Tahdon kertoa millaisia eronneita akkoja sitä voikaan olla.
Eronnut vanha akka yritti viedä toisen aviomiestä, naitattaa sillä vuosia itseään, jopa yhteinen hotelliretkikin tehtiin pääkaupunkiin. Luullen että saisi tämän toisen aviomiehen itselleen. Jopa odotti että kuolisi vaimo tältä hänen kaukorakkaaltaan. (Vaimo oli huonossa kunnossa). Tai kaukorakas ottaisi eron Hyvästä Aviovaimostaan.
Onneksi mies oli viisas eikä jättänyt Hyvää vaimoaan. Tänäkinpäivänä heillä on todella Hyvä Avioliittosuhde. Ollut myös aina, työtä vaan on ollut liikaa. Mies haki seikkailua sekä seksiä. Ei muuta. Miehelle olisikin ollut kovapaikka lähteä kodistaan ja jättää kaikki suku sekä kokoelämänsä. Huonon vaihtokaupan olisi tehnyt. Olisi hävennyt ja todella paljon. Paluuta Ei olisi ollut.
Eronnut akka kyllä kertoi tuttavilleen kaukorakkaastaan kuinka hänellä on varakasmies. Mutta eipä voinut kaukorakastaan julki tuoda, kun olikin toisen Aviomies. Eipä kertonut lapsilleen, naapureilleen tuttavilleen kuinka hänellä käy iltaisin toisen aviomies, tuntuikohan todella Hyvälle levittää jalkansa, toisen aviomiehelle ( Jopa päiväpanollakin kävi).
En voi hyväksyä tälläistä naista joka yrittää viedä toisen aviomiehen. Vastuuton ihminen?
Tämä eronnut akka etsii miestä rinnallakulkijaa jo etsinyt 16 vuotta, lehtienpastoilta sekä netissä sadoissa eripalstoilla esittelee itseään, jopa erehtyi tuttavalleenkin miehelle valokuvija lähettelemään itsestään kysyen että miltä näyttää? kelpaako? Halventavaa!!!!!
Todella ihminen laittaa itsensä hyvin ala-arvoiseen asemaan kyseisissä tapauksissa.
Tämä juttu tuli ilmi, ystävien sekä tuttavien myötä. Ei salassa pysy pienellä paikkakunnalla.
On kiva nähdä tämän eronneen akan naamaa kuinka hän esittää teatteria tuolla julkisesti sekä esittää oikein hyvää auttavaa ihmistä, jopa erittäin mahtavaa ylpeää olentoa. hm voisi sanoa että kun ihminen on sisältä ihan Nolla niin pitää niitä kunniamerkkejä rinnuuksiin saada tueksi, luulee niillä elämäänsä arvoa saavansa. Totuus ei pala kiirastulessakaan.
MIESTEN NIELIJÄLLE
22
2130
Vastaukset
- samalla
millaisia JUORUAKKOJA voikaan maa päällään kantaa!
- KunniallinenNainen
Näytti omaan nilkaan käyvän. Heti totuus onkin Juoruakkojen juttuja. Sanonta sanoo ei kipinää ilman tulta.
Totta joka sana on. Ei tarvitse juoruilla.
Onneton olin, mutta Onnellinen nyt.
On hyvä salaisia asiota tuoda esille että kaikki saavat lukea Totuuden, mitä voikaan olla sekä miten voikaan käydä.
Kukkona kanakin voi olla, näyttää ihmisille kuinka minä teen sitä ja tätä.
Totuus onkin aivan Nolla, märyä vääntävä ihminen nurkantakana, toisen miestä käyttävä, turvaa tukea hakee mistä luuulee saavansa. - Der Fox
KunniallinenNainen kirjoitti:
Näytti omaan nilkaan käyvän. Heti totuus onkin Juoruakkojen juttuja. Sanonta sanoo ei kipinää ilman tulta.
On hyvä salaisia asiota tuoda esille että kaikki saavat lukea Totuuden, mitä voikaan olla sekä miten voikaan käydä.
Totuus onkin aivan Nolla, märyä vääntävä ihminen nurkantakana, toisen miestä käyttävä, turvaa tukea hakee mistä luuulee saavansa.Suomenmaa pullollaan. Eipä juuri säväyttänyt.
Tämä on paremminkin sääntö kuin poikkeus, nykyisissä parisuhteissa. Että silleen, jatkakaa
samaantapaan. Kyllä se siitä iloks muuttuu. - nilkkaan
Totuus onkin aivan Nolla, märyä vääntävä ihminen nurkantakana, toisen miestä käyttävä, turvaa tukea hakee mistä luuulee saavansa.Asun ensinnäkin yli kolmensadan kilometrin päässä savonlinnasta. Poikkesin vain sivuille katsomaan, mitä kuuluu.
- KunniallinenNainen
nilkkaan kirjoitti:
Asun ensinnäkin yli kolmensadan kilometrin päässä savonlinnasta. Poikkesin vain sivuille katsomaan, mitä kuuluu.
Moikka. Hyvä on tietää sekä kuulla, tosin nähtyäkin. Totuus on hyvä tietää muidenkin, eikä vain pitää piilossa salassa sänkyssä peitonalla. Sitähän se eronnut nainen tekee. Käy siellä useita miehiä ei yksi ainut..
Pitäisi ilmoittaa uroksille että kiimaviikot tulossa osaisivat käydä kökässä sillä eronneella naisella. Ettei tarvitsisi naapurikunnista ukkomiehiä käytättää. Savonlinnan toriltahan sen löytävät ruusurinnassa.
- teille molemmille!
Toivottavasti saatte elämänne kuntoon.
- KunniallinenNainen
Elämäni on todella kunnosa.
Oli kyllä hyvin epätoivon vallassa, mutta syy ei ollut minun vaan huijareita kun on olemassa jopa häikäilemättömiä eronneita naisia.
Itse en ole koskaan pettänyt puolisoani, olenkin ollut liika hyvä vaimo. Töillä melkein tappanut itseni. Tein kun aina käskettiin, mikään ei riittänyt. En koskaan ehtinyt riikinkukkona olemaan koska oli lapset sekä suuri vastuu töistä. - teillä molemmilla
Elämäni on todella kunnosa.
Oli kyllä hyvin epätoivon vallassa, mutta syy ei ollut minun vaan huijareita kun on olemassa jopa häikäilemättömiä eronneita naisia.
Itse en ole koskaan pettänyt puolisoani, olenkin ollut liika hyvä vaimo. Töillä melkein tappanut itseni. Tein kun aina käskettiin, mikään ei riittänyt. En koskaan ehtinyt riikinkukkona olemaan koska oli lapset sekä suuri vastuu töistä.teitä kahta naista, jotta saisitte elämänne kuntoon. Eipä näytä hääviltä kummankaan sielunelämä.
- KunniallinenNainen
teillä molemmilla kirjoitti:
teitä kahta naista, jotta saisitte elämänne kuntoon. Eipä näytä hääviltä kummankaan sielunelämä.
Minun elämäni on täysin kunnossa. Mutta empä tiedä miten mahtaa eronneen olla kun miestä etsii kaikkialta sekä kehuu kunka rinnalla kulkijaa etsii loppuelämäkseen jopa kehuu kuinka on yhdenmiehen nainen. Saa sitä teatteria esittää.
Tahdoin kertoa mitä olen kokenut sekä nähnyt kuullut jopa haistanut, . Miltä voisikaan sinusta tuntua kun aviomiehesi illalla saapuu kotiin kömpien aviovaimon viereen antaa iltasuukon, haisee vielä vanhalle märänneelle vitulle. Voisitko olla iloinen sekä onnellinen siinä tilanteessa. En tosin silloin ollut iloinen. Mutta onneksi selviytynyt siitä. Kärsin sitä vuosia , sitten tein lopun avasin ulko-oven ukolle kehoitin siitä poistumaan eikä koskaan enää takaisin tulemaan. Siinäpä olikin valinnanpaikka. Totuus on ja pysyy, se ei koskaan muutu. - mitä tekstiä
Minun elämäni on täysin kunnossa. Mutta empä tiedä miten mahtaa eronneen olla kun miestä etsii kaikkialta sekä kehuu kunka rinnalla kulkijaa etsii loppuelämäkseen jopa kehuu kuinka on yhdenmiehen nainen. Saa sitä teatteria esittää.
Tahdoin kertoa mitä olen kokenut sekä nähnyt kuullut jopa haistanut, . Miltä voisikaan sinusta tuntua kun aviomiehesi illalla saapuu kotiin kömpien aviovaimon viereen antaa iltasuukon, haisee vielä vanhalle märänneelle vitulle. Voisitko olla iloinen sekä onnellinen siinä tilanteessa. En tosin silloin ollut iloinen. Mutta onneksi selviytynyt siitä. Kärsin sitä vuosia , sitten tein lopun avasin ulko-oven ukolle kehoitin siitä poistumaan eikä koskaan enää takaisin tulemaan. Siinäpä olikin valinnanpaikka. Totuus on ja pysyy, se ei koskaan muutu.ei vaikuta kovinkaan tasapainoiselta. Mutta hyvä että voit käyttää jotain kanavaa purkautumiselle.
- neiti näpsä
Kyllä kunniallisella naisella on sitten kunniallinen mies, jos vaan vika ollut siinä "toisessa naisessa"! Ja sehän on sallittavaa, että mies haki seikkailua ja seksiä muualta! Kannattaisiko olla syyttämättä sitä toista, kun luulen, että vika ollut lähempänä kun luuletkaan!
- KunniallinenNainen
Syy ei ollut minussa, vaan olin selkäleikkauksessa todella suurileikkaus. Hmm niin mitäs yllättäin kuulenkin että mies käy panemassa eronnutta akkaa, no minupuolesta saa panna sitä en kadehdi, vaan eronnutta akkaa ihmettelen mitä luuli saavansa. No ei kyllä miestäni saanut. Naurattaa. Tosin leikkauksesta olen toipunut ihan täysin , kaikki kotiasiat ovat nyt kunnossa siitä olen myös onnellinen.
- dtygfhlkrytrha
syy on selvä,kunniallinen nainen ei ole antanut persettä ukolleen,ja luultavasti antanut itsensä turvota,niinkuin usein käy naimisiin menon jälkeen.
ei siinä tarvii ihmetellä jos ukko käy panolla muualla,eikä ainakaan syyttää sitä hyvää panoa,luojan kiitos niitä on. - KunniallinenNainen
dtygfhlkrytrha kirjoitti:
syy on selvä,kunniallinen nainen ei ole antanut persettä ukolleen,ja luultavasti antanut itsensä turvota,niinkuin usein käy naimisiin menon jälkeen.
ei siinä tarvii ihmetellä jos ukko käy panolla muualla,eikä ainakaan syyttää sitä hyvää panoa,luojan kiitos niitä on.Kiitos palautteestasi.
En onneksi ole turvonnut. Tiedän että tämä eronnut nainen on itse turvonnut, leveä kuin 7leivänuuni, no se siitä. Olen kaunis nainen sekä kysyntää sekä vientiä olisi. Mutta kunniotan papin kysymystä mitä hän vihkipuheessaan meiltä kysyi. Uskollisuutta koko loppuelän puolisoani kohtaan, siihen vastasin Tahdon, sitä myös olen tähänasti kunniottanut. Toivon että eronneet myös kunniottasisivat sitä mikä toisen omaa on sekä pyhää aviopareille on. En ole koskaan aviomieheltäni rakastelusta kieltäytynyt, ainut oli kun olin todella sairas vaikean selkäleikkauksen tähden. Ei koskaan ole avioliitostamme puuttunut hyväilyt eikä rakastelu, hyvä avioliittomme on ollut aina sekä tänäkinpäivänä.
Sitä envain voi ymmärtää miksi eronnut nainen yrittää viedä toiselta naiselta onnen, tietäen kyllä miten toisen avioliitto voi hyvin.
Sielläpähän eronnut jatkaa hyvin epätoivoista rinnallakulkijan etsintäänsä, 16 vuotta sitä tehnyt, kokeillu jo monenlaista miestä sekä kokeilut yhä saa jatkua. Kehuu yhdenmiehen nainen olevansa. Huijatuksi tuli jälleenkerran tämä eronnut akka.
- nyt tulis
Nielasiskohan tuo miultakii? Nyt olis mälli tulollaan.
- KunniallinenNainen
Kyllä sille mies kelpaa, menehän yrittämään, niin ovi aukeaa kun hänen omakotitalonsa ovelle koputtelet. Yksin asuu tiilitalossa, sekä miestä vonkuu. Huutanut jo 16vuotta. Jo olisi aika joku saada. Huijatuksi jälleenkerran tuli kun Ei Toisen Aviomiestä Saanutkaan. Rinnallakulkijaa etsii sekä loppuelämän kanssakulkijaa, kehuu yhdenmiehen nainen olevansa.. Tsemppiä vaan..
- vai sypäkkä syöjätär
Kyllä sille mies kelpaa, menehän yrittämään, niin ovi aukeaa kun hänen omakotitalonsa ovelle koputtelet. Yksin asuu tiilitalossa, sekä miestä vonkuu. Huutanut jo 16vuotta. Jo olisi aika joku saada. Huijatuksi jälleenkerran tuli kun Ei Toisen Aviomiestä Saanutkaan. Rinnallakulkijaa etsii sekä loppuelämän kanssakulkijaa, kehuu yhdenmiehen nainen olevansa.. Tsemppiä vaan..
Lieneekö jo ikäihminen vai sypäkkä syöjätär?
- pilli ja pulla
Saadaan tietää kenestä "Eronneestavanhasta-akasta" on kyse?? Asuu siis tiilitalossa yksinään jne..Miusta tää parjauskampanja sais kyllä loppua. Katkeruuttaan voi käydä purkamassa vaikka psykiatrille.
- KunniallinenNainen
Kiitos palautteestasi.
En parjaa ketään. Psykiatrialle ei ole tarvetta mennä.
Kyseinen tosi asia on ihan hyvä näin kirjoittaa ihan kaikkien luettavaksi, ehkä edes yksi ihminen oppisi erottamaan oikean väärästä.
Katkera on kyllä jätetty Eronnut vanha akka.
Voisi sanoa että Huijatuksi tuli jälleenkerran.
Tyhmä kun on, luulee itsestään enempi kun todellisuudessa on. Jatkakoon vain Rinnallakulkijaa loppuelämänsä, sitähän hän hakee, yhdenmiehen naisena. Naurattaa koko iljetys.
- Pro mos
Ei vain eronneet, vaan myös karanneet. Tahdon kertoa millaisia rouvia pienessä idyllisessä kaupungissamme liikkuu.
Mieheni oli tanssimassa paikallisessa ravintolassa (ihan luvan perästä), niin eikös vain musta piraija iskenyt hänen kimppuunsa. Alkoi soitella ja pyydellä milloin päiväkahville, milloin minnekin. Onneksi meillä on vahva ja luottamuksellinen parisuhde, joten mieheni kertoi avoimesti naisen yhteydenotoista.
Kyseinen nainen oli/on naimisissa (ja kahden lapsen äitikin). Oli suunnitellut jättävänsä aviomiehensä ja lapsensa, eroavansa kunhan sopiva kumppani löytyisi. Oli sanonut voivansa kokeeksi muuttaa mieheni luokse. Siis meidän kotiimme!! Yksin tai yksinhuoltajaksi hän ei halunnut, koska olisi joutunut taloudellisiin vaikeuksiin. Hänen aviomiehensä elättää häntä, ja mitä ilmeisemmin ei tiedä mitään rakkaan vaimonsa puuhista. Kiireinen bisnesmies kun on, niin eihän sitä ehdi jokaista peräkammarissa puhuttua puhelua vahdata.
Kyllä on epätoivoista touhua tuo aviovuoteesta käsin uuden onnen etsiminen. Meistä oli jopa huvittavaa seurata rouvapiraijan toimia. Toisaalta ei naurattanut, koska muija oli levitellyt valheita perheestämme, joita sittemmin jouduimme oikomaan tuttavillemme. Ei voi muuta kuin halveksia tuollaisia moraalittomia ihmisiä - toisaalta myös sääliä.
Hyvää kevättä ja yhteisymmärrystä Kunnialliselle Naiselle ja hänen perheelleen. Hienoa, että olette löytäneet toisenne uudelleen. Uudistettu rakkaus on vahvaakin vahvempaa!- KunniallinenNainen
Suuret Kiitokset Sinulle.
Olet kanssani samaa mieltä, myös ymmärrät mikä tuska sekä sekasorto voikaan tulla Vastuuntunnottomista ihmisistä. Myös ajattelemattomista , eivät osaa tekemisiään valvoa.
Mutta elämä opettaa jokaista joka tahtoo oppia. Onneksi hyväkotimme on kunnossa niin sisäisesti kuin ulkoisestikkin.
Asiat on käyty läpi, mieheni oppi sekä viisastu näkemään millaisi eronneita naisia sitä voikaan olla. - MiettijäMaija
Suuret Kiitokset Sinulle.
Olet kanssani samaa mieltä, myös ymmärrät mikä tuska sekä sekasorto voikaan tulla Vastuuntunnottomista ihmisistä. Myös ajattelemattomista , eivät osaa tekemisiään valvoa.
Mutta elämä opettaa jokaista joka tahtoo oppia. Onneksi hyväkotimme on kunnossa niin sisäisesti kuin ulkoisestikkin.
Asiat on käyty läpi, mieheni oppi sekä viisastu näkemään millaisi eronneita naisia sitä voikaan olla.KunniallinenNainen, joka olet tapahtuneiden kanssa sinut? Kuinka työstit asian?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse554198SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2874098Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1423579Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923525Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä703033Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit302427Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361865Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575671769Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.101720- 371670