Tänään meillä oli koulussa halipäivä ystävänpäivän kunniaksi :D Saimme kartongista tehdyt sydämet jotka sai ripustaa kaulaan ja kun olet halannut jotain kirjoitatte nimenne toisienne sydämiin :)
Ja koulupäiväni päättyi melko täydellisesti kun ihastukseni, jonka kanssa olen juuri tutustunut hieman paremmin koska meillä on paljon samoja kavereita. Mutta emme ole vielä kovin paljon jutelleet.. Kun hän halasi kaveriani ja sen jälkeen olimme kaverini kanssa lähdössä, olin hieman pettynyt kun ihastukseni ei halannut minua, mutta sitten se tapahtui :D Hän otti käsivarrestani kiinni ja sanoi: "Hei, mä haluan sunkin nimen tähän sydämeen. :)" ja halasimme. Ihanin hetki ikinä :)). Hän on muutenkin katsellut minua koulussa usein.
Voisiko minulla olla hänen suhteen minkäänlaisia mahdollisuuksia ? :))
Ja anteeksi sekava tekstini..
Kiitos jo etukäteen vastaajille!
Tänään koulussa oli halipäivä :)
22
2221
Vastaukset
- Alice
no toi vaikuttaa ainakin tosi lupaavalta, uskon, etää mahikset on hyvät! :) Miksiköhän meidän koulus ei oo tollasta? Oon kade. :o
- NKIH
...uskoisin, et on mahkuja :) Oispa meilläki huomenna halipäivä ja sattus jtn tollasta...
- naamakala64646464
... et on mahkuja :(
sori- alkup.
Niin ja jatkoa vielä vähän tuohon ekaan. Että tää poika käy usein katsomassa galleriassa kuviani ja hänellä on siviilisäädyssä "on pientä säätöä" Mutta en sitten tiedä ketä tarkoittaa sillä.. :(
- Mauuckk
alkup. kirjoitti:
Niin ja jatkoa vielä vähän tuohon ekaan. Että tää poika käy usein katsomassa galleriassa kuviani ja hänellä on siviilisäädyssä "on pientä säätöä" Mutta en sitten tiedä ketä tarkoittaa sillä.. :(
Mene puhuun : ) vaikka galleriassa jossei muuten. Sit pyydät jossai vaiheessa silleen sivuuttaen mesen jollei sulla ole. Kyllä sen huomaat jos poika ei yhtään kiinnostais jutella yms.
- Minä-Tässä-Hei!!
Joo ei. Halipäivänä halitellaan kaikkia, riippumatta siitä pitääkö siitä vai ei. Pääasia on vain nimien saaminen lappuun. Kysy suoraan, tai vähän vinosti, nii asia selviää. :)
- alkup.
... että kun tällä pojalla on galleriassa näkyvissä mesensä, niin vaikuttaako se jotenkin tyhmältä jos kommentoin hänelle esim. "Saanko lisätä sun mesen? :)" tai jotain muuta vastaavaa?
Ja sitten kun näen hänet koulussa hymyilenkö, moikkaanko? :D
kiitos jo etukäteen asiallisille vastaajille :) - alkup.
alkup. kirjoitti:
... että kun tällä pojalla on galleriassa näkyvissä mesensä, niin vaikuttaako se jotenkin tyhmältä jos kommentoin hänelle esim. "Saanko lisätä sun mesen? :)" tai jotain muuta vastaavaa?
Ja sitten kun näen hänet koulussa hymyilenkö, moikkaanko? :D
kiitos jo etukäteen asiallisille vastaajille :)mitä teeen? kysynkö saanko lisätä hänen mesensä?
:D - ........
alkup. kirjoitti:
mitä teeen? kysynkö saanko lisätä hänen mesensä?
:DKysy ihmeessä meseä :) Koulussa sit moikkailet ja hymyilet :)
Siitä se lähtee ;) - alkup.
........ kirjoitti:
Kysy ihmeessä meseä :) Koulussa sit moikkailet ja hymyilet :)
Siitä se lähtee ;)Ajattelin että aluksi vaan hymyilen tälle pojalle, ja alan moikkaamaan vähän ajan päästä, mutta tänään kun poika tuli minua vastaan koulun käytävällä hän moikkasi mua! Ja moikkasin tietenkin takaisin.
ja kiitos kaikista vastauksista :)
- ...aika varmasti...
...ei oo. Tai no... tai siis... ääh.. Ei oo. Sorimo
- olen_--.
...samassa koulussa ;). Laajasalon yläaste! :;)))
- Nitsubishi
Voisko joku kertoo et onks halipäivä niinku aina siinä ystävänpäivän tienoilla? =)) Meinaan ku meiän koulussa on kai tukarit nyt miettiny semmosen järjestää ja oon ihan innoissani :PP
- dfrtghujikpö
Ollaankohan samasta koulusta? Meillä oli koulussa kans just tommone samanlaine jutska...
- uiky
On sulla mahkuja. "Mä haluan sunkim nimen tähän sydämeen" on vain tekosyy.Oikeasti voisin kuvitella että hän ajatteli "Mä haluan halata sua" tai jtn.
- asddsaasd
Meiänki koulussa oli toi (tai sit ollaan samassa), mutta en kyllä menny halaamaan ketään..
- sdfgsd
Niitä on ympäri Suomea eri kouluissa et tuskin ainakaa kaikki ootte samassa koulussa.
- fgdasgasd
Viesti tulee aikas myöhään, mutta: KYLLÄ ON! ;) Ja meidänkin koulussa oli samanlainen.:P
- ollolloI
Meidänkin koulussa oli tälläinen halipäivä järjestelmä
- halipäiväpilalla
Joo meilläki oli sillon halipäivä ja aattelin et nyt joku kerranki tulee halaan tai etes sanoon jotain ni, mitäs kaikki vaan kävi kirjottaan nimen sydämeen ja se siitä halipäivästä... Tytöt kyllä halas, mutta... taitaa poika vähän ujostuttaa...
- kirjotusvirh.
tarkotin siis et "taitaa poikia vähän ujostuttaa"
- hahahahhahahahahaha
taijat olla homo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse934722Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2043768Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311214
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611183- 531085
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30934