tähän väliin,eli millä kännykällä soittelet ja miksi,mitä et ostaisi/ottaisi?
Itselläni on ollut jos jotakin merkkiä,viimevuodet pelkkää Sony-Ericssonia johon olen ollut hyvin tyytyväinen mm erittäin pitkän valmius ja puheajan takia kun en jaksa latailla kännykkää jatkuvasti,myös valikot ja niiden käyttö ovat todella hyvät.Suomalaisuudesta en tässä asiassa välitä,sillä yksikään alle 550e Nokialainen ei ole enää vuosiin ollut suomalainen ja yli sen hintaisia en yleensä osta,omat nokiani ovat myös olleet maanantaikappaleita kuten ainoa omistamani Samsung joka oli todellinen pettymys aikanaan,olen kyllä kuullut paljon juttua etteivät kai edelleenkään ole kovin luotettavia eli itse en enää Samsungin luuriin rahaa laittaisi,siskoni on kyllä omaansa erittäin tyytyväinen ollut jo kohta 3 vuotta,eli ehkä mulla oli vaan senkin kanssa huono tuuri?
Otetaas kännykkä gallub
39
1145
Vastaukset
Kysy vuoden päästä;))) Minähän vasta totuttelen. Hikeä hikeä hikeä ja ihmeen rukoilemista tää kännykän käyttö vielä on.
Eilen soitti nuorempi sankareistamme ja koirathan nostivat äläkän. Eivät vielä ole nähneet minua istumassa tietsikkatuolissa ja puhuvan nokka kiinni näytössä (tietsikan).asiaan vuonna 2010 =)
Kyllä sä siihen vielä totut,aikaa vaan hiukkasen...luultiinhan sitä aikanaan että ikäihmiset ei opi käyttämään tietokonetta ym,aika sujuvasti se monelta vaan käy =)
- Olen tyytyväinen.
tämä on ollut ennätyspitkään. Ohjelmistot on omaa tuotantoa. Hyvä kamera ja sanelulaite. Ja mainio selailuun. Kelpo kapine. Luultavasti nokian toimivin tuote. Ensimmäinen ohjelmistoversio oli paras, sen jälkeen nokia menetti parhaan ohjelmisto- osaamisensa kilpailijalle, näin olen kuullut ja uudemmat versiot toimivat heikommin.
ei ollut kovin kummoinen,juuri ohjelmisto takkuili,välillä siihen ei saanut kukaan soitettua yms.Hyvä että olet saanut ok version,taitaa olla aina tuurista kiinni =)?
- hullinen
Käyttöpuhelimena Sony Ericssonin w880i, sitten
on pari Siemenssiä ja Samsungia ja yksi vanhempaa
mallia oleva Nokian kommunikaattori.
Operaattorina käytössä Telefinland puhepaketilla.- ihan omalla
davalyan kirjoitti:
on mullakin käytössä jo ties kuinka monetta vuotta,ericssonin mallina nyt T650i..
rahalla ostaa...
ihan omalla kirjoitti:
rahalla ostaa...
siinä ukkoni ei tule vastaan,jos haluan nokialaisen,saan sellaisen hänen kauttaan,muut merkit ostan ihan itse :)
- n.sorsa
ihan omalla kirjoitti:
rahalla ostaa...
halvin hinta Suomessa on Sony Ericssonilla T650i 199,00. Kuka luottaa puhelimien Suomalaisuuten tai ruotsalaisuuteen hmm. Takakannessa lukee kokoamismaa, mutta komponentit tulee ulkomailta. On tietoa elektroniikasta, itse myyjänä toimiessa, ei voitu, kun nauraa elektroniikalle. Sisällä kalliimissa laiteissa samat osat, kun halvemmissa, mutta hinta tuli kotimaisuuden mukaan, missä laitteet kootu. Halpatuontimaissa, on onneton palkka työntekijöilä ja se pudottaa, myös tuotteiden hintojakin.
n.sorsa kirjoitti:
halvin hinta Suomessa on Sony Ericssonilla T650i 199,00. Kuka luottaa puhelimien Suomalaisuuten tai ruotsalaisuuteen hmm. Takakannessa lukee kokoamismaa, mutta komponentit tulee ulkomailta. On tietoa elektroniikasta, itse myyjänä toimiessa, ei voitu, kun nauraa elektroniikalle. Sisällä kalliimissa laiteissa samat osat, kun halvemmissa, mutta hinta tuli kotimaisuuden mukaan, missä laitteet kootu. Halpatuontimaissa, on onneton palkka työntekijöilä ja se pudottaa, myös tuotteiden hintojakin.
alehinnassa,itse kyllä viime vuonna jouduin maksamaan aika lailla enemmän mutta niinhän se aina menee =)
Suomalaisuus,ruotsalaisuus...pyh,intialaisia,aasialaisia ym nää kännykät on isoksi osaksi.Kotimaisuusaste merkissä kuin merkissä on aika pieni enää nykyisin.Sen verran kännyköitä kasanneena ja ladonnassa työskennelleenä väitän,että kalliimissa malleissa on osittain erit ja paremmat komponentit kuin halvemmissa.Osa on toki samoja,sillä kaikkeahan on aivan turhaa suunnitella aina uudestaan kun malli vaihtuu.- n.sorsa
davalyan kirjoitti:
alehinnassa,itse kyllä viime vuonna jouduin maksamaan aika lailla enemmän mutta niinhän se aina menee =)
Suomalaisuus,ruotsalaisuus...pyh,intialaisia,aasialaisia ym nää kännykät on isoksi osaksi.Kotimaisuusaste merkissä kuin merkissä on aika pieni enää nykyisin.Sen verran kännyköitä kasanneena ja ladonnassa työskennelleenä väitän,että kalliimissa malleissa on osittain erit ja paremmat komponentit kuin halvemmissa.Osa on toki samoja,sillä kaikkeahan on aivan turhaa suunnitella aina uudestaan kun malli vaihtuu.onkin "aito" halpa, parit semmoiset tilaten heh heh. Kalliimissa laitteissa osa komponeiteista ei halvempii kännyköihin edes sovi, miksiköhän, oiskohan eri toimintoja kallis vs. halpa laite kyseessä ollessa. Mutta suurimalta osalta, on komponetit samoja, ei todellakaan ole mitään järkeä edes maksaa ja suunitella osia, kaikilta osin. On meinaa kallista ruveta, joka komponetti suunittelemaan erikseen eri malleile, ei nokiakaan sentään ihan tyhmä ole.
http://www.sourcinggate.com/tv-n96-dual-sim-dual-standby-tv-bluetooth-phone-silver-p-3038.html - v.Kukkis
davalyan kirjoitti:
Suomalaisuus,ruotsalaisuus...pyh,intialaisia,aasialaisia ym nää kännykät on isoksi osaksi.Kotimaisuusaste merkissä kuin merkissä on aika pieni enää nykyisin.Sen verran kännyköitä kasanneena ja ladonnassa työskennelleenä väitän,että kalliimissa malleissa on osittain erit ja paremmat komponentit kuin halvemmissa.Osa on toki samoja,sillä kaikkeahan on aivan turhaa suunnitella aina uudestaan kun malli vaihtuu.nyt kun Nokia lomauttaa???
v.Kukkis kirjoitti:
nyt kun Nokia lomauttaa???
Mieheni saa pitää paikkansa ainakin vuoden,moni ystäväni ja todennäköisesti äitini taas eivät...
- kookoira
Lahjaksi sain kun vanha katosi ja puput sillä nyt metsässä juttelevat.
En osaa käyttää niin monipuolisesti kun laitetta voisi,kun tekniikka ei kiinnosta niin ei kiinnosta.Siskon tyttö laittanut musiikit sun muut mulle.Väriltään on vaaleanpunainen ja siinä on joku kangastere sivussa.Ja soitto äänenä Dingon Valkoiset tiikerit.
Mulla on ollut aina Nokialainen ja tulee aina olemaan,kun en jaksa muita enää opetella ihan alusta alkaen.Onneton tunari näiden vehkeiden käytössä,tunnustetaan!numeronimisiä malleja niin paljon ettei niitä muista kukaan =)))Jokaiselle sellainen puhelin jonka kanssa parhaiten pärjää,niinhän se hyvin menee :)
davalyan kirjoitti:
numeronimisiä malleja niin paljon ettei niitä muista kukaan =)))Jokaiselle sellainen puhelin jonka kanssa parhaiten pärjää,niinhän se hyvin menee :)
laitteiden nimissä, ei mulle jää numerot mieleen. :-S Pitäisi olla sana kuten yleensä autojen malleissa. Nokia Kalle tai Nokia Otto tai Nokia Ville. :))
Minä olen viimeiset kännykät tilannut operaattorien tarjouksista, kun en kallista puhelinta tietyistä syistä halua ostaa. Minulla on käytössä lähinnä Nokian 6300, niin tylsä peruspuhelin kuin voi olla. Mutta sillä voi soittaa, lähettää viestejä ja siihen saa muistikortin, täyttää siis kaikki vaatimukseni. Eikä maailma romahda jos se häviää tai ottaa ja kuolee jonkin kylmän ja / tai kostean retken seurauksena. Suomessa pidän joskus mukana myös Sony Ericssonin vielä vanhempaa mallia, en muista mikä se oli nimeltään. Molemmista merkeistä tykkään, vaikka toiseen tottuneena sitten aina painelee jotain väärin siinä toisessa. Olen joskus lainannut Motorolan ja Siemensin kännyköitä ja sellaista en ikinä osta itselleni, minusta Nokiaa on ollut helpoin oppia käyttämään. Ei ole koskaan tarvinnut ohjekirjaa. :)Ursa kirjoitti:
laitteiden nimissä, ei mulle jää numerot mieleen. :-S Pitäisi olla sana kuten yleensä autojen malleissa. Nokia Kalle tai Nokia Otto tai Nokia Ville. :))
Minä olen viimeiset kännykät tilannut operaattorien tarjouksista, kun en kallista puhelinta tietyistä syistä halua ostaa. Minulla on käytössä lähinnä Nokian 6300, niin tylsä peruspuhelin kuin voi olla. Mutta sillä voi soittaa, lähettää viestejä ja siihen saa muistikortin, täyttää siis kaikki vaatimukseni. Eikä maailma romahda jos se häviää tai ottaa ja kuolee jonkin kylmän ja / tai kostean retken seurauksena. Suomessa pidän joskus mukana myös Sony Ericssonin vielä vanhempaa mallia, en muista mikä se oli nimeltään. Molemmista merkeistä tykkään, vaikka toiseen tottuneena sitten aina painelee jotain väärin siinä toisessa. Olen joskus lainannut Motorolan ja Siemensin kännyköitä ja sellaista en ikinä osta itselleni, minusta Nokiaa on ollut helpoin oppia käyttämään. Ei ole koskaan tarvinnut ohjekirjaa. :)ohjekirjoja tullut luettua,paitsi sen Samsungin kanssa =)Se oli todella hankala,nokia ja ericsson ovat aika samanlaisia..
olla sama puhelin kun sinulla nyt. minusta se oli aivan ihana. paras tähän asti. se kanssa hukkui metsään. oli tippunut taskusta :-((((
eikä mistään enään löytynyt samaa.
nyt ne pupujussit siellä soittelevat keskenään meidän puhelimilla. voi tulla niille kallis lasku ;-))))majorica kirjoitti:
olla sama puhelin kun sinulla nyt. minusta se oli aivan ihana. paras tähän asti. se kanssa hukkui metsään. oli tippunut taskusta :-((((
eikä mistään enään löytynyt samaa.
nyt ne pupujussit siellä soittelevat keskenään meidän puhelimilla. voi tulla niille kallis lasku ;-))))kun laatikko on vielä jälellä. siinä on hyvä kamera. voi kun mua harmittaa.
saako niitä ostettua vielä sieltä suomesta?
ja mikä on hinta?majorica kirjoitti:
kun laatikko on vielä jälellä. siinä on hyvä kamera. voi kun mua harmittaa.
saako niitä ostettua vielä sieltä suomesta?
ja mikä on hinta?ei tosi hyvä tuuri käy,näyttäisi olevan paikassa kuin paikassa "loppuunmyyty tai poistunut" kännykkä :(
davalyan kirjoitti:
ei tosi hyvä tuuri käy,näyttäisi olevan paikassa kuin paikassa "loppuunmyyty tai poistunut" kännykkä :(
joka paikasta ja ei ollut missään. harmi.
- Myy-Pikkuinen
en siis ole luopunut vanhoista joten tallella on! =)
Eli Nokia 3310 aivan ihana, en raaski luopua!
Nokia 3510i enkä tästäkään luovu! ;)
Sit tämä vähän uudempi Nokia 6280, joka muuten taitaa olla jo kaks vuotta vanha! Joten kai täytyis taas päivittää kapula uudempaan.
Niin ja Nokialainen sen täytyy olla muista en tykkää.
Erkki mulla oli ennen nuita käytössä ja puhnumkin on sama kun hommasin ekan Nmt kapulan! käytin aikoinaan vaan Siemensiä. Oli kaiketi parhaiten toimivia kännyjä mitä mulla on ollut. Hitto, kun niihin ei löydy uutta akkua! Nyt on muutaman vuoden ollut noita Sony-Ericssoneja. Z300i jonka ekaks ostin, on paljon parempi kuin jälkeenpäin ostamani Z320i kamerakänny. Molemmat päivittäisessä käytössä ja auki ympäri vuorokauden, joten kait sekin vähän rassaa ainaskin tän jälkimmäisen kohdalla toimivuutta. Helpottaa, jos joskus sammuttaa kokonaan vähäks aikaa niin se taas "löytää" ittensä. :) Nää on tosin niitä halvimpia malleja, mutta onko ne kalliimmat jotenkin parempia? En usko, että ainakaan mun käytössä, mulle riittää että sillä voi soittaa. :)))
Nokiaa en vaan halua. Ei siihen sen kummempaa syytä oo. Ja pitäähän äipällä olla erilainen känny kuin muksuilla, eikö ;)))noitten sukulainen z350i,loistava luuri ja edelleen pelittää,akkukin pitää latauksensa kolmen vuoden jälkeen kuin uusi ja mitään brobleemia ei ollut,kunhan kyllästyin siihen,nyt on varalla jos tarvitsen =)Kännykän sammuttamista silloin tällöin suositellaan juuri jotta toiminnot resetoituu,harvahan niin tekee,mullakin oikeastaan aina päällä..
Ei kalliimmat periaatteessa ole sen parempia kuin edullisemmatkaan mallit...paitsi niillä 40e malleilla ei paljon mitään tee =)
- Ärrieri
on kaksin kappalein,toinen jolla voi soittaa ja toinen joka vaan näyttää nätiltä,vaihtelen mielen mukaan,toinen on 7380 ja toinen 2626 eli nokialaisia.
Seuraava luuri on samalta valmistajalta mut gps:llä varustettu versio,kunhan säästöpossu on ensin hieman lihonut :Dharkita sitä gps juttua,ei ole kovinkaan hyvä,ukolla se muutamassa viimeisessä nokialaisessa jo ollut...siis harkita sitä että ostaako navigointiin omansa ja soittelemisiin oman laitteensa,saattaa helposti saada vielä molemmat yhden kalliimman kännykän hinnalla =)On siitä kyllä hyötyäkin joskus ukolle ollut joten ei kai se ihan susi ole =)
- Miako008
löytyy täältä.
Motorolalla aloitin (kunnon halko =)), sitten siirryin Nokiaan (kyllähän se hetken kesti, mutta sitten piti olla koko ajan lataamassa akkua), sitten oli taas Nokia, mutta hetken päästä taas akun kanssa ongelmia (piti koko ajan ladata..), sitten tuli Samsung, aivan mahtava, mutta koira tuhosi (njoh, tuhosi ja tuhosi, näköjään kulmahammas mennyt näytön läpi), oli muuten ainoa esine, jonka minulta tuhosi/hajotti. Sitten tuli LG, aivan mahtava, muttei kestänyt pesukonetta (kannattaa katsoa ne housuntaskut ennen kuin laitat housut koneeseen pesuun..). Ja nyt on sitten taas Samsung.
Tutulla on Siemens ja pari kertaa olen sitä kokeillut... Ja meinannut nakata niinä parina kertoina ikkunasta ulos, meni hermot..
Ericssonia en ole kokeillut, tiedä sitten miksi..mun eka känny,ericsson oli jo siihen aikaan aika pieni,mikälie sgh malli olikaan...mutta muutama motorola oli kanssa nurkissa,ne oli kyllä tosi paksuja =)Oli meillä sellainen nokialainenkin...varmaan 20cm pitkä ja n 10cm leveä =))
Sisko on ollut samsungiinsa tosi tyytyväinen,ehkä munkin olisi pitänyt ostaa kalliimpi malli,mutta ajattelin koittaa merkkiä silleen edullisesti kun en siitä mitään tiennyt,olikohan joku 150-170e mitä maksoi,se ei kyllä kestänyt edes vuotta ja virrat katkeili ym.
Uudetkin nokiat mitä mieheni saa työn puolesta on akuiltaan työkäyttöön aivan riittämättömiä,vaikka hänellä siis kaikki viimeiset mallit on olleet puhtaasti ns bisnes mallia kuten juuri navigaattorit,n 95 ja 96 ja mikä ihme tämä uusi nyt onkaan,akkua saa ladata jatkuvasti..
Navigaattorin uusin oli noista ainoa hyvä...se kävi yhden "työmatkan" aamuna wc pytyssä uimassa,muuten toimii vielä mutta puhelut kulkee vaan korvanapeilla =)
- jo toistakymmentä vuotta...
eikä koskaan ole ongelmia ollut. Tällä hetkellä on kommunigaattori, ehdottomasti paras puhelin mitä kaupoista saa,
lainaamaan tota kommaria mieheltä,kun ei siihen ole tottunut niin aika hankala käyttää mutta mies on kyllä aina kanssa tykännyt niistä,kolmas on meneillään nyt,2 versio oli hänestä kaikkein paras =)
- issu56
2760 on meillä molemmilla ja hyvin ne on ainakin vielä toimineet.
Edellinen mulla oli Siemensin A70...läpeensä mätä laitos se...Nyt se on pirpanalla leluna...ilman akkua tosin :).meilläkin muutama vanha luuri,hyvin kelpaavat siihen vaikka eivät oikeassa käytössä hyviä olleetkaan =)
- issu56
davalyan kirjoitti:
meilläkin muutama vanha luuri,hyvin kelpaavat siihen vaikka eivät oikeassa käytössä hyviä olleetkaan =)
eikä haittaa mitään, vaikka väliin vähän lenteliskin pitkin lattioita :).
issu56 kirjoitti:
eikä haittaa mitään, vaikka väliin vähän lenteliskin pitkin lattioita :).
muuten kestävät sitä lattialla lentoa...esim yksikään näyttö tai kuori ei ole noista lasten kännyistä hajonnut =)
- arkipiru
on puhelimeni mutta samalla se on kaikkea muutakin, kuten esim. tietokone, navigaattori, kamera ja tietenkin musiikkisoitin.
Paras ikinä tehdyistä laitteista ja ainoa mitä minä koskaan huolin.- Uusin juttu!
Kaikki vanhat herkut ja vielä pelitkin!
http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puhelimet/nokia-5730-xpressmusic - arkipiru
Uusin juttu! kirjoitti:
Kaikki vanhat herkut ja vielä pelitkin!
http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puhelimet/nokia-5730-xpressmusicmutta ei minun juttuni, koska ne pelit eivät minua kiinnosta.
Menestyskapula kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078