Tänne vaan kaikki ystävänpäivänä syntyneet!! Millaisia ootte suhteessa, miten saatte hoidettua suhteiden ongelmakiemurat? Ootteko kaikki yhtä epävarmoja kaikesta mutta silti älyttömän päättäväisiä??
Oon siis 14.2 syntyny nainen
Ystävänpäivänä syntyneet!!
6
2329
Vastaukset
- yhden
miehen,joka on syntynyt 14.2. ja on sitoutumiskammoinen,mutta muuten ihmisenä tosi mukava ja johon voisi vaikka rakastua. Tunteistaan ei puhu,mutta käytös paljastaa,ettei ihan "kylmäkallekaan" ole.
- tuutuu
jaah, minä olen syntynyt ystävänpäivänä, mutta en nyt oikein tiedä noista suhdekiemuroista. En ole mielestäni nykyisin kovinkaan epävarma, mutta ihmettelen kyllä aina toisinaan, miksi mieheni on valinnut minut... Ja olen aika etäinen usein, mieheni kaipaa enemmän läheisyyttä ja läsnäoloa. Vietän paljon aikaa omissa ajatuksissani ja riitatilanteet kääntyvät usein sellaiseksi, että pohdin miehelle ääneen hänen persoonansa piirteitä. Miehen mielestä käännän hänen lausumansa aina häntä vastaan kun olen melko analyyttinen.
- Vesimies/aspina
Olen syntynyt 14.2 ja aviomieheni on syntynyt 11.2..olemme molemmat vesimiehiä ja vieläpä kiinalainen horoskopin mukaan Olemme molemmat myös apinoita. Mutta olen nouseva jousimies ja Mieheni on nouseva skorpioni. Mieheni on luonteeltaan rauhallinen,auttavainen,ei ole riidanhaluinen. Minä taas olen temperamenttinen, Mieheni samankaltainen kuin mulla ,mutta olen enemmän temperamenttinen.Yhteiselämämme on ollut 21 v ajan ja mennyt hyvin.Olemme naimisissa 12.v. Meillä ei ole lapsia,muttei haittanut mitään..Mieheni on hyväksynyt asian jo yli 18 v sitten kun emme voi saada lapsen,mutta ei voi saada kaiken,mitä haluaa...Ok! Olemme liikkuvaisia ja emme viihtyneet olla kotona. Olemme seikkailuhaluisia ja liikkuvaisia.
- Anonyymi
Mulla on nimipäivä 11.2 ja syntymäpäivä 14.2
- 14.2
täälläkin yksi ystävänpäivänä syntynyt . tunnistan muiden teksteistä itsellenikin tyypillisiä piirteitä.. Tempperamenttinen, analyyttinen ja joskus epävarmakin.. Olen hyvin ihmisrakas ja suhteessa on hyvä että toinen puoliskoni onn rauhallinen eikä riidanhaluinen sillä itselläni saattaisi usein mennä hieman yli.. onneksi kyllä osaan myös pyytää anteeksi ja myöntää virheeni
- jk
täälläkin on saman päiv änä syntyneitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785168
- 764129
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2723885- 1363277
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3912926- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 492079
- 1111959