Sietää lukea, niin voi todeta, millaista on opettajan työ nykykoulussa ja jopa elämä sen ulkopuolella:
http://www.nelonen.fi/uutiset/uutinen.asp?cat=1&d=51175
Voi vain ihmetellä, miten joku enää menee tuollaiselle alalle, jossa saa pelätä terveytensä, kunniansa ja omaisuutensa puolesta. Onkohan mitään muuta ammatttia, missä tuollaisia vaaroja on?
Noin lapsista kehittyy aikanaan luusereita.
opettajan työn vaarat
4
516
Vastaukset
- vaan
yläkoulussa vaan myös alakoulussa osa lapsista käyttäytyy väkivaltaisesti. Opettajat saavat iskuja ja potkuja jo ekaluokkalaisilta. Myös joidenkin lasten kielenkäyttö on kamalaa kuultavaa.
- ja toisilla
vanhemmilla on häiritsevä sosiaalinen asema, siis ei mitään koulutusta. Työttömiä luuserivanhempia minä kyykytän armotta, niiden lapsista tulee kuitenkin narkkareita ja varkaita.
- muuten aika
ja toisilla kirjoitti:
vanhemmilla on häiritsevä sosiaalinen asema, siis ei mitään koulutusta. Työttömiä luuserivanhempia minä kyykytän armotta, niiden lapsista tulee kuitenkin narkkareita ja varkaita.
oikeasssa jos katsotaan tilastoja. Ikävä kyllä.
- mihinkään
Eihän tuo mitään uutta ole. Kun itse olin yläasteella 80 luvun alussa, niin oppilas tappoi koulun opettajan.
Mitä vaarallisiin ammatteihin tulee, niin esimerkiksi hoitajat joutuvat jatkuvasti vaaraan asiakkaidensa kanssa, jotka eivät ole lapsia vaan aikuisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760