Agaatti

täti terkkari

hei Agaatti.

Näetkö miten etenee suhteeni tumman,karismaattisen ulkomaalaisen näköisen miehen kanssa. Onko hän se, jonka kanssa olen onnellinen vielä jatkossakin ? Niin kauan olen sopivaa miestä etsinyt, ja hieman kyyniseksi, varovaiseksi tullut. Tälle miehelle sydämeni avaan, mutta välillä tulee tunne että hänellä on paljon asioita vielä kesken jotta voisi rauhoittua kotielämään kanssani. Netkö meille yhteistä kotia, kiintymystä ja välittämistä - vai onko joku toinen minua varten ?

2

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Agaatti

Tämä sympaattinen mies ei ole suunnitellut tulevan elämänsä vuosiksi tavanomaista perhe-elämää sohvalla telkkaria katsellen, saunavuoroineen, imurointeineen ja roskapussin viemisineen. Hän tarvitsee paljon liikkumatilaa ja on vaihtelunhaluinen ja elämän suhteen edelleen utelias ja seikkailunhaluinen kuin parhaassa voimansa tunnossa oleva nuorukainen.

Jos sinulle sopii liikkuvampi elämä ja rutiineista poikkeaminen spontaanisti, vaikka ulkomaan matkojen äkkilähdöt vuorokauden varoitusajalla, tulette mainiosti toimeen keskenänne.

Mies pelkää myös takertumista ja ripustautumista. Hän haluaa olla se valloittaja ja tanssipartneri, joka lattialla vie.

Menneisyydessä on paljon selvittämättömiä keskeneräisiä asioita, joista osa liittyy ihmissuhteisiin ja niiden tuomiin velvoitteisiin, osa rahaan ja yritystoiminnan epäselvyyksiin. Onko mies ollut osakkaana tai neuvonantajana yritystoiminnassa, kun tämä nousee vahvasti - en tiedä, kun itse en ymmärrä juurikaan talouselämää.

Tietty varovaisuus on viisasta, mutta kaikki mikä on yhteisesti jaettavissa ja koettavissa ilman, että siihen tulee mukaan raha-asiat tai kolmannet osapuolet, tuottaa teille molemmille mielenvirkistystä, ajattelun avartumista ja iloa. Nauti siis miehen seurasta ja jätä kyynisyys.

Kun et odota perinteistä perhe-elämää tai satuprinssiä tekemään sinua onnelliseksi, voitte yhdessä rakentaa molempien kannalta hyvän parisuhteen.

• ..............................

Vi Agaatti, osuitpa oikeaan. Yritystoiminnassa on tälläkin hetkellä mukana, ja luulen että taustalla on sieltä tulleita epäselvyyksiä.

Mutta eihän mies voi kanssani vuosikausia leikkiä valloittajaa ? Eikö parisuhde muutu tasaisemmaksi ajan kanssa. Nyt kun tapaamme, pari - kolme kertaa kuukaudessa, on se täynnä intohimoa ja jännitystä. Siksi näin, koska hänen työnsä on liikkuvaista, useita päiviä kerrallaan ulkomailla oloa.

Minulle sopii kyullä mies joka ei löhöä kotisohvalla koska kaipaan myös omaakin aikaa. Nopeita ulkomaanmatkojakaan en kaihda, ja aavistan että niitä tulee olemaan mikäli hänen vauhdissaan jaksan pysyä. Mutta toivoisin kuitenkin että mies olisi minulle uskollinen - ei suhteita muihin naisiin. Vain näin voisin olla onnellinen tässä suhteessa.

JOten Agaatti kiltti, onko hänen sydämensä vain minun vai onko hän muihinkin naisiin menevää sorttia ?

En halauisi tuhlata elämääni, olenhan jo keski-ikäinen mieheen joka ei pysty sitoutumaan - suunnittelemaan yhteiseloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6299
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4859
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      101
      3122
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2952
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2175
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1566
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1131
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      92
      1130
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1046
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      824
    Aihe