Kalevalainen jäsenkorjaus

Mitä tarkoittaa??

Mielenkiinnosta tiedustelen, itsellä selkävaivoja (välilevypullistumia). Onko tästä kalevalaisesta jäsenkorjauksesta apuja ongelmaani?

11

3569

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muttamutta

voihan viikonloppukursseillakin jotakin oppia.

• ensiapua ainakin

Olen kymmeniä vuosia saanut apua. Nyt osaan kyllä pitää selkärangan kunnossa omin avuin, eikä jäsenkorjausta tarvita. Jos lihakset ovat kunnossa, pysyvät välilevytkin. Ranka tarvii tukea sekä vatsa-että selkälihaksista. Myös alavatsalihakset ovat tärkeät ja lonkkanivelten koukistukset myös. Niitä pitää harjoittaa kovasti. Pilates kotona on pitänyt selkäni kunnossa. Myös fysioterapeuttien neuvoista olen saanut apua. Kalevalaiset antavat ensiapua, joka on siinä hirveässä kivussa tervetullutta.

• pk seudulla

mestaritko osaa eniten? ohjeirjaa vieress luva - semmoselle n halua

• ymmärtää
        pk seudulla kirjoitti:

mestaritko osaa eniten? ohjeirjaa vieress luva - semmoselle n halua

että Kalevalainen jäsenkorjaaja on henkilö joka on käynyt vain viikonloppu kursseja.
        Ei ole terveydenhuollon ammattilainen.
        Ei ole esimerkiksi vakuutusta jos mokaa jotakin.

Miksei mennä suoraan kunnon fysioterapeutille joka tietää anatomiansa ja jolla on laaja ja tunnustettu koulutus ?

Miksi haluat kalevalaiselle jäsenkorjaajalle ?

• vaativa asiakas
        ymmärtää kirjoitti:

että Kalevalainen jäsenkorjaaja on henkilö joka on käynyt vain viikonloppu kursseja.

Miksei mennä suoraan kunnon fysioterapeutille joka tietää anatomiansa ja jolla on laaja ja tunnustettu koulutus ?

fysioterapeutti vai hieroja? Itse menen lihasperäisten ongelmien takia aina mieluimmin hierojalle. Jos lihakset kaipaavat hierontaa niin monet fy.terapeutit ovat olleet liian lepsu otteisia.Huom. tämä on minun kokemukseni eikä siitä tarvi huonoa tykätä? Jos taas eläilen jotain muuta kuin perinteistä muokkausta lihasteni kaipaavan niin kalevalainen jäsenkorjaaja on mielessä.no sitten kun akillesjänne leikattiin niin hain hoitoa fysikaalisesta että silleen ja kaikki nämä ovat hiukan erillaisia mutta toimivia hoitoja.
        vaikket arvostakkaan näitä viikonloppu kurssilla ammattinsa haltuunsa ottaneita, niin se ei tarkoita sitä etteikö he asiaansa osaa! Itse olen saanut todella hyvää lihashuoltoa tällaiselta "kurssi" hierojalta ja toivottavasti myös tulevaisuudessa.

• yllätys!
        ymmärtää kirjoitti:

Yleensä kansalaiset haluavat sellaisiin hoitoihin ja käsittelyihin, joista voidaan odottaa myös tuloksia.

Pelkkä koulutus kun ei välttämättä vielä paljon tuloksia takaa!

• 6-7vuotta
        yllätys! kirjoitti:

Yleensä kansalaiset haluavat sellaisiin hoitoihin ja käsittelyihin, joista voidaan odottaa myös tuloksia.

Pelkkä koulutus kun ei välttämättä vielä paljon tuloksia takaa!

ja pohjana on sama peruskoulutus anatomiassa kuin suomalaisilla lääkäreillä. Sen jälkeen erikoistuminen. Verrattuna fysioterpeutin tai hierojan koulutukseen jotka kestää vuodesta kahteen kiropraktikon koulutus on huomattavasti laajempi ja perusteellisempi.
        Tästä syystä minä menen mielummin kiropraktikolle ja aina olen apua saanut. Ylenssä ketahoito on ollut riittävä.

• työntekijä
        6-7vuotta kirjoitti:

ja pohjana on sama peruskoulutus anatomiassa kuin suomalaisilla lääkäreillä. Sen jälkeen erikoistuminen. Verrattuna fysioterpeutin tai hierojan koulutukseen jotka kestää vuodesta kahteen kiropraktikon koulutus on huomattavasti laajempi ja perusteellisempi.
        Tästä syystä minä menen mielummin kiropraktikolle ja aina olen apua saanut. Ylenssä ketahoito on ollut riittävä.

Koulutus ei kerro mitään. Vaikka olisit opiskellut 6 vuotta muttet ole päivääkään tehnyt alan töitä ei ole osaamista. Viikonloppukurssit antavat tekijöille pohjan jonka jälkeen heidän täytyy opiskelijahinnoilla tehdä tietty määrä töitä nimikkeen saamiseksi.

• jäsen korjaaja 1

jäsenkorjaus kurseilla on myös sairaanhoitajia ja hierojia sitten a alkavista osa suorittaa teuria jakson jolla saa myös vakuutuksen.monesti kurssin riimukset ovat normaali duunarin taustan omaava henkilö. ja tosiaan vasta tekemällä oppii käytännön.

• potilasvahinkolaki

Paljonko tarvitaan harjoituspotilaita, että tulee päteväksi jäsenkorjaajaksi ?

• jäsenkorjaaja 1

riippuu tekiästä mutta ehkä toistoja eri potilailla vähintään kymmeniä saa jotain tuntumaa sormien päähän. tavallaan jäsenkorjaus on vijan tai vamman etsintää siinä suurin haaste löytää oire yhtymä. ja aina oppii uutta vaikka olisi 10vuotta tehnyt työkseen.lisä tietoa saa netistä kalevalainen jäsenkorjaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      57
      5519
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      93
      4407
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      2634
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      72
      1151
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      331
      1048
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      863
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      833
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      826
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      103
      805
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      789
    Aihe