minkä takia kaikki, jotka saavat kokeista huonoja numeroita, haukkuvat sellaisia ihmisiä, jotka saavat hyviä numeroita? Eihän se ole meidän vika, että me luemme ja HALUAMME hyviä numeroita? luulisi niidenkin ymmärtävän, ettei siinä ole mitään haukkumista! sehän vain tuottaa paremman tulevaisuuden.
ja jos ei osaa kunnolla kirjoittaa niin siitäkin tuleepi moittimista.
Olenko minä ainut koulukiusattu?
9
601
Vastaukset
- ja haluavasi
hyviä numeroita.
Millä luokalla olet? mitä koulua käyt?- ouluman28
Käynyt käynyt 10v että sillain kunhan otin esille asian.
- ouluman28
ouluman28 kirjoitti:
Käynyt käynyt 10v että sillain kunhan otin esille asian.
jos olisi jaksanut opiskella kunnolla noh ja lukia samalla,laiskempi olen kun JUSSI =).
ei nyt sentään puuseppä ammattikoulu
paperit on taskussa kummiskin ja työ historiaakin on mut nykyään laiskottelen
hihi.ja nautin eläke päivistä onhan se turhan nuorena eläkkeelle.minkäs teet kun ne jotkut päättää asioista peekele! tottuuhan tähän laiskan olemeseekin.
- olet tai et
et jos fiksuutta ei ole, ei se kyl kirjoista tule. helpoimmin asian huomaa tarkkailemalla esim. liikennekäytöstä.
- ootte lukenet
elämänne aikana ?
- kuvittelen tietäväni
ootte lukenet kirjoitti:
elämänne aikana ?
satoja kirjoja kannesta kanteen ja vieläkää en tiijä mistään tarpeeks.
- puolueen
ootte lukenet kirjoitti:
elämänne aikana ?
jäsenkirjaa olen iltaisin lukenut. Siinä on palajon asiaa ja se riittä pitkälle.
- oppii lukemalla
kirjoja ym.opiskelemalla.Älykkyyttä ei opi opiskelemalla,sitä on taikka ei!
- kysyn vaan
jos "knoppitietoa" latelee tietävän näköisenä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770