
Kiitos aamullisesta tervehdyksestä ja hyvää nukkumista sinulle : )
- *MURUKULTA*
Totisesta tosiasiasta olet nyt saanut runosi aineet!
Itse olen aina sanonut, että naisena olo on aikasta skitsoa,
mihin sitä täytyy/odotetaan venyvän ja vielä vähän päällekin, pliiss...*huoh*
Mutta toisaalta,,se on erittäin mielenkiintoistakin.. ;þ
On hetkiä, paljonkin, kun haluaa olla nainen, eikä esimerkiksi orava...
Fiktiivisesti täältä kattioloiden valtiatar huiskuttaa mattopiiskalla, oikeassa kädessään kauppakassi, toisessa kainolossa lapsi ja keinuttaa samalla vasemmalla jalallaan vaunuja, kun huutelee ohjeita pihalle ja etenee samalla tyhjentään pyykkikonetta...niin normaalia naisen elämää,,,mutta onhan se ilta..*nauraa* :)
No, tällaisia mietteitä runosi toi tänään, mielipidettä kyllä muutakin löytyisi,
mutta yleisen hyvinvoinnin vuoksi taidan jättää! ;)- padme_amidala
..mulla oli vielä kolmen tunnin työmatkat julkisilla edes takaisin. Kaupassa piti käydä kävellen tai bussilla, kun perheen limousine oli tärkeämmässä ajossa *huokaus*
Kummasti sitä vaan jaksoi venyä pakon edessä.
Naisena olon kohokohtia on ne pienet hetket elämässä, kun saa olla miehen helliteltävänä. Jos nyt on ollut onnea löytää sellainen oikeanlaisensa Mies. Ja miehellekin on kivempi pussailla naista, kuin oravaa ...luulisin....
*nauraa* vastauksesi vauhdikkuudelle ja kiireissään lopettelee hyvät torstain toivotukseen : )
Kiitokset palautteestasi : )
- lindalinda1
naisen ja äidin tärkeyttä,
paljon sellaista mistä pidin - naisena.- padme_amidala
..tässä valottelin naisten asemaa yhteiskunnassamme. Ajattelin jopa pidemmällekin, että voitaisiin valtiovallan toimesta palkata naiset kotiin hoitamaan perhettään. Suomeen tulisi paljon lisää hyviä veronmaksajia. kaikenlaiset laitospaikat vähenisivät. Yhteiskunta voisi paremmin ja työllisyyskin kohenisi.
Hyvää päivänjatkoa sinulle : )
- tomppa2006
...Lauri Viidan runoutta ja muistan hänen kirjoittaneen äidistä ja naisesta tyyliin...
Nainen on hieman yläpuolella kaiken. Sinun runossasi asia tulee selkeän havainnollisesti kerrottua. Mää tykkäsi sun runost!- padme_amidala
..aletaanko kilpailu, jos vastaan eipäs kuin mies on kunnioitettavampi ja sinä vastaat taas nainen *nauraa*
Tasapuolisesti ovat tärkeitä molemmat mies sekä nainen. Miehellä on omat ihanat avunsa turvallisine olemuksineen ja suukoteltavine suineen : )
Kiitos sinulle kommentistasi, josta sain mietiskeltävää *hmph* tunnen aukon sivistyksessäni, kun en ole lukenut runoja *nauraa*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362