Hei!
Onko naisille seuraa, siis miehistä Thaimaassa?
Kaikki puhuu vain, että se on miesten iloitsema paikka, mutta olisiko myös meille naisille mitään?
onko naisille seuraa Thaimaassa?
18
5154
Vastaukset
- 1mies
Jos haet lämpöä, aurinkoa ja hyvää ruokaa, niin Thaimaa on oikea osoite.
Maa on väärällään seksinnälkäisä miesturisteja, joten sitäkin puolta löytynee?
Paikallsten miesten kiinnostuksesta en oikein tiedä. Rumia ainakin ovat, sillä komeimmata ja siroimmat ovat vaihtaneet sukupuolta.
Hyvää matkaa vain, kyllä sieltä aina jotain löytyy, sillä kulttuuri on ekakertalaiselle uskomaton ja maisemat upeaakin upeammat.
Ystävällisempiä ihmisiä saa hakea, eikä kaupoissa huijata kymmenkertaisia ylihintoja, kuten arabimaissa. - paremmin kuin
miehille Turkissa tai jossain muussa paskassa muslimimaassa.
- teille naisille
löytyy Thaimaasta seuraa. Siellä on todella paljon kauniita ladyboyta ja kyllä he tarjoavat viihdyttävää seuraa myöskin naisille.
- m46 Hesa
kun ei tiedä onko kyseessä mies vai nainen. thaimaassa ns. kivemman näköiset naiset ovat niitä poikia jotka on leikelty naiseksi. ota siitä selvää.
tyyliltäähän siellä miehet ja naiset muistuttavat toisiaan ja kyllähän naisille on siellä miehiä tarjolla...uskoisin että jopa rahasta.
yksi kerta mulle riitti siellä lomailuun, aasialaiset eivät minua kiinnosta, maisemat nojoo löytyy noita maisemia jokaiseta maasta.
eikö sinua kiinnosta vaaleat riskit viikinkimiehet? mulle pohjoisen vaalet naiset ovat niitä ykkösiä siis aidot sellaiset, ei nämä nykyajan tyrkyt - sielläkyselet
Thaimaa_on_oikea-junttien_ja_sekojen_paratiisi!!Etkö_parempaa_kohdetta_matkallesi_löyda?
- mies ?
Oletko itse käynyt edes Taka-Hikiää pidemmällä ihailemassa lehmiä, älä neuvo maailman matkaajia.
- on ihana
Paratiisi.
- sielläkyselet
mies ? kirjoitti:
Oletko itse käynyt edes Taka-Hikiää pidemmällä ihailemassa lehmiä, älä neuvo maailman matkaajia.
Tuota_öhöm_Onhan_tuota_tullut_matkailtua_maailmaa_ympäriinsä_joten_thaimaa_on_edelleen_mielestäni__se_junttien_paratiisi:-)Sinä_et_sitten_ole_muualla_käynytkään_"maailmanmatkaaja"ja_teitähän_riittää_thaimaassakäijät_jotka_luuleat_oleansa_maailmanmatkaajia,hah.
- ykx nainen vaan
on ihana kirjoitti:
Paratiisi.
Joo taitaa olla miehille herkkä paikka, jos naisetkin pääsee "nauttimaan" matkalla...
- että ajattelet noin lyhytnä...
ykx nainen vaan kirjoitti:
Joo taitaa olla miehille herkkä paikka, jos naisetkin pääsee "nauttimaan" matkalla...
On se hyvä, että naisetkin pääsevät siellä "rentoutumaan," tavalla jos toisella, mutta silti koko maa on pilattu massaturisimilla ja länsimaisella paskalla...
- löytyy..
Kyllä löytyy naisillekin seuraa ja ihan ilman rahaa. Etenkin joku ei-turistinen paikka, niin siellä miehet on innoissaan nähdessään farangin ja varmasti saat seuraa jos menet tutustumaan vähän paremmin.
Mun oma mielipide on, että osa thaimaalaisista miehistä/pojista on tosi kivan näkösiä, semmosia ihania söpöjä aasialaisia :)- ykx nainen
Olen samaa mieltä eli meillä naisillekin on ihan kivaa silmänruokaa tarjolla. Missä päin sinä olet ollut? Kerro vähän kokemuksia, jos sinulla on?
- LauriVi
Varmasti on seuraa naisillekin.
Tosiasia on että suurin osa baareista on kansoitettu paikallisilla naisilla ja länkkärimiehillä, eli ei ole niin otollista maaperää jos haluat tutustua paikalliseen mieheen.
Sen sijaan kaikkialla muualla on jo sitten ihan sekalaisesti kumpaakin sukupuolta, lähtien ravintolan työntekijöistä, kahviloista ja kaupoista jne.
Bangkokista löytyy myös maksullista seuraa naisille ja paikalliset varakkaammat naiset käyttävätkin näitä paikkoja hyväkseen. Tarkemmat osoitteet puuttuvat multa mutta eiköhän jokainen taksikuski tiedä mistä paikoista on kyse.
Jos itse olisin nainen ja hakemassa mies-seuraa niin kysyisin suoraan hotellin respasta tai joltakulta paikalliselta baaritytöltä että löytyykö jostain miehiä.. Eiköhän moni pidempään paikassa asunut tiedä ne paikat ja osaa neuvoa.
Jos vielä suostut maksamaan sen noin 800-1000 bath (noin 20€) niin saat koko yöksi jonkun opastamaan ja näyttämään tietä.. kantsii kyllä tsekata että opastaja puhuu kohtuullisesti englantia tai voi tulla yllätyksiä kielimuurin takia.
Aiheesta lisää: www.thaiklupi.fi foorumit (tarvitset tunnuksen ja tunnistautumisen jotta pääset k18 alueille).
- Lauri
http://www.hyppyoravanpyorasta.com/ - eräs matkaaja
kuinka alas ihmiset vajoavat kun matkustavat muihin maihin.
Itse kun matkustan, en edes ajattele mitään seksiä tai seuralaista sen maan kansalaisista.
Minulle matkat ovat tutustumista sen maan kulttuuriin, taiteeseen, ruokaan jne.
Tottahan kaikkia ehdotuksia tulee vastaan mutta huumorilla nauraen niistä selviää enkä edes jää ajattelemaan niistä mitään.
Onko nykyaika todella näin sairasta. Kuinka kukaan voi teidän kanssanne kuvitella menevän esim. naimisiin.
Ps. tämä ei ollut tarkoitettu ainoastaan aloittajalle vaan kaikille joilla näyttää ensisijaisena tarkoituksena olevan seksi ulkomaille matkustaessa- jooo...
"Minulle matkat ovat tutustumista sen maan kulttuuriin, taiteeseen, ruokaan jne." -Ihmisiin et siis halua tutustua?? Entä jos joku oikeasti tapaa ihanan thaimiehen, jonka kanssa synkkaa ja rupeavat vaikka seurustelemaan? Onko se sun mielestä siis sairasta?
Heti jos kiinnostuu ulkomailla jostain ihmisestä, niin ajatellaan että seksin perässähän se on..eiköhän ne ihmiset ole ihmisiä joka paikassa ja myös ulkomailla ihastuminen/kiinnostuminen on sallittua. - ykx nainen vaan
jooo... kirjoitti:
"Minulle matkat ovat tutustumista sen maan kulttuuriin, taiteeseen, ruokaan jne." -Ihmisiin et siis halua tutustua?? Entä jos joku oikeasti tapaa ihanan thaimiehen, jonka kanssa synkkaa ja rupeavat vaikka seurustelemaan? Onko se sun mielestä siis sairasta?
Heti jos kiinnostuu ulkomailla jostain ihmisestä, niin ajatellaan että seksin perässähän se on..eiköhän ne ihmiset ole ihmisiä joka paikassa ja myös ulkomailla ihastuminen/kiinnostuminen on sallittua.Olen samaa mieltä kirjoittaneen kanssa. Itse ainakin olisin valmis "seurustelemaan" thaimiehen kanssa, jos olisi mukava herrasmies.
Harmi vain kun ei vielä kokemusta, mutta muiden sisareiden kuulumisia olisi kiva kuulla. - suomalaiset naiset lomalla.
Olen samaa mieltä kirjoittaneen kanssa. Itse ainakin olisin valmis "seurustelemaan" thaimiehen kanssa, jos olisi mukava herrasmies.
Harmi vain kun ei vielä kokemusta, mutta muiden sisareiden kuulumisia olisi kiva kuulla.suomalaiset naiset oikein etsimällä etsivät gigoloja itselleen eivät kyllä kaikki.onneksi pilaa suomalaisen naisen mainetta.kun mies käy naisissa puhutaan huorissa käymisessä eikä sitä hyväksytä millään,mutta kun suomalais nainen iskee itelleen gigolon niin se kyllä hyväksytään ja puhutaan vain vaatimattomasti lomaromanssista.
- kanssa sisaresi.
Olen samaa mieltä kirjoittaneen kanssa. Itse ainakin olisin valmis "seurustelemaan" thaimiehen kanssa, jos olisi mukava herrasmies.
Harmi vain kun ei vielä kokemusta, mutta muiden sisareiden kuulumisia olisi kiva kuulla.ne kanssa sisaresi makaavat piirakka levällään ja odottavat tautista etelän gigoloa reisiensä väliin ja sitten valitetaan kun iskee tauti hivi tai muu paha tauti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203010Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622702Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562476Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312427Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581978Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181509Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121502- 731434
- 491419
- 571379