Kehittyvä kansainvälinen yliopistokaupunki etelä-karjalasta ei toimi käytännössä.
Ei ole töitä, eikä työttömälle ole edes työvoimakoulutusta tarjolla.
Perusasiat on siis jätetty hoitamatta.
Käykää mol.fi sivuilla katsomassa tarjontaa.
Katsokaa sitä sisältöä !!!
Tarjolla on siis pelkkää fuula...
ei ole töitä
27
1219
Vastaukset
- haluan!!
Siis minä haluan, tajuatteko?
- ainakin 4500e/kk
- liukuvan työajan
- kaikki edut ja systeemit
- yhdeksän viikkoa kesälomaa 3 viikoa talvilomaa
- pekkasia ei pidä unohtaa
- kauniit työkaverit eli naisia pitää olla
- sanotaan sittenkin, että palkaa 14500e/kk
Näillä ehdoilla tulen töihin jos niissä ei tule hiki. Huom! Minut pitää hakea työhaastatteluun kotonta..- porvari....
tule meille tekemään töitä,palkka on KELAN työmarkkinatuku plus 8€ ylläpitokorvaus,kyllä sillä pärjää,meillä myöskään ei saa pitää vaatteita päällä koska se on turvallisuus riski,tervetuloa kateellinen katkera duunari meille töihin.
- menee ...
tekeville on kyllä työtä, mutta vaatimukset on ihan hirveät. Olen elämässäni palkannut satoja ihmisiä eri tehtäviin, mut en ole koskaan palkannut ihmistä, jonka kolmen ensimäisen kysymyksen joukossa on palkan suuruus.
- Weerti
menee ... kirjoitti:
tekeville on kyllä työtä, mutta vaatimukset on ihan hirveät. Olen elämässäni palkannut satoja ihmisiä eri tehtäviin, mut en ole koskaan palkannut ihmistä, jonka kolmen ensimäisen kysymyksen joukossa on palkan suuruus.
Palkanhan takia niitä titä tehhään joten miksi ei saisi kysyä?
- Weerti
Weerti kirjoitti:
...siis töitä, eikä titä...
- ymmärrät enemmän
Weerti kirjoitti:
sitten kun kasvat isoksi ja korvantauksesi ovat melkein kuivat ja ymmärrät muilta kysymättä tuon mainitun asian sinulla on mahdollisuus saadakkin jotain töitä
- Weerti
ymmärrät enemmän kirjoitti:
sitten kun kasvat isoksi ja korvantauksesi ovat melkein kuivat ja ymmärrät muilta kysymättä tuon mainitun asian sinulla on mahdollisuus saadakkin jotain töitä
Olenko minä väittänyt, etten olisi töissä? Viimeiset viisitoistavuotta työskennellyt samassa työpaikassa ja kyllä tuo palkka vaan vaikuttaa siihen työhön, jos ja kun kilpailija maksaa enemmän lähden pois.
- varuillas urpo
Weerti kirjoitti:
Olenko minä väittänyt, etten olisi töissä? Viimeiset viisitoistavuotta työskennellyt samassa työpaikassa ja kyllä tuo palkka vaan vaikuttaa siihen työhön, jos ja kun kilpailija maksaa enemmän lähden pois.
joo varaudu siihen hetki koittaa kohta hakevat sut kotoos vievät väkisin työntäävätten rahaa joka saatanan taskuu
- Teme22
Asiaa kirjoitat! Eivät nämä pellet pysty edes itseeään työllistämään, sen sijaan odottavat että sen tekee joku toinen.. Tulee joku ulkopuolinen taho joka työllistäisi itsensä mukana kymmenen muuta.. Tietenkään tämä työllistävä taho ei saisi edes tienata enempää kuin muut..hohhoijaa
Ja nämä "ilmaistyöpaikat" on juurikin niitä näytönpaikkoja, missä oikean työasenteen näyttämällä voi vakuuttaa työnantajan siitä, että kys ihmisestä työelämään on. Ei työpaikat ole mitään ajanviettopaikkoja missä vaan käydään ja rahaa tulee.. Rahan eteen pitää myös tehdä jotain! - on Teme22
Teme22 kirjoitti:
Asiaa kirjoitat! Eivät nämä pellet pysty edes itseeään työllistämään, sen sijaan odottavat että sen tekee joku toinen.. Tulee joku ulkopuolinen taho joka työllistäisi itsensä mukana kymmenen muuta.. Tietenkään tämä työllistävä taho ei saisi edes tienata enempää kuin muut..hohhoijaa
Ja nämä "ilmaistyöpaikat" on juurikin niitä näytönpaikkoja, missä oikean työasenteen näyttämällä voi vakuuttaa työnantajan siitä, että kys ihmisestä työelämään on. Ei työpaikat ole mitään ajanviettopaikkoja missä vaan käydään ja rahaa tulee.. Rahan eteen pitää myös tehdä jotain!Asiaa kirjoitat! Eivät nämä pellet pysty edes työllistämään, sen sijaan odottavat että sen tekee joku toinen.. Tulee joku ulkopuolinen taho joka työllistäisi itsensä mukana kymmenen muuta.. Tietenkään tämä työllistävä taho ei saisi edes kilpailla enempää kuin muut..hohhoijaa
Ja nämä "ilmaistyöpaikat" on juurikin niitä hujjauksen paikkoja, missä oikean kiusausasenteen näyttämällä voi vakuuttaa työntekijän siitä, että kyse ei ole ihmisestä vaan perkeleestä, hujjaustyöelämästä. Ei työpaikat ole mitään ajanviettopaikkoja missä vaan käydään ja rahaa tulee.. Rahan eteen pitää myös kumartaa jotain!
- ei jaeta työtä eikä tuloa
Ei tosiaan tää "palveluyhteiskunta" pelaa nyt.
Kun ei ole rahaa, eikä töitä, että voisi kuluttaa.
Kokoomus ahneilla on aina suuri halu kyykyttää kansaa.
Kaikissa asioissa.
Ehkä se on kokomusperversion syvin olemus ? - hitaat
oma aktiivisuus on ko asiassa palkitsevaa ei niinkään työvoimatoimisto
- huvivhuvi
taidat ollakin oikea nero !
- voihan nussi...
huvivhuvi kirjoitti:
taidat ollakin oikea nero !
siperia opettaa
sopis sullekkin
- ei alistamista
Jotain on tosiaan pielessä, kun ei löydy töitä millä voisi kunnialla elää.
Pilkaa, halveksuntaa ja syyttelyä kyllä on tarjolla paljon.
Nyt kun ne naurettavat valheet ja puheet työvoimapualsta om haudattu, niin nyt pitäisi alkaa realistiselta pohjalta synnyttää uusia oikeita työpaikkoja.
Kunniallisia töitä tarvitaan kuumeisesti.
Pelleilyn aika on jo ohi.
Kokomus-kepu on näyttänyt jo kykynsä käytännössä !- tämä koko
taantuma on!
- oikeisto vain syyllistää
Hullua kun työttömiä yritetään vain syyllistää.
Mutta syy työpaikkojen puutteeseen ei ole sen köyhän työttömän.
Kyllä se syy on politiikassa. Siinä kun ei ole töitä tarjolla.
- Vastuuta vain ei haluta ottaa!!
- vaan, vastuu halutaan siirtää köyhälle, jolla ei ole valtaa eikä rahaa !!
- tämä on törkeää !!! Siis SYNTIÄ !!!
Monet raukat uskoo yhä hallituksen politiikkaan. Mutta kokoomuksen toivo-ideologia vie jopa kepun työreformista voiton !
Tuhoaa Suomen.
Kepun uuniperunaa viedään kuin märkää rukkasta...- pallihiki..
Olet väärillä jäljillä apinamies. Nykymaailmassa jokainen sinua fiksumpi ymmärtää tilanteen.
Ketään kun ei voi väkisin töihin laittaa. Maailma muuttuu, ei riitä enää, että "olisi kivaa jos olisi töitä". Asialle on itse tehtävä jotakin, siis itse. Se, että möykkäät, kepu sitä ja tätä, kokoomus on paska, johtajilla on mersut jne. ei auta hevon vittuakaan. Yrittäisit ensin työllistää vaikka itsesi sen sijaan, että jatkat tota itkemistä. Kaikkea kun ei yhdellä kertaa saa.
Käy vähän sääliksi sinua.. - jumalattomat ahneet vallassa
Oikeisto, siis ahneet haluaa vain syyllistää niitä köyhiä !
Ahneet halua siis omasta ahneudestaan syyllistää niitä, joilla ei ole valtaa eikä rahaa.
Näin toimii psykopaatit, jotka eivät näe toimissaan ja ahneudessaan mitään vikaa.
Vika on aina siinä kaltoin kohdellussa,
aina ja iankaikkisesti, aamen. - jotakin!!
jumalattomat ahneet vallassa kirjoitti:
Oikeisto, siis ahneet haluaa vain syyllistää niitä köyhiä !
Ahneet halua siis omasta ahneudestaan syyllistää niitä, joilla ei ole valtaa eikä rahaa.
Näin toimii psykopaatit, jotka eivät näe toimissaan ja ahneudessaan mitään vikaa.
Vika on aina siinä kaltoin kohdellussa,
aina ja iankaikkisesti, aamen.No on se ihme ettei töitä ole löytynyt.. Vaikutat niin fiksulta ja hyvältä tyypiltä.
- tekihuorin
jotakin!! kirjoitti:
No on se ihme ettei töitä ole löytynyt.. Vaikutat niin fiksulta ja hyvältä tyypiltä.
ja sä vaikutat näsäviisaalta psykopaatilta !
- näsäviisas..
tekihuorin kirjoitti:
ja sä vaikutat näsäviisaalta psykopaatilta !
..mutta se vaan johtuu sinun kirjoituksistasi. Miten helvetissä tuohon paskaan voi vastata asiallisesti?
- ja kansa kurjistuu
Fuulaa on ollut koko toi "työvoimapula".
Tällaisen valehtelu-politiikan aika on ohi !
Hyvästi Kokoomus.- Raija 44
Moni uskoo uutisiin. Mutta tämä käytäntö täällä maakunnissa on aivan erilaista kuin ne uutiset.
Täällä ei ole töitä !
Vaikka miten uutisissa muuta kerrottaisiin, niin ei täältä vain löydy töitä palkalla.
Huutava pula on rehellisistä, kunniallisista palkkatöistä.
Ilmeisesti jonkin tilastohuijauksen vuoksi muuta kaikkea on tarjolla. Mutta reilua palkkatyötä ei.
En esim itse halua 44v iässä, pitkällä työkokemuksella, enää harjoitella töitä ilman palkkaa. Ei ole mitään syytä siihen.
Harjoittelua ilman palkkaa on kyllä tarjolla.
Kysynkin, että miksi minun tulisi tukea yrittäjiä työskentelemällä ilman palkkaa ?
Oletetaanko että olen tyhmä ?
- maalta..
selittäkää maalaispojalle tuo sana fuula mitä se tarkoittaa?????????
- ihtiään
Se on just sitä, kun maalaiset aikuispojat vetelee tuvassa toisiaa hanuriin.
- maisemaa
Itse kuulun siihen ikäluokkaan, jolla aikoinaan ei ollut myöskään Lappeenrannassa töitä. Suurin piirtein kaikki ikäiseni vaihtoivat maisemaa. Niin minäkin, enkä ole päivääkään katunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760