Miten paljon yhdelle henkilölle keskimäärin ootte rahaa ottanu mukaan? Oon laskunu että pelkkiin retkiin paikanpäälla menee melkein parisataa... oon kova shoppailemaan niin minkälaisesta määrästä rahaa on kokemusta? itse meinasin ottaa tonnin? En tiedä tarvitseeko niin paljon, mutta eikö rahan nosto paikanpäällä kuitenkin maksa?
Rahan määrä yhdelle?
7
1084
Vastaukset
- Muista
Ostoksilla kannattaa muistaa matkatavaroiden painorajat. Finnairilla maksaa ylikilo 10 euroa ja
esim. 10.2. Sharmista lähdettäessä ylikiloista myös laskutettiin. - Apinoita perkele
Ensinnäkin tämä keskustelu on täällä yhtenään, jos pikkaisen viitsisit lukea aikaisempia kirjoituksia.
Joka viikko joku apina kysyy että "paljonko rahaa...."
Ottakaa rahaa tarpeeks ja visa ja master.
Kuka nyt helvetti voi sanoa paljonko rahaa pitää käyttää tai ottaa mukaan?
Yks käyttää 200 toinen 7000.
Minulla meni 2 viikossa 5000.
Kaiken maailman kysymyksiä.- Finnmatkat
Sen takia kysyin kun täällä on perheelliset tai lapselliset kysyny että minkä verran rahaa ottais mukaan. Ei sitä tarvii vastata tai yleensäkään lukea tällasia viestejä jos oot jo lukenu!
Asiatonta kommenttia tollanen.
Kasva aikuseks.
Täällä pyydetään apua kysymyksiin ei mitään "moralisointia" tai muutakaan tyhmää ohjeen nuoraa. - Finnmatkat
Finnmatkat kirjoitti:
Sen takia kysyin kun täällä on perheelliset tai lapselliset kysyny että minkä verran rahaa ottais mukaan. Ei sitä tarvii vastata tai yleensäkään lukea tällasia viestejä jos oot jo lukenu!
Kasva aikuseks.
Täällä pyydetään apua kysymyksiin ei mitään "moralisointia" tai muutakaan tyhmää ohjeen nuoraa.Kysyin vaan suuntaa antavaa että mitä muut ovat ottaneet. Turha siitä on murjottaa.
- Kuule.
Finnmatkat kirjoitti:
Kasva aikuseks.
Täällä pyydetään apua kysymyksiin ei mitään "moralisointia" tai muutakaan tyhmää ohjeen nuoraa.Tukholmaan lomalla kun on noin vaikeeta.
Rahaa otetaan mukaan tarpeeksi, loput saa tuoda kotiin takas.
Käteistä on hyvä olla mukana aina se 2-3 tonnia extraa, jos jotain sattuu, joutuu esim asiraalaan tms.
Luottokortteja 2 kpl, jos toinen jostain syystä ei toimi, tai katoaa.
Tämähän on ihan perusasiaa.
- Sharmissa
Eli meillä oli AI ja kahdella ihmisellä meni alle 400e viikossa pelkkiin ostoksiin ja takseihin...Osteltiin T-paitoja, hajuvesiä, kengät, bikinit, pari taulua ja monenlaista "krääsää". Yksi retki, joka kahdelta yli 80e. Halvalla sieltä saa jos jaksaa tinkiä.:)
- ....
Meillä on mennyt rahaa n. 800 - 1000 euroa viikossa, ekalla reissulla oli aik lapsi, tokalla reissulla 2 2, ekalla reissulla tuohon kuului myös hotellissa maksettu ruoka, tokalla reissulla oli AI. Molemmilla kerroilla retket oli varattu ja maksettu etukäteen (Finnmatkat 2 pvää, suomalainen opas, kun lasten kanssa matkustettiin), oli halvempi kuin paikan päällä maksaen.
Jos ei kauheesti osta tuliaisia, ei käteistä tarvi lainkaan. Meillä hotellin ruokakin maksettiin lähtöä edeltävänä iltana koko viikko kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944