yksinäinen 19-vuotias...

In my way

Olen nykysisin todella yksinäinen käyn koulussa siellä näen luokkakavereita mutta vapa-ajalla minulla ei ole kavereita muutin kauas entisestä elämästä. Entisessä elämässä kaikilla kavereilla oli pahoja mielenterveys ongelmia. Kaverit hakkasivat minua,olivat hoidossa ja yrittivät itsaria moneen kertaan. Ja valehtelivat aina.
Heihin ei voinut oikein ikinä luottaa ja piti aina olla varovainen. Olen osittain onnellinen,että en paljoa ole enää näihin kavereihin yhteyksissä
ja puhumme harvoin. Haluaisin löytää ystävi joilla ei olisi milenterveys ongelmia ja heidin voisi luottaa. Pärjään yksinkin,kunhan ei tarvitse kestää kaikkea sitä paskaa mitä sekopäiset kaverit ennen toivat elämääni.

5

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että pääsit

näistä "ystävistä", kannattaisi olla ottamatta mitään yhteyttä ja olla vastaamatta jos ottavat yhteyttä. Kaikki mitä kerroit on sairasta eikä kuulu ystävyyteen. Kiinnostaako sua mikään harrastus? Niiden kautta löytää usein samanhenkistä porukkaa.
      Mäkin olin aikoinaan tosi yksinäinen ja omastakin mielestä outo, mutta menin vaan hengailemaan nuorisoklubeille, leffoihin ja luin ja luin niin helvetisti kaikkee. Se avas mun maailmankuvaa. Yksinäisyyskin on ajoittain ihan jees. Loin eräällälailla oman maailmani johon kuului kaikkea mikä mua kiinnosti: tosiaan ne elokuvat ja sitten kaikenlaiset taide ym. näyttelyt. Ne kehittää jollaintapaa myös ymmärtämään omaa ainutlaatuisuutta ja sitä ettei anna kenenkään, missään eikä mitenkään satuttaa ruumiillisesti eikä henkisesti. Kaikkea hyvää ja jaksamista sulle, mutta muista aina; sä oot hyvä tyyppi ja ainutlaatuinen:)

• sua joku

kamppailulaji, taek wondo,judo tai joku muu sellainen. Siinä kunto kasvais ja oppis pitämään puolensa. Ei kannata ajatella ettei vois mennä yksin sinne, sillä aina sieltä löytyy harjoittelupari ja jengi on innostunutta kun tulee uusia lajinharrastajia. Aluksi voi tuntua vähän orvolta, mutta nopeasti pääsee mukaan kuvioihin vaikka olis ujompikin ;) Tsemppiä, mieti asiaa.

• sinusta sama

ku lehti ruokalassa ihan resuiseksi selattu tai yhtä yksinäinen kuin pukuhuoneen korttipakka ihan loppuun pelattu aj kaikki jutut relattu ja k0ko mailman paska niskaan kelattu rupee silloin jäsasi relaa ettet paskaan sä delaa ja hommia vääriin pelaa siloin ei auta ku rupee relaa ettei hemmot delaa

• sitä on
        sinusta sama kirjoitti:

ku lehti ruokalassa ihan resuiseksi selattu tai yhtä yksinäinen kuin pukuhuoneen korttipakka ihan loppuun pelattu aj kaikki jutut relattu ja k0ko mailman paska niskaan kelattu rupee silloin jäsasi relaa ettet paskaan sä delaa ja hommia vääriin pelaa siloin ei auta ku rupee relaa ettei hemmot delaa

vaihtoehtoja, kaikki on valinnoista kiinni.

• Norjanheinä

Minä olen maailman paras netti-ystävä, mutta minulla varmaankin on jonkin asteisia mielenterveysongelmia. Suomeksi sanoen, viihdyn yksin ja vihaan kaikkia.
      En halua netin ulkopuolista elämään, koska olen joutunut aika ihmeelliseen seuraan, enkä edes tiedä miksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe