Osaisiko joku kertoa minulle mistä seuraava ongelma johtuu... Eli, minulla on Topfield 5100PVRcHDMI ja tallennan paljon ohjelmia myöhempää levykkeelle kopioimista varten. Nyt kuitenkin monen tallennuksen kohdalla on musta ruutu ja punainen teksti "Kanavalla ei ole ohjelmaa tai kanava on salattu". Tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa, sillä usein katson samalla kun tallennan ja esim. jostakin sarjasta näkyy moitteettomasti useampikin tallennettu osa; vain muutama on pilalla. Myös elokuvia on mennyt hukkaan. Eniten tallennan juuri MTV3 Scifi-, MTV3 Sarja-, MTV3 AVA- ja Sub Leffa -kanavilta.
Hermot menee ja koska en ole mikään tekniikan ihme digiboxien kanssa, niin apu olisi tarpeen.:-)
Tallennukset pilalla
2
615
Vastaukset
Muista bokseista poiketen Topfield tallentaa toisinaan salatut ohjelmat salattuina. Tällöin katsellessa pitää olla kortti ja kortissa sama avain. Avaimet lisäksi vaihtuvat säännöllisesti. Jotta voi varmasti katsoa salattuna tallennetun ohjelman, pitää ohjelma kopioida erikseen. Niille ohjelmille joita ei enää voi katsoa ei voi enää tehdä mitään. Sen onko ohjelma salaamaton, vai kokonaan tai osittain salattu näkee ohjelmassa olevan dollarin väristä.
Ongelma on juuri siinä, että katsot salattua ohjelmaa samaan aikaan kun tallennat.
Hae googlella: topfield dollari väri .- Kookospallo
...vastauksesta. Täytyykin sitten olla paljon tarkempi tulevaisuudessa noiden tallenteiden kanssa.:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750