Eli tiedostojen pääte (jpg, mpg, doc...) alkoi yhtäkkiä näkyä kansioissa, enkä ole niitä itse asettanut näkyviksi. Alkoi häiritsemään (henkisesti), enkä saa niitä pois. Millä tiedoston tyypin/päätteen saa näkymättömäksi?'
(Näkyi ennen kansiossa esin kuva1, nyt näkyy kuva1.jpg)
Tiedostojen pääte
8
427
Vastaukset
- jaazaa
muistaakseni sai muutettua sieltä kansion asetuksista.
- Alkuperäinen kirjoittaja
Käyttis on XP, täytynee kokeilla kun pääsee töistä. Kiitokset etukäteen.
Ettei vaan koneellasi ole käynyt joku osaavampi henkilö ja laittanut ne näkymään. En missään nimessä suosittele näiden piilottamista! Windows XP:n pahimpia suunnittelumokia oli piilottaa noi ja sitten porukka klikkailee jotain kuva.jpg.exe tiedostoja kun tiedoston todellinen pääte on piilossa.
- as-keetti
olla näkyvissä.
Jokainen hiukankin tietokoneen käytöstä ymmärtävä
pitää tiedostopäätteet aina näkyvissä.
Ne ovat niin tärkeä osa tiedostoista saatavaa
informaatiota että jos esim. minä joudun tekemään
töitä koneella jossa ne ovat piilossa ei hommasta
tahdo tulla mitään.
Niiden piilossa pitäminen mahdollistaa mm. erilaisten
örkkitiedostojen luikertelun koneelle ilman että
käyttäjä edes huomaa mitään vaikka katsoisi suoraan
tiedostolistaa! - raaatttooo
Minä en ole koskaan nähnyt mitään syytä tiedostopäätteiden esilläoloon. Ne voi laittaa näkyville silloin kun niitä tarvitsee.
Valitse avatusta kansiosta: työkalut-kansion asetukset-näytä,sitten vieritä alaspäin ja ruksaa "piilota tunnettujen tiedostotyyppien tunnisteet"- sun taidot
tiedetään joten ole hiljaa äläkä anna surkeita neuvoja, aloittelija ei tajua että tiedostopäätteellä on merkitystä virusimuri xp:ssä.
- raaatttooo
sun taidot kirjoitti:
tiedetään joten ole hiljaa äläkä anna surkeita neuvoja, aloittelija ei tajua että tiedostopäätteellä on merkitystä virusimuri xp:ssä.
Mistäs sinä mun taidot tai taitamattomuudet tiedät? Etkö osannut vastata aloittajan kysymykseen? Lässyttää kyllä osaat..
- Ihmemies
sun taidot kirjoitti:
Onpas täällä nyt lapsellista sakkia. Tuo raattoohan vain vastasi aloittajan kysymykseen. Vastasitko sinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770