Mielenkiinnosta tiedustelen, itsellä selkävaivoja (välilevypullistumia). Onko tästä kalevalaisesta jäsenkorjauksesta apuja ongelmaani?
Kalevalainen jäsenkorjaus
11
3421
Vastaukset
- muttamutta
voihan viikonloppukursseillakin jotakin oppia.
- ensiapua ainakin
Olen kymmeniä vuosia saanut apua. Nyt osaan kyllä pitää selkärangan kunnossa omin avuin, eikä jäsenkorjausta tarvita. Jos lihakset ovat kunnossa, pysyvät välilevytkin. Ranka tarvii tukea sekä vatsa-että selkälihaksista. Myös alavatsalihakset ovat tärkeät ja lonkkanivelten koukistukset myös. Niitä pitää harjoittaa kovasti. Pilates kotona on pitänyt selkäni kunnossa. Myös fysioterapeuttien neuvoista olen saanut apua. Kalevalaiset antavat ensiapua, joka on siinä hirveässä kivussa tervetullutta.
- pk seudulla
mestaritko osaa eniten? ohjeirjaa vieress luva - semmoselle n halua
- ymmärtää
pk seudulla kirjoitti:
mestaritko osaa eniten? ohjeirjaa vieress luva - semmoselle n halua
että Kalevalainen jäsenkorjaaja on henkilö joka on käynyt vain viikonloppu kursseja.
Ei ole terveydenhuollon ammattilainen.
Ei ole esimerkiksi vakuutusta jos mokaa jotakin.
Miksei mennä suoraan kunnon fysioterapeutille joka tietää anatomiansa ja jolla on laaja ja tunnustettu koulutus ?
Miksi haluat kalevalaiselle jäsenkorjaajalle ? - vaativa asiakas
ymmärtää kirjoitti:
että Kalevalainen jäsenkorjaaja on henkilö joka on käynyt vain viikonloppu kursseja.
Miksei mennä suoraan kunnon fysioterapeutille joka tietää anatomiansa ja jolla on laaja ja tunnustettu koulutus ?
Miksi haluat kalevalaiselle jäsenkorjaajalle ?fysioterapeutti vai hieroja? Itse menen lihasperäisten ongelmien takia aina mieluimmin hierojalle. Jos lihakset kaipaavat hierontaa niin monet fy.terapeutit ovat olleet liian lepsu otteisia.Huom. tämä on minun kokemukseni eikä siitä tarvi huonoa tykätä? Jos taas eläilen jotain muuta kuin perinteistä muokkausta lihasteni kaipaavan niin kalevalainen jäsenkorjaaja on mielessä.no sitten kun akillesjänne leikattiin niin hain hoitoa fysikaalisesta että silleen ja kaikki nämä ovat hiukan erillaisia mutta toimivia hoitoja.
vaikket arvostakkaan näitä viikonloppu kurssilla ammattinsa haltuunsa ottaneita, niin se ei tarkoita sitä etteikö he asiaansa osaa! Itse olen saanut todella hyvää lihashuoltoa tällaiselta "kurssi" hierojalta ja toivottavasti myös tulevaisuudessa. - yllätys!
ymmärtää kirjoitti:
Miksi haluat kalevalaiselle jäsenkorjaajalle ?Yleensä kansalaiset haluavat sellaisiin hoitoihin ja käsittelyihin, joista voidaan odottaa myös tuloksia.
Pelkkä koulutus kun ei välttämättä vielä paljon tuloksia takaa! - 6-7vuotta
yllätys! kirjoitti:
Yleensä kansalaiset haluavat sellaisiin hoitoihin ja käsittelyihin, joista voidaan odottaa myös tuloksia.
Pelkkä koulutus kun ei välttämättä vielä paljon tuloksia takaa!ja pohjana on sama peruskoulutus anatomiassa kuin suomalaisilla lääkäreillä. Sen jälkeen erikoistuminen. Verrattuna fysioterpeutin tai hierojan koulutukseen jotka kestää vuodesta kahteen kiropraktikon koulutus on huomattavasti laajempi ja perusteellisempi.
Tästä syystä minä menen mielummin kiropraktikolle ja aina olen apua saanut. Ylenssä ketahoito on ollut riittävä. - työntekijä
6-7vuotta kirjoitti:
ja pohjana on sama peruskoulutus anatomiassa kuin suomalaisilla lääkäreillä. Sen jälkeen erikoistuminen. Verrattuna fysioterpeutin tai hierojan koulutukseen jotka kestää vuodesta kahteen kiropraktikon koulutus on huomattavasti laajempi ja perusteellisempi.
Tästä syystä minä menen mielummin kiropraktikolle ja aina olen apua saanut. Ylenssä ketahoito on ollut riittävä.Koulutus ei kerro mitään. Vaikka olisit opiskellut 6 vuotta muttet ole päivääkään tehnyt alan töitä ei ole osaamista. Viikonloppukurssit antavat tekijöille pohjan jonka jälkeen heidän täytyy opiskelijahinnoilla tehdä tietty määrä töitä nimikkeen saamiseksi.
- jäsen korjaaja 1
jäsenkorjaus kurseilla on myös sairaanhoitajia ja hierojia sitten a alkavista osa suorittaa teuria jakson jolla saa myös vakuutuksen.monesti kurssin riimukset ovat normaali duunarin taustan omaava henkilö. ja tosiaan vasta tekemällä oppii käytännön.
- potilasvahinkolaki
Paljonko tarvitaan harjoituspotilaita, että tulee päteväksi jäsenkorjaajaksi ?
- jäsenkorjaaja 1
riippuu tekiästä mutta ehkä toistoja eri potilailla vähintään kymmeniä saa jotain tuntumaa sormien päähän. tavallaan jäsenkorjaus on vijan tai vamman etsintää siinä suurin haaste löytää oire yhtymä. ja aina oppii uutta vaikka olisi 10vuotta tehnyt työkseen.lisä tietoa saa netistä kalevalainen jäsenkorjaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999