Kuka ajaa hummerilla

Kannuksessa

näin lama aikaan on varaa ajalle hummerilla

22

4972

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikilla oo;

toiset ajelee Hummerilla, toiset siitä haaveilee - kannattais kaikkien kannuslaisten ostaa jotain kallista/turhaa/pröystäilykamaa (jos vain pankinjohtaja antaa luvan) ja lopettaa lama ainakin Kannuksesta - jos sitä on täällä ollutkaan.

• hummerihummeli..

Se on rakennettu jonku volkkarin alustalle ja on lasikuitua. arvelen ma. oon nähnyt sen kans.

• oon kuullu kans

sen äänetki,vai kupla,he,heh....
        mutta kyllä se omistaja paljastuu
        ajan myötä,-kävelee tai ajelee muilla
        kindereillä kotvasen kuluttua -
        ei oo nimittään varaa ajella hummerilla
        joka päivä...30 litraa bensaa satasella,
        liian paljon nuorison piluralliin,
        ei sillä opiskelijat ajele...

• ---

se on oikea hummeri. Se on H2, eli siviiliversio. Kauhea syöppö...

• viisaampi

taitaa olla sulla herneitä korvien välissä

• ---

Toholamppilaisen Tarvosen Mikon Hummeri, ei ole oma vaan jonkun Helsinkiläisen firman nimissä.

• kannuksesta silminnäkijä

sitä punaista sierraa? joo on sen kuskilla vissiin rahaa otti tankkiin 57l bensaa kannuksen abc llä lauantai iltana makso cashillä näin kaiken! ilmotin kuiteski asiasta poliisille

• että ilmotit

konnat kiikkiin vaan!

• kannuksesta silminnäkijä
        että ilmotit kirjoitti:

konnat kiikkiin vaan!

ei ois pitäny ilmoittaa jouduin nesteeseen väärästä ilmiannosta:(

• lahkeessa
        kannuksesta silminnäkijä kirjoitti:

ei ois pitäny ilmoittaa jouduin nesteeseen väärästä ilmiannosta:(

lämmittää talvipakkasella!

• punaisella Jaguaarilla?

JEE, JEE! JERRY KOTTON! Ei vaa... No onko ankeeta olla Kannuslainen? Muuttakaa pois niinkö itse ajatteleva nuoriso tekee. Ei nekään sinne jää.

• täällä asuva nuori.

Kannuksessa ei oo mitään muuta ankeeta ku maisemat!

• kerran käynny kannuksesa
        täällä asuva nuori. kirjoitti:

Kannuksessa ei oo mitään muuta ankeeta ku maisemat!

maisemat ehkä vähiten ankeinta mitä kannuksessa voi olla kannus on vaan läpikulku paikka onneksi enää eihän edes junat pysähdy kannuksesa harvaa poikkeusta lukuun ottammatta eikä sieltä saa edes lippuja vr ltä joten aikas kuiva paikka se on.Itse kannuslaisetki tuntuivat joteski oudon epäileväisiltä ja sellaisilta kyttääjiltä ei enää kannukseen forewer

• myös tältä palstalta?
        kerran käynny kannuksesa kirjoitti:

maisemat ehkä vähiten ankeinta mitä kannuksessa voi olla kannus on vaan läpikulku paikka onneksi enää eihän edes junat pysähdy kannuksesa harvaa poikkeusta lukuun ottammatta eikä sieltä saa edes lippuja vr ltä joten aikas kuiva paikka se on.Itse kannuslaisetki tuntuivat joteski oudon epäileväisiltä ja sellaisilta kyttääjiltä ei enää kannukseen forewer

...vai mikä kiinnostaa Kannuksessa vieläkin....

• on kateellisia
        myös tältä palstalta? kirjoitti:

...vai mikä kiinnostaa Kannuksessa vieläkin....

Olen huomannut, että nuo kesto-ruikuttajat ja valittajat saa aina voimansa kateudesta ja katkeruudesta. Niin kauan kuin Kannusta mollataan ja haukutaan, se kertoo siitä, että meillä on paljon sellaista hyvä, mikä joltain puuttuu. Ja niin onkin! Jos ihminen ei hallitse edes äidinkielen alkeita, niin ei voi paljon odottaa. Onneksi pääsosa noista kestovalittajista asuu Kannuksen ulkopuolella, mistä vain kateellisina katselevat tänne päin ja harmistelevat aina kun meillä menee hyvin. By the way, junia Kannuksen asemalla pysähtyy enemmän kuin koskaan. Kuusi kappaletta kumpaankin suuntaan joka päivä! Hyvin niillä ehtii ja liput ostetaan nykyaikana netistä kännykkään ja ärrältä saa, jos ei osaa nettiä käyttää! Niin ja konnarilta ilman lisämaksua, joten se siitä tyhjän jauhamisesta...

• kukas epeli
        on kateellisia kirjoitti:

Olen huomannut, että nuo kesto-ruikuttajat ja valittajat saa aina voimansa kateudesta ja katkeruudesta. Niin kauan kuin Kannusta mollataan ja haukutaan, se kertoo siitä, että meillä on paljon sellaista hyvä, mikä joltain puuttuu. Ja niin onkin! Jos ihminen ei hallitse edes äidinkielen alkeita, niin ei voi paljon odottaa. Onneksi pääsosa noista kestovalittajista asuu Kannuksen ulkopuolella, mistä vain kateellisina katselevat tänne päin ja harmistelevat aina kun meillä menee hyvin. By the way, junia Kannuksen asemalla pysähtyy enemmän kuin koskaan. Kuusi kappaletta kumpaankin suuntaan joka päivä! Hyvin niillä ehtii ja liput ostetaan nykyaikana netistä kännykkään ja ärrältä saa, jos ei osaa nettiä käyttää! Niin ja konnarilta ilman lisämaksua, joten se siitä tyhjän jauhamisesta...

siellä kannuksessa syö hummeria.

• Hummeri?

???

• iugygu

joku sen tietää että lampin hummeri ois helsingin hummeri

• kokkikolmonen
        iugygu kirjoitti:

joku sen tietää että lampin hummeri ois helsingin hummeri

ei kai sitä hummeria, jos edessä on leivätön pöytä

• fjfiweuje
        kokkikolmonen kirjoitti:

ei kai sitä hummeria, jos edessä on leivätön pöytä

leivätön pöytä, nooo kait edes vettä saa, ja mikä leivätön pöytä

• krkl
        fjfiweuje kirjoitti:

leivätön pöytä, nooo kait edes vettä saa, ja mikä leivätön pöytä

ja leipää.

• ---
        krkl kirjoitti:

ja leipää.

Ja kakkuakin voi saada.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6386
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      3991
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      39
      3335
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2730
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      612
      1307
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      713
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      61
      699
    8. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      698
    9. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      8
      695
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      689
    Aihe