Vierailen tällä palstalla ajoittain. Nyt haluaisin kiittää niitä kanssasisaria, joiden välityksellä olen saanut tietää Puerariasta. Yhtä ja toista ns. luonnollista vaihtoehtoa on tullut kokeiltua (esim. Menofem, Menohop, homeopatia). Ihmeempiä apuja noista en ole vv-oireisiini saanut. Siksi lähdin Puerariaakin kokeilemaan epäilevällä asenteella, mutta yllättäen se tuntuikin toimivan. Alkuun meni tosin viikko tai pari, enkä huomannut vaikutusta. Nyt kohta neljä viikkoa tuotetta käyttäneenä voin sanoa saaneeni apua. Itseäni on lähinnä viime vuosina vaivanneet huonosti nukutut yöt (myös lämpöaallot jonkin verran). Nyt nukun yöni hyvin, ja täytyy sanoa, että on ihana tunne herätä uuteen aamuun hyvin nukutun yön jälkeen. Hyvää alkavaa kevättä kaikille!
Kiitos vinkistä
6
553
Vastaukset
- käyttäjä..
Kiva kuulla, että sulla auttoi myöskin Pueraria:)
Itse olen käyttänyt sitä jo parisen kuukautta ja mulle alkoi auttamaan kolmen viikon käytön jälkeen.
Kuin myös iloista kevään ja kesän odotusta sulle:)
Hei kaikki! laittakaa lisää, niin hyvät, kuin huonotkin kokeilut Puerarian käytöstä. - merkki?
Mistä voi ostaa tai tilata?
- ...auttoi : )
Laitapa tuotteen nimi Googleen. Niin minä tein. Tuotetta ei taida saada kuin netin kautta. Kysyin sitä jostain terveykaupasta, mutta myyjä ei ollut kuullutkaan.
- näinköhän on?
...auttoi : ) kirjoitti:
Laitapa tuotteen nimi Googleen. Niin minä tein. Tuotetta ei taida saada kuin netin kautta. Kysyin sitä jostain terveykaupasta, mutta myyjä ei ollut kuullutkaan.
Minusta vaikuttaa jotenkin siltä että kauppias itse täällä kehuu ja vastailee omiin ylistäviin viesteihinsä vielä lisää ylisanoja viljellen. Miten voitte olla niin varmoja että nämä "kokeilut" olisivat aitoja?!?
KYllä suomalaisilla on kuitenkin jonkin verran epäluuloja tilata netistä jotain "mitälie" puerarioita. Mutta jokainen tyylillään. Muistuu vaan mieleen kuinka maksatoksinen se tähkäkimikki (Menofem) yhtäkkiä oli, vaikka apteekeissa sitäkin myytiin. - Jepjepjepulis
näinköhän on? kirjoitti:
Minusta vaikuttaa jotenkin siltä että kauppias itse täällä kehuu ja vastailee omiin ylistäviin viesteihinsä vielä lisää ylisanoja viljellen. Miten voitte olla niin varmoja että nämä "kokeilut" olisivat aitoja?!?
KYllä suomalaisilla on kuitenkin jonkin verran epäluuloja tilata netistä jotain "mitälie" puerarioita. Mutta jokainen tyylillään. Muistuu vaan mieleen kuinka maksatoksinen se tähkäkimikki (Menofem) yhtäkkiä oli, vaikka apteekeissa sitäkin myytiin.Kun joku kehuu täällä tai tuolla luontaistuote palstalla jotain luontaista tuotetta niin se pääosin lytätään heti asiasta sen enempää tietämättä. Kemiallisista hormoneista täällä tuskin kukaan tietää sen enempää kuin luontaistuotteistakaan, niitä vaan kukaan ei lyttyyn mollaa vaikka useimmilla haittavaikutuslista on pisempi kuin hyöty ( joita en itsekkään voi kieltää käyttäväni). Ja jos tuote myydään apteekissa, millä tavalla se tekee siitä paremman tai tutkitumman?? Hyvä esim juuri tuo menofem. Me Suomalaiset olemme kyllä perin epäluuloista kansaa, eikä aina suotta, mutta oikeita tapoja voi olla monta, ei yhtä ainoata. Täällä aika monesti keskustelut menevät hyvinkin riitaisiksi ja se on kyllä väärin niitä kohtaan jotka apua, tukea ja kokemuksia hakevat. Paljon kuitenkin mielenkiintoisia keskusteluja on Suomi24:ssä :)
- ...auttoi : )
Jepjepjepulis kirjoitti:
Kun joku kehuu täällä tai tuolla luontaistuote palstalla jotain luontaista tuotetta niin se pääosin lytätään heti asiasta sen enempää tietämättä. Kemiallisista hormoneista täällä tuskin kukaan tietää sen enempää kuin luontaistuotteistakaan, niitä vaan kukaan ei lyttyyn mollaa vaikka useimmilla haittavaikutuslista on pisempi kuin hyöty ( joita en itsekkään voi kieltää käyttäväni). Ja jos tuote myydään apteekissa, millä tavalla se tekee siitä paremman tai tutkitumman?? Hyvä esim juuri tuo menofem. Me Suomalaiset olemme kyllä perin epäluuloista kansaa, eikä aina suotta, mutta oikeita tapoja voi olla monta, ei yhtä ainoata. Täällä aika monesti keskustelut menevät hyvinkin riitaisiksi ja se on kyllä väärin niitä kohtaan jotka apua, tukea ja kokemuksia hakevat. Paljon kuitenkin mielenkiintoisia keskusteluja on Suomi24:ssä :)
Kurja juttu, kun epäillään tuotteen kaupittelijaksi, jos sitä kehuu. Tekisi vain oikeasti mieli antaa hyvä vinkki toisille, kun on itse saanut merkittävää apua. Mutta minkäs teet? Jokainen tekee omat ratkaisunsa. Hakuammuntaahan itselle sopivan tuotteen löytyminen on. Muistan itsekin ajatelleeni, että tähkäkimikkiä sisältävä Menofem on varmaan hyvä, kun sitä myydään oikein apteekissa. Sepä sitten vedettiinkin pois markkinoilta maksalle haitallisena (ei muuten auttanut mulla vv-oireisiinkaan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475335Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "571981Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381713Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella171689- 141435
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol271305Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4129081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171087Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771048Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60887