Olen liian huonossa kunnossa opiskellakseni tai tehdäkseni kokopäivätyötä, mutta liian hyvässä kunnossa viihtyäkseni toimettomana. Olen liian huonossa kunnossa nauttiakseni elämästä (väsynyt/surullinen/vihainen) mutta liian hyvässä kunnossa päästäkseni sairaalaan tai sähköhoitoon. Haluaisin parantua tai kuolla, mutta ensimmäinen on nykytieteen valossa mahdotonta ja jälkimmäiseen olen liian pelkuri.
Kun ei kuulu minnekään
4
544
Vastaukset
- valitettavaa
Totaalinen itsekurin puute on kuolemaakin pahempi ilmiö, kuten saimme juuri todeta.
- quququ
Ja täällä on taas yksi kusipää lausunu mielipiteensä!!!
- Kiesu
Sama juttu minulla. Saan työpaikan - yleensä haen hanttihommia ---aina tulee sama vastaan: en sovi tänne - pitäisi hakea opiskelemaan tai jonnekin ylemmille paikoille? Opiskellessa tuntuu että sekoan. Kotona en voi olla.
Olen ajatellut yhdistää jotenkin sellaisen osa-aika/keikkatyö/kotiäitiys/taiteilijuuden. :( - Huojuva torni--
Hei olen itse samanlaisessa tilanteessa ja työhön en pysty juuri nyt.Ainainen väsymys vaivaa ja liian huonossa kunnossa.Ei pääse sairaalaan lepäämään itseltäni.Tuli takapakkia lääketteitä lisättävä ja unilääke taas käyttöön.
Olin juuri psykpolilla ja todettiin aistiharhoja kuuleen kotona Ääniä,meteliä yöllä, vaikka muut ei kuule niitä.Pelastukseni on koirat joiden kanssa liikun ulkona muuten jämähtäisin kotiin.Minulle tämä bipo tuli traumaattisen kokemuksen vuoksi.Toivossa on silti hyvä olla ja jättää asiattomat kommentit huomaamatta.Yleensä niiden esittäjät eivät ymmärrä mitä tuli sanottua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872