Mitä Tehdä

Apuva!!

Minun Härkämies se vasta on vaikea tapaus. jos en heti ehdi vastaamaan puhelimeen , kun herra soitta , niin sitten ollaan niin äkeissään. Kun minä soitan hänelle päin niin tuntuu että se on maailman suurin virhe.En tämän muutaman kuukauden aikana mitä olemme "seurustelleet" päässyt oikein jyvälle mikä tämä Härkä on miehiään.Voi olla että minun järjessäni on jotain vikaa , etten aina ymmärrä missä mennään.
Olen harkinnut tämän ihmeellisen suhteen lopettamista , mutta tunnen ja tiedän itseni että sitten kuitenkin jään kaipaamaan hänen niitä hyviäkin puolia , joita toki on.
Luottamus on kanssa niin ja näin. Se kun on kuitenkin tärkeä asia parisuhteessa.
Tiedän että päätös on minun tehtävä , mutta olisi mukava kuulla toisten mielipiteitä tästä "ihmemiehestä.

5

1118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinun..

      järjessä mitään vikaa ole,olet varmaan ihastunut itsepäiseen härkään ,
      eli jos kun ,,sun pitää vaan jaksaa odottaa ja odottaa ja odottaa ,ja jos haluut jotain huomiota sinun pitää tilata AIKA hänen vastaan-otolle,kun sitten parin ,kolmen vuoden jälkeen edelleen odotat ,huomaatkin härän nauttivan siitä.
      sillä aikaa kun sinä odotat ,hän vikittelee muita naisia ja olet sitten se x vaikka mitään ei ehtinytkään tapahtua.

      • Hetkeksi kiinni

        Koita laittaa puhelin hetkeksi kiinni saat sen oven taa nopeeta;-)..


      • härkämies..
        Hetkeksi kiinni kirjoitti:

        Koita laittaa puhelin hetkeksi kiinni saat sen oven taa nopeeta;-)..

        on viellä sinusta kiinnostunut,kun jaksaa lähetellä viestejä.
        noo tuon ymmärrän että jos on lasten kanssa ,silloin tarvitsee omaa rauhaa.
        mutta en alkaisi itse minäänlaiseen leikkiin kuitenkaan,jos kerta kiinnostusta on ,se pitää myös osata näyttää.


      • Silloin tällöin
        härkämies.. kirjoitti:

        on viellä sinusta kiinnostunut,kun jaksaa lähetellä viestejä.
        noo tuon ymmärrän että jos on lasten kanssa ,silloin tarvitsee omaa rauhaa.
        mutta en alkaisi itse minäänlaiseen leikkiin kuitenkaan,jos kerta kiinnostusta on ,se pitää myös osata näyttää.

        Niin mutta oliko lasten kanssa;-) .. Sainpa senkin selville.... Ryyppäämässä oli huvittelemassa..känny kii.. törmättiin paanalla, ja ihmetteli kun en ollu kotona, ja haukku mua pari päivää.. Olin kuulemma miehiä iskees.. Eli sanoin vain tutkimattomat on herran tiet, ja hävisin.. Itse en kysynyt niinä kymmenenä kertana kolmen vuoden sisällä missä ne lapset on taskusko;-) ... niitä varmaan enempiki sen menoja ei lapsia ne muka syy... mut noi kerrat menin ohi:-) Härkämies ei osaa valehedella ainakaan minulle... Eli elin omaa elämää kuljin, ja otin vastaan jos mulle sopi kun ensin haaskasin aikaa ja odottelin. Kun näin tämän herra härän meiningit noin 3kuukaudessa otin itselle myös vapaudet... Mutta oli se niin hyvä rakastaja että sitä sit otin ...nam nam

        Nyt kyllä loput kun yritti sitten muuttaa mun kämppään...Seki selvis miksi... laitoin pois... On vieläkin perässä eli teeppä samaa niin saat herra härkää..Tämä nykyajan meininkiä... Tuola vain ukkoja jokka haluaa sen, ja häviää, ja taas tulevat... on merkki mikä tahansa... Se minusta mukavaakin lopuksi ei tarvii hyysätä tehä ruokaa pestä niitten kalsarit .. On itelle vapaa aikaa.....Kun tapailee rakkauden teatterin pailaamisen merkeissä miestä kynttiläillallisia sanomista.... Mitä sitä uuteen liekaan itteensä laittaa .. Nauti kuin mieskin kerran nauttii näin ei turhia paineita kotileikkiä vain silloin tällöin ...ne pakkaa myös käyttää naisen viinat ja ruuat kaapista nykyään..


    • härkärallia

      Ne ovat oikeita tapauksia,ei aikaakaan kun huomaat HÄNEN tarvitsevan omaa aikaa (mikä tarkoittaa toista naista)Kyllä sinun vain itse pitää katsoa tämä ihme MIES loppuun asti.Puhelin on aina äänettömällä tai pukkovvaa työ puheluu jns. jns.Komentelia ja hirvee (veivari) asiassa kuin asiassa. Yritin yli kaksi vuotta , mutta sitten riitti.Se kyllä pitää paikkansa ,että härät on oikein äidin pikku poikia ja siihen ei muut naikkoset mee väliin.Älä menetä järkeäs vaan tuu järkiis (=

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe