on semmonen, että mun aloituksesta elämän iloissa on poistettu kaikki asialliset vastaukset, mutta yks sekopää rasistin vastaus on ainoa, joka on saanu olla jäljellä. Nyt nyppii.
Mikä trendi
10
5029
Vastaukset
- Suomi24 -
siistiksi ulkosuomalaisista kampanjointia.:)
- Puhurix
Mä taas lasken itseni ulkoturkulaiseks. Turussa syntyny mut asuu lähikunnassa.
- Adria
Puhurix kirjoitti:
Mä taas lasken itseni ulkoturkulaiseks. Turussa syntyny mut asuu lähikunnassa.
Lasken hymyillen ureat reippaan poistajan kintuille, taitaapa siitä taskuunkin vähän lirahtaa.
Noi mielialapoistot lähentelevät jo sankaruutta ja pönkittävät delete-keskisormen omaa mielikuvaa palstatiktaattorista. Heil!
Tasan tästälähtien tulen olemaan poistettavien joukon kärkiporukassa. - QP evk
Adria kirjoitti:
Lasken hymyillen ureat reippaan poistajan kintuille, taitaapa siitä taskuunkin vähän lirahtaa.
Noi mielialapoistot lähentelevät jo sankaruutta ja pönkittävät delete-keskisormen omaa mielikuvaa palstatiktaattorista. Heil!
Tasan tästälähtien tulen olemaan poistettavien joukon kärkiporukassa.pysty päihittään mua ;)))
Mulla on muutamalta viimepäivältä niin hyvä saldo ;) - tommotten***
QP evk kirjoitti:
pysty päihittään mua ;)))
Mulla on muutamalta viimepäivältä niin hyvä saldo ;)nikin ottamaan, vaiennut viulu? :))
- Adria
QP evk kirjoitti:
pysty päihittään mua ;)))
Mulla on muutamalta viimepäivältä niin hyvä saldo ;)Otan sut kiini.
Mitäs sitte tehtäs? - Puhurix
Adria kirjoitti:
Tasan tästälähtien tulen olemaan poistettavien joukon kärkiporukassa.alkaa olla pinna nyt täysin loppu. Eiks toisen taskuun saa kusta, jos kusee nauramatta?
- Adria
Puhurix kirjoitti:
alkaa olla pinna nyt täysin loppu. Eiks toisen taskuun saa kusta, jos kusee nauramatta?
Mutta mä en vois stroolata Pekka poistajan kuppaseen fikkaan skriinaamatta.
Hei! Älä ota näitä palstatyrmistyksiä liian vakavasti. Hymyä vaikka pyllyn poskille. - Puhurix
Adria kirjoitti:
Mutta mä en vois stroolata Pekka poistajan kuppaseen fikkaan skriinaamatta.
Hei! Älä ota näitä palstatyrmistyksiä liian vakavasti. Hymyä vaikka pyllyn poskille.saanut niin tarpeekseni. Mun kuppi kaatu just nurin.
- Adria
Puhurix kirjoitti:
saanut niin tarpeekseni. Mun kuppi kaatu just nurin.
On enemmän kuin oikeutettua. Kuppi tässä kaikilla muillakin normaalisti kirjoittajilla on nurin.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399