Mitkä ovat teidän mielestänne merkkivaatteita?
Ja mitkä ovat parhaita hinta-laatu suhteelta, niin ja tottakai kivan näköisiä :) ?
Itse olen tykännyt todella paljon timberlandin kengistä. Ovat hyvät jaloille, kestävät ja hyvännäköiset. Hinta-laatu suhde hyvä, muttei niitä kovin montaa paria viitsi kerralla ostaa :D
Onko kukaan ostanut GEORGE merkkisiä vaatteita? Kokemuksia..?
merkkivaatteista
7
826
Vastaukset
- mutta jos joku viitsisi
myös kertoa näiden vaatteiden valmistusmaita niin itse olisin kiitollinen tiedosta. Laitoinkin vähän aikaa sitten tuonne äitien palstalle kyssän euroopassa valmistetuista vaatteista.
- Liluan
Harvassa on euroopassa valmistetut vaatteet. Pikkustikkarin pipot tehdään Suomessa ja tohvelisankari.fi nahkatossut tehdään Englannissa.Muita ei äkkiseltään tule mieleen.
- huutelen
eBaysta lähinnä NEXT- vaatteita, jonkin verran myös GEORGEn vaatteita (tiedoksi, että georgella aika pieni mitoitus jos innostut hankkimaan) ja vähän muutakin. Molemmat ovat mielestäni trendikkäitä, ja niistä löytyy sekä tytölle että pojalle tosi suloisia vetimiä. Mielestäni myös tanskalaiset osaavat tehdä laadukkaita ja kivannäköisiä sekä toimivia vaatteita.
- mielestäni
ovat mm. Gant, Tommy Hilfiger, Burberry, Elle, Kenzo, Ralph Lauren, Dior, Lacoste. Hinta-laatusuhteesta en osaa sanoa, mutta varmasti halvemmalla saa ihan yhtä laadukkaita vaatteita. Merkkibrändistä joutuu aina maksamaan.
Ulkoiluvaatteista täysin suomalainen on Rasavil enkä periaatteesta osta lapselleni muun merkkisiä ulkotamineita. Kengissä Ecco on osoittautunut oikein hyväksi.- huuhaata....voi voi sentään!
siis mitä ihmeen järkeä on pistää rahansa likoon johonkin "hullun" kalliisiin vaatteisiin, joita lapsi ei voi pitää, kuin jonkinaikaa, kenenkä itsetuntoa se pönkittää, ei ainakaan sen lapsen, vaan vanhempain, siitä se eriarvoisuus lähtee.
Ei ne kalliit merkkivaatteet anna lapselle rakkautta, se vaan kertoo aikuisten turhamaisuudesta.
Rasavill ja Reiman-pukuja olen ostanut, mutta siellä vilisi niin hienoja merkkituteita, että naurattaa.
Mutta jos on rahaa laittaa, niin en ole kateellinen, pistetään meen ja teen lapset samaan, katsotaan sitten?
Sallikaa mun vähän nauraa ja saahan tänne kirjoittaa mitä vaan, melkein.
Mutta saa kommentoidakkin niitä. - ap.
huuhaata....voi voi sentään! kirjoitti:
siis mitä ihmeen järkeä on pistää rahansa likoon johonkin "hullun" kalliisiin vaatteisiin, joita lapsi ei voi pitää, kuin jonkinaikaa, kenenkä itsetuntoa se pönkittää, ei ainakaan sen lapsen, vaan vanhempain, siitä se eriarvoisuus lähtee.
Ei ne kalliit merkkivaatteet anna lapselle rakkautta, se vaan kertoo aikuisten turhamaisuudesta.
Rasavill ja Reiman-pukuja olen ostanut, mutta siellä vilisi niin hienoja merkkituteita, että naurattaa.
Mutta jos on rahaa laittaa, niin en ole kateellinen, pistetään meen ja teen lapset samaan, katsotaan sitten?
Mutta saa kommentoidakkin niitä.En hommaa merkkivaatteita itsetunnon takia..ei siinä mitään järkeä ole.
Haluan että vaatteet ovat laadukkaita, eivätkä heti kulahda parin pesun jälkeen ja voisivat kestää jopa seuraaville muksuille. On meillä cittarista ja h&m:ltäkin ostettuja vaatteita, mutta laadusta voi olla montaa mieltä.. :/
ja kyllä yli 2v lapsi pitää vaatteita jo sen verran kauan että ehtivät kyllä kulahtaa..
Rakkautta vaatteet ei anna, siitä olen samaa mieltä, onneksi meillä sitä saa vanhemmilta ja muilta lähimmäisiltä :P
Ja mitä pahaa siinä on jos haluaa pukea lapselleen kivannäköiset vaatteet? - on ilo
huuhaata....voi voi sentään! kirjoitti:
Mutta saa kommentoidakkin niitä.Tottahan sitä nyt haluaa pukea lapsensa kauniisti, toimivasti ja omaa silmää miellyttävästi niin kauan kun sen saa tehdä ja siihen on mahdollisuus (eli on rahaa ostaa niitä kivannäköisiä, itseä miellyttäviä vaatteita ja lapsi ei vielä välitä siitä, mitä päälle pannaan).
Omien rahavarojeni puitteissa laitan itseni ja kotini oman makuni mukaiseksi. Saman teen toki lapseni kohdalla ja myös lemmikkieni varusteiden kohdalla. En ymmärrä miksi lapsen pitäisi kulkea jossain rääsyissä, jos kerran saan itselleni iloa siitä, että lapsella on kauniit vaatteet. Sama juttu koiran kupin ja hihnan kohdalla. Miksi en ostaisi kauniita laatutuotteita, nekin ovat osa kotiani ja ympäristöäni.
Kun lapsi kasvaa, alkaa hän itse haluta itseään miellyttäviä vaatteita ja järjen rajoissa niitä toiveita toki kuunnellaan ja osittain toteutetaankin. Niin kauan kun lapsi ei välitä vaatteistaan, saavat vanhemmat valita vaatteet rauhassa oman makunsa mukaan omien varojensa puitteissa.
Jos joku saa lapsen kauniisti vaatettamisesta itselleen iloa, se tuskin on muilta pois. Tietysti on suotavaa, että lapsen etu on näissäkin asioissa etusijalla, eli vaatteet ovat käytännölliset ja mukavat, mutta näinhän pääsääntöisesti nykyvaatteiden kohdalla onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760