Rahan määrä yhdelle?

Finnmatkat

Miten paljon yhdelle henkilölle keskimäärin ootte rahaa ottanu mukaan? Oon laskunu että pelkkiin retkiin paikanpäälla menee melkein parisataa... oon kova shoppailemaan niin minkälaisesta määrästä rahaa on kokemusta? itse meinasin ottaa tonnin? En tiedä tarvitseeko niin paljon, mutta eikö rahan nosto paikanpäällä kuitenkin maksa?

7

1084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muista

Ostoksilla kannattaa muistaa matkatavaroiden painorajat. Finnairilla maksaa ylikilo 10 euroa ja
      esim. 10.2. Sharmista lähdettäessä ylikiloista myös laskutettiin.

• Apinoita perkele

Ensinnäkin tämä keskustelu on täällä yhtenään, jos pikkaisen viitsisit lukea aikaisempia kirjoituksia.
      Joka viikko joku apina kysyy että "paljonko rahaa...."
      Ottakaa rahaa tarpeeks ja visa ja master.
      Kuka nyt helvetti voi sanoa paljonko rahaa pitää käyttää tai ottaa mukaan?
      Yks käyttää 200 toinen 7000.
      Minulla meni 2 viikossa 5000.

Kaiken maailman kysymyksiä.

• Finnmatkat

Sen takia kysyin kun täällä on perheelliset tai lapselliset kysyny että minkä verran rahaa ottais mukaan. Ei sitä tarvii vastata tai yleensäkään lukea tällasia viestejä jos oot jo lukenu!
        Asiatonta kommenttia tollanen.
        Kasva aikuseks.
        Täällä pyydetään apua kysymyksiin ei mitään "moralisointia" tai muutakaan tyhmää ohjeen nuoraa.

• Finnmatkat
        Finnmatkat kirjoitti:

Sen takia kysyin kun täällä on perheelliset tai lapselliset kysyny että minkä verran rahaa ottais mukaan. Ei sitä tarvii vastata tai yleensäkään lukea tällasia viestejä jos oot jo lukenu!
        Kasva aikuseks.
        Täällä pyydetään apua kysymyksiin ei mitään "moralisointia" tai muutakaan tyhmää ohjeen nuoraa.

Kysyin vaan suuntaa antavaa että mitä muut ovat ottaneet. Turha siitä on murjottaa.

• Kuule.
        Finnmatkat kirjoitti:

Kasva aikuseks.

Tukholmaan lomalla kun on noin vaikeeta.
        Rahaa otetaan mukaan tarpeeksi, loput saa tuoda kotiin takas.
        Käteistä on hyvä olla mukana aina se 2-3 tonnia extraa, jos jotain sattuu, joutuu esim asiraalaan tms.
        Luottokortteja 2 kpl, jos toinen jostain syystä ei toimi, tai katoaa.
        Tämähän on ihan perusasiaa.

• Sharmissa

Eli meillä oli AI ja kahdella ihmisellä meni alle 400e viikossa pelkkiin ostoksiin ja takseihin...Osteltiin T-paitoja, hajuvesiä, kengät, bikinit, pari taulua ja monenlaista "krääsää". Yksi retki, joka kahdelta yli 80e. Halvalla sieltä saa jos jaksaa tinkiä.:)

• ....

Meillä on mennyt rahaa n. 800 - 1000 euroa viikossa, ekalla reissulla oli aik lapsi, tokalla reissulla 2 2, ekalla reissulla tuohon kuului myös hotellissa maksettu ruoka, tokalla reissulla oli AI. Molemmilla kerroilla retket oli varattu ja maksettu etukäteen (Finnmatkat 2 pvää, suomalainen opas, kun lasten kanssa matkustettiin), oli halvempi kuin paikan päällä maksaen.

Jos ei kauheesti osta tuliaisia, ei käteistä tarvi lainkaan. Meillä hotellin ruokakin maksettiin lähtöä edeltävänä iltana koko viikko kerralla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen