mitazapin

lääkkeestä

Hei, lääkäri määräsi toistuvien paniikkikohtausten hoitoon mirtazapin lääkettä, minulla ollut viimeaikoina myös univaikeuksia.. tänään ajattelin aloittaa, annostus 15mg 1/2-2 tablettia vrk, kiinnostaisi onko muille paniikkihäiriöisille tämä valmiste auttanut? ja mahdolliset sivuvaikutukset?

6

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yritän jotain muuta

Aika pieni annos, mulla aloitettiin kyllä just tuolla ja nostettiin kahden viikon päästä 30mg.
      Kyllä noilla nyt nukkuu paremmin, kummalliset yöheräämiset jäi pois.
      Paniikkiin ei auta, tulee niin kamalia kohtauksia aina vaan ja niitä pelkotiloja, olemattomasta.
      Vaikka on oman peiton alla, mitään hätää ei ole, on vaan niitä kauhutiloja.
      Hiukan kyllä paino noussut, tosin olen ollut niin masis, et menisi vaan makeisilla koko elämä eteenpäin.
      Kun on olevinaan järkikin niin syö väkisin terveellisesti.

Olen napsinut nyt noita kaksi kuukautta melkein, onkohan tää joku muotinappi, kun niin monille tätä määrätään?
      Ainakin lääkefirma rikastuu.
      huokaus.

• senator

Ei ole auttanut täälläkään ja olen syönyt lääkettä annoksella 45mg/ilta jo 7kk ajan. Aluksi teki väsyneisyyttä ja liikaunisuutta mutta nykyisin ei tuo 45mg enää edes väsytä. Paino on noussut hieman alle 10kg, tosin en ole edes yrittänyt pitää linjoja. Painajaiset ovat myös tuttuja öisin.

• olevan

masennuslääke.

• Yleinen vuodattaja

etenkin paniikkikohtauksiin?? Todennäköisesti nukahdat hyvin lääkkeen avulla. Ainakin minä nukun nykyään varmasti, eikä tarvi enää mennä nukkumatta kouluun/työharjoitteluun. Etenkin kun ottaa ensin Opamoxia ja sitten Mirtsiä.

En usko että kyseinen troppi on paras valinta paniikkihäiriöön, mutta varmasti lääkärisi tietää enemmän. Eikös paniikkiin voisi kokeilla jotain ssri-troppeja, vaikka Cipralexia?

Sivuvaikutuksina voi olla painonnousu.

• lääkkeen

määräsi minulle neurologi, mutta luulisi hänenkin tietävän asiasta jotain?! Sanoi kyllä, jos en koe niitä sopivaksi ole yhteydessä omaan lääkäriisi. Tuo mahdollinen painonnousu hieman huolettaa, vaikka tällä hetkellä muulla ei väliä kun saisi paniikin pois.

• masentuneisuus

söin tota muutaman kuukauden. alkuun nukuttaa tosi paljon ja painoa tuli sellaset 20 kiloa tosi lyhyes ajas lisää. päässä jotenki jomottava tunne ja välillä (oikeestaan aika useesti) mikään ei tuntunu yhtään miltään. alkoholia en suosittele käyttämään, voi vetää vintti ton lääkkeen kanssa pimeeks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      65
      4242
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4241
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      109
      2905
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      58
      2796
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2029
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1679
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1353
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1281
    Aihe