Poistin vahingossa pasianssin muiden mukana, onko levyke ainoa vaihtoehto? (XP-home-edition)
Saako netistä pasianssia.
13
658
Vastaukset
- aaloittelija
mistä voi ladata omaan koneeseen, mutta taitaa olla se levyke sittenkin ainut vaihtoehto.
- pasiassis...
aaloittelija kirjoitti:
mistä voi ladata omaan koneeseen, mutta taitaa olla se levyke sittenkin ainut vaihtoehto.
löytyä tuolla ohjelmalla.
http://www.recuva.com/ aaloittelija kirjoitti:
netistä voi ladata kymmenittäin erilaisia pasiansseja juuri sille omalle koneelle.
Levykeasemia koneissa ei ole ollut enää moneen vuoteen, joten levyke ei auta.- aaloittelija
RepeRuutikallo kirjoitti:
netistä voi ladata kymmenittäin erilaisia pasiansseja juuri sille omalle koneelle.
Levykeasemia koneissa ei ole ollut enää moneen vuoteen, joten levyke ei auta...sitä levyä, joka kimaltelee mukavasti valoa vasten heijastettaessa, jossa on windowsin lisäosat. Sitä levykettä (tai levyä) kone kysyy, kun yritän palauttaa lisäosat. Lisäosat poistin siksi, kun photo editor-ohjelma oli niin vanha, jotta valmistaja ei tukenut sitä enää ja se jumiuttikin koneen 2-3 kertaa. Kone antoi itse sellaiset ohjeet, mutta samalla lähti sitten muitakin ohjelmia mukana. Minä nyt latasin tuon ylläolevan recuvan ja kokeilen sillä, vaan jos keksit jotain viisasta tähän lisää, kyllä vastaukset kelpaa.
- aaloittelija
pasiassis... kirjoitti:
löytyä tuolla ohjelmalla.
http://www.recuva.com/..löytynyt tai en tiedä, kun oli yli 63 000 tiedostoa tai valokuvaa. Mitenkäs niistä etsii pasianssin? Toivotonta. Sinänsä ihan mielenkiintoinen ohjelma, mutta pitäisi siinä olla kyllä joku rajoitettu hakumahdollisuus, edes jollain hakusanalla.
- pitää ...
aaloittelija kirjoitti:
..löytynyt tai en tiedä, kun oli yli 63 000 tiedostoa tai valokuvaa. Mitenkäs niistä etsii pasianssin? Toivotonta. Sinänsä ihan mielenkiintoinen ohjelma, mutta pitäisi siinä olla kyllä joku rajoitettu hakumahdollisuus, edes jollain hakusanalla.
löytää se sol.exe - tiedosto. Se on se pasianssin pelaamiseen tarvittava tiedosto/ohjelma. Minulla ei ole tässä koneessa ko. ohjelmaa, mutta skannauksen jälkeen siinä sarakkeita klikkaamalla voi kaiketi "järjestellä" niitä tiedostoja, jolloin sopivia/etsitty kohde löytyisi helpommin.
- aaloittelija
pitää ... kirjoitti:
löytää se sol.exe - tiedosto. Se on se pasianssin pelaamiseen tarvittava tiedosto/ohjelma. Minulla ei ole tässä koneessa ko. ohjelmaa, mutta skannauksen jälkeen siinä sarakkeita klikkaamalla voi kaiketi "järjestellä" niitä tiedostoja, jolloin sopivia/etsitty kohde löytyisi helpommin.
mutta minun taidoilla minkään tiedoston palautus ei onnistunut katseltavaan kuntoon. Olisi halunnut eri levykettä, mihin palauttaa? Luovutetaan.
- poistit..
koko peliä, pikakuvakkeen vain.
- tuommonen
%SystemRoot%\System32\sol.exe
- aaloittelija
tuommonen kirjoitti:
%SystemRoot%\System32\sol.exe
..juuri tuossa osoitteessa, mutta eipä ole enää...
- eetu kili
ja tästä paras pasianssi mitä mulle vastaan on tullut
http://pysolfc.sourceforge.net/- aaloittelija
ihan hyvä juttu, mutta kun tuli nuo kieliongelmat....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770