mulla on 1 megan yhteys ja näyttää näi paljo nopeustestissä 517.78 kbit/s
nopeustestit hujausta?
6
839
Vastaukset
- Danan asiakas
Niin minullakin. Nopeus yleensä vaihtelee testien mukaan 550-1250 kbit/s. Mulla on Mokkula.
Eihän arvot valehtelusta kerro, vaan nopeuksien vaihtelusta, joka on ihan luonnollista. - reilut
puolet maksamastasi.
- nopeustestitkään
eivät ole kovin luotettavia, vaan suuntaa-antavia. Lisäksi ne näyttävät KORKEINTAAN todellisen nopeuden, siis ainakin jos toimivat oikein. Normaalitilanteissa maksimaalisen nopeuden voi saavuttaa vasta muutamalla TCP-yhteydellä (tai jollain muulla protokollaperheellä, kuten UDP:llä tai GRE:llä).
- ulkomaalainen
Minulla on tuo Elisanmokkula tai oikeastaan vain se kortti, kun itse ostin itselleni sellainen sitoamattoman mokkulan E169. Nyt on siten siihen hankittu antennikin, kun kerran on liitin mokkulassa.
Kysymys kuuluu nyt siten, että parantaa se antenni huonomissa olelsuhteissa nopeuden vai ei ja jos parantaa jotain muuta, mitä siten?- saatavissa..
signaalivoimakkuutta tuon antennin pitäisi parantaa, mutta mullakin on tuo dipoliantenni ja sen vahvistuksesta en ole vielä päässyt varmuuteen.
Jos tukiasema ei tarjoa enempää kuin GPRS/EDGE, vain Edgen nopeuteen on mahdollista nousta. omiin havaintoihin perustuen se on 236 k.
- maukkisp
sonera se on ei mikään huijaus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996204
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993082Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302902Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262145Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?911079Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784