Kertokaas mitenkä saan kuvat päällekkäin niin että voin säätää niiden läpinäkyvyyttä. Millä tavalla saan avatun kuvan päälle toisen? Photoshop CS3
Kuvat päällekäin
13
816
Vastaukset
Avaa pohjakuva. Avaa kuva, jonka haluat pohjakuvasi päälle ja valitse se (Ctrl A). Sitten kopioi se (Ctrl C). Aktivoi pohjakuva ja liitä lisäkuva sen päälle (Ctrl V).
Nyt voit kokeilla Tasot-paletista eri sekoitustiloja ja erilaisia läpinäkyvyysasteita (Layers, Blend Mode, Opacity).- heinänteko
Avaa molemmat kuvat, valitse siirtotyökalu sieltä paletin huipulta ja siirrä kuva toisen päälle niin siitä tulee siihen layeri.
Layer paletissa on liukusäädin Opacity, jolla kuvasta voi tehdä läpikuultavan.- elämä22222222
tätä en siis ymmärrä miksi jollain on edes tonnin maksava photoshop jos ei edes tuollaista juttua osaa tehdä...-.-
- tosiaan niin
elämä22222222 kirjoitti:
tätä en siis ymmärrä miksi jollain on edes tonnin maksava photoshop jos ei edes tuollaista juttua osaa tehdä...-.-
Harvempi kai siitä on mitään maksanut. Joku on saattanut saada sen jonkin tuotteen kylkiäisenä mutta useimmat luultavasti warettaa.
- Ihmettelen.
tosiaan niin kirjoitti:
Harvempi kai siitä on mitään maksanut. Joku on saattanut saada sen jonkin tuotteen kylkiäisenä mutta useimmat luultavasti warettaa.
Joka toisella on Photoshoppi, eikä ymmärretä sen päälle enempää kuin lehmä uudesta portista.
Jos minulla olisi noin paljon rahaa niin näkisitte tuloksiakin. - pa että
Ihmettelen. kirjoitti:
Joka toisella on Photoshoppi, eikä ymmärretä sen päälle enempää kuin lehmä uudesta portista.
Jos minulla olisi noin paljon rahaa niin näkisitte tuloksiakin.et vaan osaa warettaa.
- .................
pa että kirjoitti:
et vaan osaa warettaa.
En ole kirjoittanut tähän ketjuun, pitää nyt kuitenkin kommentoida vähän.
Kuka tahansa osaa warettaa ja etsiä koodigeneraattoreita netistä. Tässä nyt on vain sellainen juttu, että jotkut koittavat tienata leipäänsä alalla.
Kilpailu sinällään on kovaa, ei amatöörit pärjää millään. Mutta sohlatessaan pilaavat mainetta ja tekevät tekemisen ilosta pahimmillaan ilmaiseksi töitä, joista joku saisi kaurapuurorahaa lapsille.
Noille ei neuvoja tipu. - leipä suusta
................. kirjoitti:
En ole kirjoittanut tähän ketjuun, pitää nyt kuitenkin kommentoida vähän.
Kuka tahansa osaa warettaa ja etsiä koodigeneraattoreita netistä. Tässä nyt on vain sellainen juttu, että jotkut koittavat tienata leipäänsä alalla.
Kilpailu sinällään on kovaa, ei amatöörit pärjää millään. Mutta sohlatessaan pilaavat mainetta ja tekevät tekemisen ilosta pahimmillaan ilmaiseksi töitä, joista joku saisi kaurapuurorahaa lapsille.
Noille ei neuvoja tipu.Minä neuvon mielelläni aloittelijoita. Olen saanut oppini warettamalla Lynda.comin erinomaisia tutoriaaleja. :)
Niitä on vaikka miltä alalta. Videoiden pituus on useampi tunti ja lisäksi on harjoitusmateriaalia. Pitää vaan osata warettaa. - Ohjelma
elämä22222222 kirjoitti:
Pitäisi osata ulkoa jo ennekuin sen on hankkinut ja kertaakaan avannut, sinähän varsinainen nero olet.
- Ne, jotka
Ohjelma kirjoitti:
Pitäisi osata ulkoa jo ennekuin sen on hankkinut ja kertaakaan avannut, sinähän varsinainen nero olet.
Tuollaista tarvitsee on sen jo koulussa oppineet.
Jos sitten on niin paljon löysää rahaa, että tuollaisen turhakkeen voi rehellisesti harrastusmielessä hankkia, ehtii varmaan ohjelmaa selaamalla ja kirjojakin lukemalla sen oppimaan.
Ellei on turha ohjelmaa edes hankkia.
Tällaisilta palstoilta voi saada ohjeet yksinkertaisiin ongelmiin, mutta ei mitään kattavia työohjeita. - Otso onneton
elämä22222222 kirjoitti:
Moikka Nero. Olet varmaan syntynyt kone kainalossa, osaten kaikki mahdolliset. Kuinka edes viitsit vaivautua näille sivuille, meidän tyhmien, maatiaisten sekaan. Eihän tämä ole sun tasoisille oikea paikka. Yliopiston professorit ois sulle sopivaa seuraa.
Kiitos kaikille jotka viitsivät vastata asiallisesti täällä. - ...,.
leipä suusta kirjoitti:
Minä neuvon mielelläni aloittelijoita. Olen saanut oppini warettamalla Lynda.comin erinomaisia tutoriaaleja. :)
Niitä on vaikka miltä alalta. Videoiden pituus on useampi tunti ja lisäksi on harjoitusmateriaalia. Pitää vaan osata warettaa.Katsos kun minulla tosiaankin on toimeentulo ammattitaidon ja velalla ostettujen ohjelmien varassa.
Minulla laskutus riittää joskus ruuan ja vuokran lisäksi josku jopa leffalippuun. Joskus ei riitä laskuihinkaan.
Mutta minä teen hommia ammatikseni ja kutsumuksesta ja yrittäjänä. Paremmin tienaisi putkimiehenä.
Jos olet saanut oppisi warettamalla ja nettiä tutkailemalla, niin sitä tasoa on osaamisekin. Itse olen ollut alalla pian kolmekymmentä vuotta, paljon ennen aikaa digihärdellien.
Kuva sinällään on kärsinyt inflaation, hyvät kuvaajat hakemisessa. Kehnoja kuvankäsittelijöitä maailma on pullollaan.
Senkun "neuvot" aloittelijoita, minä en. - Hyvä.
Otso onneton kirjoitti:
Moikka Nero. Olet varmaan syntynyt kone kainalossa, osaten kaikki mahdolliset. Kuinka edes viitsit vaivautua näille sivuille, meidän tyhmien, maatiaisten sekaan. Eihän tämä ole sun tasoisille oikea paikka. Yliopiston professorit ois sulle sopivaa seuraa.
Kiitos kaikille jotka viitsivät vastata asiallisesti täällä.Se on vain niin, että tekemällä oppii. Kyselijästä tulee vain matkija, ellei häntä sitten jopa väärillä neuvoilla naruteta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756