Jotkut tahot huiskii mm lapinveijarit ym, siksi täälläkin ilmenee agressiota, joka voi johtua siitä ettei el-seurakunnalla ole missiota, yleensä se on
Jeesus, mutta täällä el se on lapinmisten "mielen" kunnioittaminen. Osa ei sitä hyväksy ja sitten se on tämmöistä eipäs juupas. Raamattu tulisi olla ensisijainen uskon tietolähde.
Es,Lest, agression syyt
16
788
Vastaukset
- Ihmettelevä Eki
Pitäisikö iloita nykytilanteesta? Eikö se juuri herätä agressioita, kun Jeesuksen verellä puhdistettuja Jumalan lapsia yritetään väkisin johdattaa uudelleen lain alle, ja ihmisoppeihin?! Se kauhistuttavaa olisi ellei sellaisesta toiminnasta syntyisi vastareaktiota.
- AP, mission täytyisi olla i...
asia, eli Jeesus, eikä mitään laki-syntiluetteloita, jotka ihmisten keksimiä tai "sun täytyy kävellä näin" juttuja että näin kelpaat..
- Ihmettelevä kirjoittaja
AP, mission täytyisi olla i... kirjoitti:
asia, eli Jeesus, eikä mitään laki-syntiluetteloita, jotka ihmisten keksimiä tai "sun täytyy kävellä näin" juttuja että näin kelpaat..
Miksi kirjoitin?
Vastaus: Agressioiden syiden pohdiskelun sijasta ryhdy sinäkin henkilökohtaisesti Jeesuksen kristuksen (Jumalan sana) todistajaksi tällä palstalla. - houraat
Ihmettelevä kirjoittaja kirjoitti:
Miksi kirjoitin?
Vastaus: Agressioiden syiden pohdiskelun sijasta ryhdy sinäkin henkilökohtaisesti Jeesuksen kristuksen (Jumalan sana) todistajaksi tällä palstalla.täh..
- LIHALLISET KAIKKI !
Te, jotka täällä pohditte näitä asioita, huomatkaa te olette kaikki lihallisia, te turvaatte kaikki jollakin tavoin vääriin perusteisiin, tekin jotka luulette turvaavanne Jeesukseen, teillä on suuri hengellinen viha teidän sydämissänne. Te ette tunne Jeesusta !
- mervimus
täällä;)
- !Hallelujaa
Näin se oikeasti on.
- teutatess
Ei pidä ihan paikkansa , jos me olisimme pelkästään lihallisia, Emme jaksaisi illasta toiseen istua koneittemme ääressä, ja kirjoittaisi tänne Jumalan sanaa. Vähän tisen laisista paikoista, (tekin jotka luuette turvaavanne Jeesukseen ) teillä on suuri hengellinen viha teidän sydämissänne. Että me emme tunne Jeesusta ?
Haluan tietää mistä olet sellaiseen, johtopäätökseen tullut, Perustelut .
Nm. lihalliset kaikki , oletko itse lihallinen miksi valitsit tuommoisen Nm. - TE TIEDÄTTE
TE AMMUTTE MUUT ALAS, TE ETTE OLE LIHALLINEN.
- !Hallelujaasärjette
TE TIEDÄTTE kirjoitti:
TE AMMUTTE MUUT ALAS, TE ETTE OLE LIHALLINEN.
Ap. t. 10:38-43
te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa.
Ja me olemme kaiken sen todistajat, mitä hän teki juutalaisten maassa ja Jerusalemissa; ja hänet he ripustivat puuhun ja tappoivat. Hänet Jumala herätti kolmantena päivänä ja antoi hänen ilmestyä, ei kaikelle kansalle, vaan Jumalan ennen valitsemille todistajille,...
...meille, jotka söimme ja joimme hänen kanssaan sen jälkeen, kuin hän oli kuolleista noussut.
Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että hän on se, jonka Jumala on asettanut elävien ja kuolleitten tuomariksi.
Hänestä kaikki profeetat todistavat,...
...että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."
- Pottunen
Kyllä se niin on.
Itse olen miettinyt näitä asioita paljon ja olen sitä mieltä, että en ole lestadiolainen, enkä ole luterilainen vaan olen kristitty ihminen.
Sekä luterilaisuus , että lestadiolaisuus sisältää kristillisyyttä ja siksi kuljen tässä.
Laitan ropojani keräyksiin, ylläpitääkseni taloudellisesti omalta osaltani tämän yhteisön pystyssä pysymistä.Syy on kristillisyys.
Ei lestadiolaisuus tai luterilaisuus.
Lestadius , kuten Lutherkin puhdistivat uskoa, ylläpitivät sitä aikanaan ja nyt on meidän aikamme.
Me tutkimme mitä nämä miehet ovat ajatelleet ja miten uskoneet.
Raamattu on kuitenkin se, jossa ilmenee Jumalan tahto ja ilmoitus.- LESTADIOLAINEN?
ESIM; SANOT SEUROISSA, MISSÄ KÄYTKIN: MINÄ EN OLE LESTADIOLAINEN, OLEN PELKKÄ KRISTITTY;SILLOIN OLET EROTTANUT ITSESI HENGELLISESTÄ KODISTASI KIELTÄMÄLLÄ SEN. Olisiko siinä järkeä?? Ei?
- !Hallelujaa
LESTADIOLAINEN? kirjoitti:
ESIM; SANOT SEUROISSA, MISSÄ KÄYTKIN: MINÄ EN OLE LESTADIOLAINEN, OLEN PELKKÄ KRISTITTY;SILLOIN OLET EROTTANUT ITSESI HENGELLISESTÄ KODISTASI KIELTÄMÄLLÄ SEN. Olisiko siinä järkeä?? Ei?
On sääli että joukossamme on sinun kaltaisiasi karkeakarvaisia keitureita, puskemassa pitkinen sarvineen Jeesuksen lampaita pihalle liikkeestä.
- "kerjäläinen"
kaikkien ihmisten, syntisten tähden?Jos kiellät lähimmäisen ,kiellät samoin itsesi.
- teutatess
"kerjäläinen" kirjoitti:
kaikkien ihmisten, syntisten tähden?Jos kiellät lähimmäisen ,kiellät samoin itsesi.
Kyllä Jeesus kuoli ja lunasti kaikki, meidän tulee se uskoa niin voimme elää.
Hänet Jumala herätti ja Hän nousi ylös taivaaseen, Totisesti nousi. - teutatess
Sinulla on elävä usko vn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754