Muutin aso asuntoon ja alakerrasta kuuluu sellanen mökä,että ihan kuin apinalauma olis karannut korkeasaaresta.mikä ihmisiä vaivaa kun ei osata ottaa muita ihmisiä huomioon,elää ihmisiksi.Minusta tuollaiset "terrorit" saisivat asua hornan tuutissa!
Miksi kukaan ei tee mitään?
11
1083
Vastaukset
- siihen
jostain syystä asoissa kyllä kuuluu vaikka mitä ja naapureita on moneen lähtöön. Lapset pelaa jalkista pihalla niin että talon seinät paukkuu, musiikki soi poikkeuksetta kaikki viikonloput täysillä ja usein myös viikolla. Naapurin kakarat hakkaa seiniä ja äiti huutaa sen mitä kurkusta lähtee.
Näin meillä oli joskus vuosia sitten....onneksi ei enään kun muutettiin normaaliin asuntoon.- hesassa
Älä yleistä, ainakin minä asun todella rauhallisessa talossa. Naapureiden ääniä ei ole ikinä kuulunut häiritsevästi ja olen jo useamman vuoden asunut tässä asotalossa.
Kirjoitit: "Näin meillä oli joskus vuosia sitten....onneksi ei enään kun muutettiin normaaliin asuntoon."
Kysyn: mikä se sellainen "normaali asunto" on? - on toki
hesassa kirjoitti:
Älä yleistä, ainakin minä asun todella rauhallisessa talossa. Naapureiden ääniä ei ole ikinä kuulunut häiritsevästi ja olen jo useamman vuoden asunut tässä asotalossa.
Kirjoitit: "Näin meillä oli joskus vuosia sitten....onneksi ei enään kun muutettiin normaaliin asuntoon."
Kysyn: mikä se sellainen "normaali asunto" on?omistusasunto mihin jokainen aivoilla varustettu ihminen lopulta muuttaa. Aso ja vuokrakämpät ovat 20-30v ikkuna omaan asuntoon kun ei vielä tiedä missä sitä isona meinaa asua.
- naapuri riitoja
on toki kirjoitti:
omistusasunto mihin jokainen aivoilla varustettu ihminen lopulta muuttaa. Aso ja vuokrakämpät ovat 20-30v ikkuna omaan asuntoon kun ei vielä tiedä missä sitä isona meinaa asua.
vasta onkin rivi- ja paritaloissa. Esiintyy niitä myös kerrostaloissa eli kaikkiallq missä ns. ihmiset joutuvat asumaan toistensa läheisyydessä.
- hasolainen hrannasta
ainakaan kuulu mitään, ei musiikkia, ei meteliä, ei lasten huutoa. Ihan rauhassa on saanut elellä jo useita vuosia, kukaan ei huuda eikä metelöi.
- .......
hasolainen hrannasta kirjoitti:
ainakaan kuulu mitään, ei musiikkia, ei meteliä, ei lasten huutoa. Ihan rauhassa on saanut elellä jo useita vuosia, kukaan ei huuda eikä metelöi.
että olet saanut hiirenhiljaiset naapurit koska se on tänäpäivänä aika harvinaista ja asiaa ei auta ason halvalla rakennetut asunnot. Ennen tätä asoa asuttiin vvo-n kerrostalossa ja siinä kerran tai pari viikossa kuului alakerrasta jotain, nyt aso-n rivari ja hiljaista hetkeä ei ole jos kaikki naapurit kotona. Onneksi poika harrastaa kaverien kanssa rumpujen soittoa ja aikaisemmin olen sen kotona kokonaan kieltänyt. Nyt sai vapaat kädet ja kaverien kanssa touhu on tällä hetkellä täysillä :)
- :))
hesassa kirjoitti:
Kysyn: mikä se sellainen "normaali asunto" on?Hiljaista on kuin huopatossutehtaassa, yhtään pihaustakaan ei naapurista oo koskaan kuulunut. KErrostalot on vissiin parempia kuin rivarit tässä suhteessa. Huonoin äänieristys missä olen asunut oli 70- luvun kerrostalossa omistusasunnossa ja 80- luvun rivarissa omistusasunnossa, että se niistä "normaaliasunnoista" :DDDD Pierukin kuulu naapurista, tosin ei se nyt kauheesti haitannutkaan ku en oo mikään niuhan tarkka tommosista äänten kuulumisista. Tässä en tiedä naapureita olevankaan. Asutaan Hesassa, aurinkolahdessa. Jos muuten haluaa valitusta metelistä tehdä tulee ottaa ylös lapulle kellonajat ja päivämäärät ja kuvailla tapahtumia, jokaisen insidentin jälkeen pitää naapureilta kerätä nimiä lapulle, joka aikanaan toimitetaan isännöitsijälle, mitenkään muuten ei nykyään mölyapinoita saa vastuuseen mökäämisesta. Myös poliisille voi pirauttaa jos metakka kovin rehvakasta, niistä saa painoarvoa isännöitsijän lappuihin.Kolmas kerta on sitten niille hunajaa ja lähtö tulee.
- :)))
Tänään perinteisesti kuten kaikki viikonloput meillä herätys noin varttia vaille seitsemän. Naapurissa sekä lapset että vanhemmat ovat saaneet suomalaisen vapaakasvatuksen. Ajattelin tässä että jokin kostokierre tästä on aloitettava. Yörauha tulee meille klo 23 mutta nukkumaan siellä mennään 20.30 paikkeilla, eli alan elämään oikein tosissaan klo 20.30-23.00 ja musiikkia soitan sen verran mitä vahvistin antaa periksi. Katsotaan kenen hermot kestää paremmin :)
- ei-uusavuton
tehdä jotain, jos sinua häiritsee joku asia älä odota, että muut puolestasi sitä hoitaa eli käy sanomassa naapureille etc. Muita ei ilmeisesti naapureiden äänet häiritse, joten miksi he jotain tekisivät sinun puolestasi.
- miettiä
ennen kuin menee naapurille jotain sanomaan. Eihän tästä ole montaa viikkoa kun joku nuori nainen meni yöllä huomauttamaan metelistä ja sai samantien puukosta ja sairaalaan. Onneksi henki ei mennyt. Vielä 80 luvulla oli paljon ihmisiä mutta nyt saman verran sikoja joukossa.
- Moskeija-On_Suuri
Kirkon naapuriin moskeija?! Lue verkossa - pro kotimaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770