Joo... elikkä onkos miehelläni kenties joku 40´-kriisi alkamassa vai mikä on???
Jatkuvasti vihjailua avioerosta. Ärsyttää minua tahallaan yms. Ei tykkää kun olen harrastuksissani tai jossain? Mitä minun pitäisi tehdä - olla sohvalla telkkaa katsomassakko illat pitkät???
Miksi mies ei puhu suoraan jos haluaa erota?
Mikä tässä nyt mättää...
Haluaisin tietää parisuhteessa olevilta että onko teidän parisuhteessanne ollut 40´kriisi ja miten se ilmeni...
Mikä miestäni vaivaa?
10
572
Vastaukset
- Conan Obrien
Miehelläsi on toinen...
No ei ole, normaalia keski-ikäistymistä vaan parisuhteessa, ei sen kummempaa. - Oltsu.L
haluaa erota, niinse eroo.
Ainoa mistä sitten voi keskustella on järjestely kysymyksistä, et kuka omistaa mitäkin....
Mut kylkait teidän on yritettävä puhua keskenänne, et mikä juju on menossa ja vaikka pappi on sanonut Amen, ni eise sitä tarkota et toisen paikka on soffalla :)
Yhdessäkin voi harrastaa kaikenlaista ja toki miehesikin ihka yksin tai kamujenkans, ok !
Jos miehesi on huomion kipeä..otappas miestäsi kädestä kii ja menkää elokuviin ja sit mackikseen pirtelölle... himaan ja sänkyyn :)
Ja lopuksi: Ainhan myöskin kannattaa tarkastella hieman itseänsäkin, ok.- Mii72
Niin. Kyllä minä eroan sitten jos mieheni niin haluaa, mutta kun se ei sano sitä suoraan?
Tuo puhuminen - ei ole mieheni vahvuuksia. Siksi tällaisessa lukkotilanteessa taas ollaan. Ja tällä hetkellä olen niin vihainen loukkauksista että minä en halua olla se joka aloittaa keskustelun.
Yhdessäkin voisimme harrastaa, olen pyytänyt miestäni mukaan lenkille tms. Mutta vastaus on aina että ei-vois-vähempää-kiinnostaa...
Meillä molemmilla on omat harrastuksemme - mutta ei yhteisiä harrastuksia.
Mieheni on erittäin huomion kipeä... mutta läheisyys on kadonnut johonkin. Mieheni haluaa seksiä JOKA kerta kun ollaan lähekkäin. Jonka vuoksi olen menettänyt luottamuksen siihen että voisimme olla joskus vain lähekkäin. Se kaveruus liitosta on siis kadonnut jonnekkin.
Ihankuin minä olisin vain jotain omaisuutta? Ja mieheni ei kestä että minulla on omaa elämääkin (=harrastuksia).
Itseeni tarkasteluun... olen kiireinen välillä. Ja en uskalla lähestyä miestäni koska mieheni tulkitsisi sen heti että haluaisin seksiä.
Näin meillä :( - jaa jaa
Mii72 kirjoitti:
Niin. Kyllä minä eroan sitten jos mieheni niin haluaa, mutta kun se ei sano sitä suoraan?
Tuo puhuminen - ei ole mieheni vahvuuksia. Siksi tällaisessa lukkotilanteessa taas ollaan. Ja tällä hetkellä olen niin vihainen loukkauksista että minä en halua olla se joka aloittaa keskustelun.
Yhdessäkin voisimme harrastaa, olen pyytänyt miestäni mukaan lenkille tms. Mutta vastaus on aina että ei-vois-vähempää-kiinnostaa...
Meillä molemmilla on omat harrastuksemme - mutta ei yhteisiä harrastuksia.
Mieheni on erittäin huomion kipeä... mutta läheisyys on kadonnut johonkin. Mieheni haluaa seksiä JOKA kerta kun ollaan lähekkäin. Jonka vuoksi olen menettänyt luottamuksen siihen että voisimme olla joskus vain lähekkäin. Se kaveruus liitosta on siis kadonnut jonnekkin.
Ihankuin minä olisin vain jotain omaisuutta? Ja mieheni ei kestä että minulla on omaa elämääkin (=harrastuksia).
Itseeni tarkasteluun... olen kiireinen välillä. Ja en uskalla lähestyä miestäni koska mieheni tulkitsisi sen heti että haluaisin seksiä.
Näin meillä :(elämä on lyhyt, ei kannata kiusata itseään tuollaisen kuhnurin kanssa vaan etsi elämällesi parempaa laatua ja anna ukon mennä ilman suurempaa itsesi vaivaamissta.
- Aivan selkeä.
Vanha akka ottaa päähän, verestä joka paikka pullollaan. Nykyinen eukko ei suostu kuuntelemaan, höpisee vain jostain kriisistä.
Seuraus, ukko lähtee kun löytää paremman.
On luonnon laki, että mies alkaa katselemaan uusia naisia kun vanha alkaa tulla hedelmättömäksi. Omituista, etteivät naiset ikinä ymmärrä yksiselitteistä asiaa. - muoli
se haluu vierasta...
- mithän mies
syyt.liian vähän seksiä,ja sitten vielä kartat tilanteita joissa sitä paljon parjattua seksiä voisi ehkä sattua harrastamaan,on omiaan saada tunnelma siihen että et piittaa pätkääkään miehesi tarpeista.
seuraus:miehesi luulee että sinulla on suhde,eikä hänen seuransa enää kelpaa,ku olet aina menossa...joten hän katselee ns.aidan taakse,ja tietty kaveritkin on jo kehuneet kuinka sitä meillä onni ja seksielämä kukoistaa,siis mihellä on tarpeensa,ja tunteet!
miehenä sanoisin että ota asia vakavasti,jos haluat pitää entisen miehesi?? luultavasti minäkin sanoisin evvk.jos epäilisin olevani "kakkonen"- Mii72
No niin, ei me eilen saatu paljoakaan keskusteltua. Koska tuota anteeksipyyntöä ei kuulunut, siis anteeksipyyntöä tuosta avioerolla uhkailemisella. Rivien välistä luin että mieheni vaan härnäsi/ yritti saada minut suuttumaan -> jossa onnistuikin kun on hokenut tuota eroasiaa.
Minusta olisi hieman kivempaa keskustella asiasta jos tuollaisella asialla ei olisi alkanut leikkimään. Itse olen vielä niin henkisesti väsynyt tästä kaikesta.
Mutta kait minun täytyy sanoa miehelleni että odotan anteeksipyyntöä käytöksestä ja sitten voisimme miettiä jotain yhteistä tekemistä... jonka vuoksi loppujen lopuksi mieheni on oireillut.
Se on vaan tämä elämä niin kiireistä. Töissä menee ajomatkoineen 10 tuntia päivässä, ne koirat on pakko lenkittää ja hoitaa koska ne on otettu (ja minä nautin ulkoilusta/liikunnasta työpäivän jälkeen kun olen istunut perseelläni koko päivän sisällä). Lapsella on harrastuksia jne. Mutta kyllä sitä aikaa löytyy kun järjestää... jättää kodin sitten vaikka siivoamatta ;) --- (... mutta jossain välissä ne kotityötkin on pakko hoitaa...).
Toivottavasti löydämme jonkun kompromissin asiaan. Ja kiitos kommenteista... asiaakin löytyi osasta kommenteista. - Schicksal
Mii72 kirjoitti:
No niin, ei me eilen saatu paljoakaan keskusteltua. Koska tuota anteeksipyyntöä ei kuulunut, siis anteeksipyyntöä tuosta avioerolla uhkailemisella. Rivien välistä luin että mieheni vaan härnäsi/ yritti saada minut suuttumaan -> jossa onnistuikin kun on hokenut tuota eroasiaa.
Minusta olisi hieman kivempaa keskustella asiasta jos tuollaisella asialla ei olisi alkanut leikkimään. Itse olen vielä niin henkisesti väsynyt tästä kaikesta.
Mutta kait minun täytyy sanoa miehelleni että odotan anteeksipyyntöä käytöksestä ja sitten voisimme miettiä jotain yhteistä tekemistä... jonka vuoksi loppujen lopuksi mieheni on oireillut.
Se on vaan tämä elämä niin kiireistä. Töissä menee ajomatkoineen 10 tuntia päivässä, ne koirat on pakko lenkittää ja hoitaa koska ne on otettu (ja minä nautin ulkoilusta/liikunnasta työpäivän jälkeen kun olen istunut perseelläni koko päivän sisällä). Lapsella on harrastuksia jne. Mutta kyllä sitä aikaa löytyy kun järjestää... jättää kodin sitten vaikka siivoamatta ;) --- (... mutta jossain välissä ne kotityötkin on pakko hoitaa...).
Toivottavasti löydämme jonkun kompromissin asiaan. Ja kiitos kommenteista... asiaakin löytyi osasta kommenteista..yhdessä miehesi kanssa. Vaikka pitkä vkon loppu jossain mökillä, jossa voitte jutella, kalastaa, kulkea/hiihtää metsässä, lämmittää saunaa yhdessä..kaikkee....
Vie lapset mummoille tai ystävälle hoitoon ja MENKÄÄ ja NAUTTIKAA TOISISTANNE!!!
Varmasti piristää kumpaakin.
- Itsekin exä
Miksi kysyt moista täällä?Miehesi on se foorumi jolle sinun tulisi kysymyksesi esittää.
Rauhallinen hetki,kahvia ja nostat kissan pöydälle.Sitähän parisuhde on?-Keskustelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756